پلیس به صورت شبانه‌روز و حتی در روز‌های تعطیل بزرگراه‌های شهر را رصد می‌کند تا در صورت مشاهده موتور سیکلت‌های سنگین با آن‌ها طبق قانون برخورد کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسجدسلیمان- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پلیس در عرصه امنیت و مقابله با هنجار شکنان آماده هر نوع جانفشانی است.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از زمانی که مسیر ویژه تردد در تونل امیر کبیر احداث شد، جلوی تصادفات فوتی جرحی و خسارتی موتورسیکلت‌ها داخل تونل گرفته شد.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: زمانی که موتورسیکلت‌ها از مسیر مجزا تردد می‌کنند با آسایش خاطر بیشتری حرکت کرده و انضباط ترافیکی در این مسیرها بیشتر انجام می‌پذیرد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس پایتخت دو شهید داد تا از احداث خانه‌های عنکبوتی در تهران جلوگیری شود؛ خانه‌هایی که اگر ساخته می‌شد، با کوچک‌ترین زلزله یا حادثه‌ای فرو می‌ریخت.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: خبرنگاران زبان گویای جامعه و به نوعی پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و لاجرم خط امین جامعه و حاکمیت محسوب می شوند.
برای دریافت گذرنامه ویژه اربعین احتیاجی به «اجازه محضری» همسران نیست و زنان می‌توانند به همراه شوهران خود به ادارات پلیس گذرنامه مراجعه کنند و همان جا زوجیت آن‌ها توسط مامور مورد نظر تایید و اجازه همسر اخذ شود.
پلیس آلبانی محدودیت‌های جدیدی را برای کنترل مقر منافقین در تیرانا اعمال کرده است که براساس آن هیچ‌کس بدون اجازه پلیس حق ورود و خروج در این اردوگاه را ندارد.
پلیس ترکیه برای بازداشت مظنونان به‌عضویت در گروهک تروریستی داعش به ۴ منطقه در استانبول یورش برد.
عزیزی گفت: مالکین خودرو و موتورسیکلت‌های نوشماره جهت پیگیری روند صدور کارت خود به هریک از دفاتر پلیس + ۱۰ سراسر کشور مراجعه کنند، و نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند.
پلیس «باجور» در ایالت خیبرپختونخواه پاکستان اعلام کرد که تحقیقات اولیه حاکی از آن است که شاخه منطقه‌ای داعش مسئول حمله تروریستی دیروز در این کشور است.
جانشین فرمانده‌کل انتظامی کشور با اشاره به تذکر لسانی مأموران نیروی انتظامی به هنجارشکنان عنوان کرد: ۹۹ درصد کسانی که حجاب را رعایت نمی‌کردند با تذکر پلیس، تمکین کردند و بخشی نیز اظهار پشیمانی کرده آزاد شدند و با بعضی افراد که تشکیلاتی مرتکب این جرم می‌شدند نیز برخورد خواهد شد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: پلاک وسیله نقلیه هویت و شناسنامه آن محسوب می‌شود و نصب والصاق آن بر روی خودروها و موتورسیکلت‌ها طبق قوانین کشوری اجباری و الزامی است.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد : از روز شنبه طرح تشدید برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف به ویژه موتورهای فاقد یا مخدوشی پلاک، توسط پلیس راهور تهران بزرگ اجرا می‌شود.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از انهدام باند دزدان زورگیر خبر داد.
سردار سیدتیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور فراجا از اجرای طرحی جدید برای برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران خبر داده است. او گفت: قبل از هرچیز باید تاکید کنم که نباید درمورد موتورسیکلت سواران از واژه‌ها و عباراتی مانند جمع‌آوری و ساماندهی و ... استفاده کنیم. طرح‌هایی که اجرا می‌کنیم باید در راستای فرهنگ‌سازی و برخورد با تخلفات باشد. در واقع یعنی طرحی را اجرا کنیم که هم رفتار‌های ایجابی در آن تعریف شده باشد و هم رفتار‌های سلبی.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان موتورسیکلت‌های متخلف همانند دیگر وسایل نقلیه موتوری تحت رصد سامانه‌های هوشمند قرار دارند و در صورت ارتکاب تخلفات رانندگی جریمه می‌شوند.‌
مأموران پایگاه سوم و نهم پلیس آگاهی پایتخت بدنبال گزارش سرقت‌های سریالی موتورسیکلت‌ها، تحقیقات را آغاز کردند و با اقدامات پلیسی و در چندین عملیات موفق به دستگیری ۲۳ متهم شدند که سارق و مالخر بودند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در جلسه مشترک با رئیس پلیس راهور تهران بر ساماندهی موتورسیکلت‌ها و مقابله با خودروهای دارای پلاک مخدوش تأکید کرد.
فرض کنید این‌ها ماموران قلابی بودند؛ چرا نهاد‌های امنیتی و پلیس تاکنون حتی یک نفر از این افراد را بازداشت نکرده‌اند؟ با این همه تجهیزات نظیر دوربین‌های مداربسته شهری عدم دستگیری این افراد منطقی است؟
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: فیلم تخریب موتورسیکلت‌های مردم توسط پلیس «صحنه‌سازی» است.
موتورسیکلت‌های بالای ۲۵۰ سی سی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در راستای تسهیل در تردد مسافران و زائران کربلا با پلیس راهور همکاری می‌کنند.
سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه دربرخی موارد مشاهده می‌شود برخی بانوان ترک نشین موتورسیکلت‌ها و سرنشینان خودرو‌ها فاقد حجاب و پوشش لازم و مناسب هستند، گفت: لازم است که شهروندان دقت لازم را درخصوص رعایت شئونات اسلامی داشته باشند.
رئیس پلیس تهران با اشاره به اینکه برخی بانوان ترک نشین موتورسیکلت‌ها و سرنشینان خودروها فاقد حجاب مناسب هستند، گفت: لازم است که شهروندان دقت لازم را در خصوص رعایت شئونات اسلامی داشته باشند.
فرمانده یگان عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره پوشش و مخدوشی پلاک گفت: رانندگانی که از قانون تمکین نمی‌کنند، توقیف موتورسیکلت‌های آنان در دستور کار پلیس قرار دارد و یک سری مراحل قضایی نیز برای برخی رانندگان که مجرم هستند و پلاک را مخدوش می‌کنند، انجام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ