رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: زمانی که موتورسیکلت‌ها از مسیر مجزا تردد می‌کنند با آسایش خاطر بیشتری حرکت کرده و انضباط ترافیکی در این مسیرها بیشتر انجام می‌پذیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۳۲ قلم به عنوان کالای اساسی ثبت شده است که در این راستا می‌توان به گندم، برنج، انواع گوشت قرمز و سفید، تخم مرغ، شکر، لبنیات، روغن، حبوبات و… اشاره کرد.
سخنگوی اقتصادی دولت از ر رشد نقدینگی ۲.۱ درصدی در دو ماه گذشته خبر داد و گفت: تورم تولیدکننده نیز روند نزولی داشته و به ۳۲ درصد رسیده است.
سخنگوی اقتصادی دولت از ر رشد نقدینگی 2.1 درصدی در دو ماه گذشته خبر داد و گفت: تورم تولیدکننده نیز روند نزولی داشته و به 32 درصد رسیده است.
سخنگوی اقتصادی دولت از رشد ۴.۷ درصدی کشور در پاییز سال گذشته خبر داد.
دست‌کم ده درصد از تیم‌های اولین جام جهانی ۳۲ تیمی از کشورهای عرب زبان خواهد بود.
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۰ درصد کاهش به ۲۰۴۸ دلار و ۳۲ سنت رسید.
اسکندر مومنی گفت: طبق گزارش دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد، سطح زیر کشت خشخاش در افغانستان ۳۲ درصد افزایش یافته و پیش سازهای شیمیایی به یک تجارت دو سویه تبدیل شده است.
خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: رشد نقدینگی حدود ۳۲ درصد است که در مدت مشابه سال قبل ۳۹ درصد بوده و ۷ درصد کاهش داشتیم.
ما نسبت به سال گذشته همچنان ۲۰ درصد کاهش داریم و نسبت به متوسط ۲۱ سال آماری که از پایگاه داده‌های ماهواره‌ای استخراج می‌شود حدود ۳۲ درصد یعنی بیش از ۳۰ درصد کاهش را مواجه هستیم این نشان می‌دهد که بایستی ما همچنان مراقبت‌ها در بخش مصارف داشته باشیم همچنان بایستی بدانیم که کشور ما علیرغم اینکه در کلانش یک کشور خشک و نیمه خشک است در خشکسالی‌هایی که اخیراً اتفاق افتاده در شرایط مطلوب به لحاظ منابع آبی قرار ندارد.
محمد مخبر در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو دستور رییس جمهوری قریب ۳۲ تا ۳۳ قلم کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای از امروز بین ۱۲ تا ۲۳ درصد کاهش قیمت پیدا می‌کنند.
سالانه ۳۲ میلیون مورد سکته قلبی و مغزی در دنیا رخ می‌دهد که ۵۰ درصد آن‌ها ناشی از بیماری قلبی است، از این رو باید بیشتر مراقب قلب خود باشیم.
دولت در لایحه بودجه امسال  ۴۰ درصد از مالیات بر ارزش افزوده را به وزارت آموزش و پرورش اختصاص دهد. همچنین مدارسی که الگوی مصرف را رعایت می‌کنند از  پرداخت هزینه های برق, گاز و آب معاف هستند.
مقدار تولید گوشت انواع طیور در کشتارگاه‌های رسمی کشور در آذر ۱۴۰۱ نسبت به ماه قبل ۳۲ درصد و نسبت به مشابه سال قبل ۸ درصد افزایش یافت.
وزارت اقتصاد اعلام کرد: دولت تا پایان ۹ ماهه سال جاری ۳۲ هزار و ۹۱۶ میلیارد تومان از محل واگذاری‌ها درآمد داشته و ۶۲ درصد پیش‌بینی درآمد دولت از این محل در بودجه سال جاری محقق شده است.
وزارت اقتصاد اعلام کرد: دولت تا پایان ۹ماهه سال جاری ۳۲ هزار و ۹۱۶ میلیارد تومان از محل واگذاری‌ها درآمد داشته و ۶۲ درصد پیش‌بینی درآمد دولت از این محل در بودجه سال جاری محقق شده است.
تهران- ایرنا- وزارت اقتصاد اعلام کرد: دولت تا پایان ۹ماهه سال جاری ۳۲ هزار و ۹۱۶ میلیارد تومان از محل واگذاری‌ها درآمد داشته و ۶۲ درصد پیش‌بینی درآمد دولت از این محل در بودجه سال جاری محقق شده است.
براساس اطلاعات رسیده به «اعتماد» غلظت دی‌اکسید گوگرد در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۹۸ بیش از ۳۲درصد افزایش یافته است
مانده کل سپرده‌ها در پایان آبان‌ماه سال ۱۴۰۱، بالغ بر ۶۵۳۱۷.۰ هزار میلیارد ریال شده است که نسبت به مقطع مشابه سال قبل ۱۵۸۴۰.۰ هزار میلیارد ریال (۳۲ درصد)است.
رئیس مرکز ملی پایش و بهبود محیط کسب‌وکار وزارت اقتصاد گفت: تقریبا همه مجوز‌های دستگاهی به جز ۳۲ مورد، تعیین تکلیف شده‌اند. مجوز‌های دستگاهی فقط ۲۴ درصد کل مجوز‌ها هستند، ولی سخت‌ترین مراحل مجوز‌های دستگاه است.
علی‌رغم تحریم‌های آمریکا و اروپا علیه مسکو، حجم تجارت بین مسکو و چین نسبت به پارسال ۳۲ درصد افزایش یافته است.
بهای معاملات آتی نفت برنت با ۱۷ سنت یا ۰.۲ درصد افزایش به ۸۶.۳۲ دلار در هر بشکه رسید
سمنان- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: رتبه‌های دانش‌آموزان هنرمند استان در چهلمین جشنواره «فردا» رشد ۳۲ درصدی داشته است.
براساس تحقیقات بازار ابر آروان، ۳۱ تا ۳۲درصد وب‌سایت‌های ایرانی از سرویس‌های ابری استفاده می‌کنند و به‌دنبال آن ۴۰ تا ۵۷درصد کاربران نهایی خدمات آنلاین در ایران از خدمات ابری بهره‌ می‌برند.
مشهد ـ رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: میزان تزانزیت جاده‌ای در کشور طی سال جاری ۳۲ درصد رشد داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ