معترضان به سیاست‌های دولت فرانسه به صورت گسترده در خیابان‌های پایتخت تجمع کردند و نیروهای پلیس برای متفرق‌کردن آنها به خشونت متوسل شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شن و ماسه از صخره‌های روی زمین که در اثر هوازدگی رودخانه‌ها و سایر عناصر به زمین می‌رسند، تشکیل می‌شود. در کنار ساحل، دریای دائما در حال جوش و خروش سنگ‌ها را طی هزاران یا میلیون‌ها سال خرد می‌کند.
دنی آلوز از پنج ماه پیش به اتهام آزار جنسی یک زن به زندان رفته است. ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا یکی از معدود افرادی بود که در زمان بازداشت از آلوز حمایت کرد و خواستار آن شد که تا زمانی که دادگاه حکمی نداده، موضع منفی علیه آلوز گرفته نشود.
دو صحنه جنجالی در محوطه جریمه پرسپولیس، قضاوت اشکان خورشیدی را تحت تاثیر خود قرار داده است.
سرمربی نساجی حدود یک دقیقه منتظر ماند تا پاکو خمس برای خوش و بش پس از بازی به سمتش بیاید.
بلافاصله پس از سوت پایان بازی ناپولی و اودینزه در زمین مسابقه اتفاقات عجیبی رخ داد.
جنگ با ایران جنگ ما نیست. ایران وطن ما است. اگر سربازان تالشی را بزور وادار به جنگ‌با ایران بکنند ما سلاح هایمان را به سمت کاخ ریاست جمهوری الهام علیف خواهیم گرفت
دقایق پایانی بازی با استقلال به دراماتیک ترین و البته بدترین شکل ممکن برای گل گهر و امیر قلعه نویی پیش رفت.
یک سال پس از حمله روسیه به اوکراین، یک پهپاد فیلمی از ویرانی‌های ایجاد شده در یکی از شهر‌های اوکراین را ضبط کرد. قبل از جنگ، باهموت زمانی خانه حدود ۸۰۰۰۰ نفر بود. از آن زمان، بسیاری از جمعیت آن فرار کرده‌اند و صحنه‌های اخیر ساختمان‌های تخریب شده و خیابان‌های پر از آوار را نشان می‌دهد. چند هزار نفر هنوز در پوسته شهر زندگی خود را ادامه می‌دهند.
صحنه‌های تکان دهنده از زلزله ترکیه که به صورت اتفاقی ضبط شده اند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی با پیکان اتفاقات کنار زمین در لیگ ایران را به جنگل تشبیه کرد!
صحبت‌های اولیانوف مبنی بر بن‌بست مذاکرات و همچنین حرف‌های افرادی، چون بلینکن مبنی بر مرگ نزدیک برجام نشان از آن دارد که روسیه نه‌تن‌ها کوشیده است که از اوکراین یک سرزمین سوخته به‌عنوان دشمنی که در آینده می‌توانست خطرساز باشد بسازد بلکه ایران را نیز طوری دیگر به سرنوشت اوکراین نزدیک کرده است. سرنوشتی که با مرگ برجام اقتصاد ایران را به فروپاشی کامل نزدیک و خطر جنگ را بر سر ایران تقویت کرده است.
بازی پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی یکی از جنجالی‌ترین و چه بسا عجیبترین قضاوتهای این فصل فوتبال ایران را داشت.
هملین در استادیوم سینسیناتی، اوهایو، در حال تکل زدن با گیرنده توپ، تی هیگینز بود که در این هنگام به نظر می‌رسید کلاه هیگینز به سینه هملین برخورد کرد. این بازیکن پس از اینکه ابتدا روی پاهایش ایستاد، سپس به پشت روی زمین افتاد.
خیابان‌های خالی، مغازه‌های بسته، صف‌های طولانی در مراکز آزمایش کرونا و صحنه‌های دیگر از چین که تلاش می‌کند با شیوع سریع کووید در شهر‌های سراسر آن کشور مبارزه کند.
با شروع جنگ جهانی دوم، ۲ دوره از جام جهانی در سال‌های ۱۹۴۲ و ۱۹۴۶ تعطیل شد؛ اتفاقی که فراتر از صحنه‌های نبرد آخرالزمانی در اروپا، در نتیجه تصمیمات و خودکامگی‌های فردی آقای دیکتاتور شکل گرفت.
ویدئویی از حمله پهپاد اوکراینی به دو تن از ارتش روسیه منتشر شده که آن‌ها با عکس العمل به موقع از مرگ جان سالم به در می‌برند. در این ویدئو پهپاد اقدام به پرتاب بمب روی سربازان روس دراز کشیده در یک کانال می‌کند، اما آن‌ها خیلی سریع بمب را برداشته و به طرف دیگر پرتاب می‌کنند.
لحظات پرتاب و برخورد دقیق موشک الماس از پهپاد کمان-۱۲ نهاجا، برخورد دقیق پهپاد‌های انتحاری آرش به هدف و بمب‌های ۵۰۰ پوندی کرار را در ادامه مشاهده می‌کنید.
صحنه‌های داوری بازی پرسپولیس با ۷ کارشناس
رهبری در ابتدای شهریور ۱۳۶۹ مدال فتح را به سینه ایشان نصب کردند و در مراسمی چنین فرمودند: «یکی از چیز‌هایی که ما همیشه به عنوان فضایل برجسته جناب آقای هاشمی در ذهن داشتیم و مشاهده می‌کردیم، حضور فداکارانه و مدبرانه‌ای ایشان در صحنه‌های جنگ تحمیلی بود
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شسپا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شسپا در روزهای آینده بورس است.
قیمت طلا امروز جمعه با تداوم تضعیف دلار افزایش یافت و باعث شد که قیمت طلا در مسیر دومین افزایش هفتگی متوالی قرار گیرد زیرا شرط‌ بندی برای سیاست‌های پولی تهاجمی‌تر فدرال رزرو وجود دارد.
کارآفرینی، یک سرمایه اجتماعی است
اندرو ویتاکر جونیور، ساکن ویرجینیای غربی، پس از آن که در شب کریسمس سال ۲۰۰۲، رکورد ۳۱۵ میلیون دلاری جایزه بخت آزمایی را شکست، آنقدر با درخواست‌ها متعدد از مردم برای کمک مالی به آنها مواجه شد که چند بار به رسانه‌ها گفت: «ای کاش آن بلیت را پاره کرده بودم.»
این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به شهدای شاخصی مانند باکری، همت، متوسلیان و کاظمی، خاطرنشان کرد: در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، قهرمانان بزرگی در هر استان تربیت شد که قاسم سلیمانی هم یکی از همین قهرمانان به شمار می‌آید. همچنین ما در جنگ اجازه ندادیم یک وجب از خاک کشورمان در دست دشمن بماند. در ۲۰۰ سال گذشته ۲۵ جنگ علیه ایران شکل گرفت و بخش‌هایی مانند سمرقند و بحرین از آن جدا شد، اما دستاورد بزرگ شهدای دفاع مقدس حفظ خاک میهن بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ