قائم‌مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی از اجرای طرح پایگاه‌های اوقات فراغت با عنوان «هفت‌سنگ» (هیجان، فکر، تلاش، سلامتی، نشاط، گردشگری) در تابستان خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای افرادی که به گوشی هوشمند عادت کرده‌اند، زندگی بدون آن واقعاً سخت است. «کاترین وب» (Catherine Webb)، ۴۵ ساله، تاکنون چند بار زندگی بدون گوشی هوشمند را امتحان کرده و یک بار ماه‌ها از گوشی ساده استفاده کرده است. به گفته او، در آن زمان احساس راحت‌بودن داشته است. او در مورد این موضوع این‌چنین گفته: «شما می‌توانید در اوقات فراغت به‌جای اینکه گوشی را بردارید و بفهمید آخرالزمان نزدیک است یا ایمیل کاری نگران‌کننده‌ای را ببینید یا فردی را در اینترنت ببینید که به‌خاطر موضوعی بی‌اهمیت آزرده‌خاطر شده است، فقط فکر کنید.»
گاهی اوقات، احساس خستگی بعد از غذاخوردن بیشتر به مقدار خوردن شما بستگی دارد. دلیل آن ساده است: هرچه وعده غذایی بزرگ‌تر باشد، انرژی بیشتری برای تجزیه آن از بدن لازم است.
یکی از موضوعاتی که باعث طولانی شدن رسیدگی به لایحه «حجاب و عفاف» شد، این بود که نیروی انتظامی می‌خواست جریمه‌ها را به حساب خود بریزد و در آخر مقرر شد که به خزانه دولت برای هزینه در اوقات فراغت خانواده ریخته شود. نوری‌قزلجه در این‌باره تاکید کرد: «باید متخصصین امر بررسی کنند که این پول‌ها قرار است به کدام حساب واریز شود و مردم را به سوی بهشت رهنمود خواهد کرد.»
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: ۹۳۶ هزار و ۷۷۷ دانش آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت ثبت نام کرده اند.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: از آرزوهای من این است که سازمان بهزیستی پارک کار و فناوری داشته باشد تا برای جامعه هدف بهزیستی سبک زندگی و گذران اوقات فراغت را متناسب با شرایط این افراد تعریف کند.
وزیر خارجه مجارستان تهدید کرد که در صورت خارج نشدن بانک این کشور از فهرست موسوم به «لیست شرمساری» کی‌یف، بوداپست از تامین مالی اتحادیه اروپا جهت انتقال تسلیحات به کی‌یف خودداری خواهد کرد.
شهرداری سابق تهران گفت: «شهر تهران باید طوری باشد که اگر دو سه روز تعطیلی داشتیم مردم مثل جن زده‌ها به جاده‌های شریان‌های اصلی فرار نکنند، بلکه خود شهر ظرفیت‌هایی داشته باشد که شما برای گذران اوقات فراغت در شهر بمانید. البته این کار فقط به عهده شهرداری نیست، طرح‌های بالا دست را دولت تهیه می‌کند و هرکسی شهردار شود باید در آن چارچوب باشد.»
شهرکرد- مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: اگر والدین خواستار موفقیت فرزندان خود هستند باید اوقات فراغت خوبی برای آن‌ها برنامه‌ریزی کنند.
مشهد ـ رئیس هیات بوکس خراسان رضوی گفت: نخستین دوره مسابقات بوکس نونهالان باشگاه‌های خراسان رضوی «طرح اوقات فراغت تابستانی» به مدت ۲ روز در شهر مشهد برگزار شد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از اجرای برنامه‌های تابستانه تحت عنوان طرح اوقات فراغت «شهید آرمان علی‌وردی» خبر داد.
امضای تفاهم نامه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان
دبیر شورای اجتماعی کشور با بیان اینکه با نسل جوان چند سال پیش روبه‌رو نیستیم گفت: باید برنامه ریزی در جهت اوقات فراغت جوانان به‌روز و جذاب باشد، چون این نسل تغییر کرده است.
نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در نشستی درباره اوقات فراغت جوانان ظرفیت‌های خود را تشریح کردند.
بسیاری از شبکه‌های اجتماعی و نرم افزارهایی که امروزه بهانه‌ای برای پر کردن اوقات فراغت و سرگرمی و حتی برطرف کردن برخی نیازها هستند به مکانی برای جمع آوری و جاسوسی از کاربران تبدیل شده‌اند.
ششمین تنیسور برتر جهان در مورد تسلط بر سه زبان خارجی صحبت کرد.
پزشک سابق کاخ سفید با هشدار نسبت به شرایط جسمانی رئیس جمهور آمریکا گفت که وضعیت ذهنی رو به زوال وی، تمام آمریکا را در خطر قرار می‌دهد.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد نوجوانانی که بیشتر اوقات فراغت خود را صرف تماشای ویدیو‌های آنلاین یا بازی‌های ویدیویی می‌کنند، ممکن است در معرض خطر ابتلا به اختلال وسواس فکری جبری باشند.
قهرمان هفت دوره فرمول یک گفت که در طول سال‌ها نگرش خود را به مسابقه تغییر داده است.
با اینکه ورزش فوتبال عزادار درگذشت گرنت وال، روزنامه‌نگار بی نظیر دنیای ورزش است، به سراغ شب کابوس وار ستاره های پرشمار انگلیسی می رویم.
ستاد گردشگری در راستای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و آشنایی با تازه‌های نشر در حوزه گردشگری برنامه‌های مختلفی با موضوع کتاب با همکاری مناطق ۲۲ گانه در سطح شهر تهران برگزار می‌کند.
برخی اوقات یک دانش آموز ترک تحصیل می‌کند و یا از تحصیل اخراج می‌شود؛ در این بین سوال ایجاد می‌شود که فرد تا چه زمانی می‌تواند به سربازی نرود و وارد غیبت سربازی نشود؟
ریچارلیسون در اظهارنظری گفته که برای گذراندن اوقات فراغت به تاتنهام نیامده، بلکه به دنبال تاثیرگذاری مثبت در درون و بیرون از زمینِ بازی می باشد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش هم برای اوقات فراغت و هم برای سلامتی مؤثر است
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: کار صدا و سیما فرهنگی و تبلیغی است و باید اوقات شاد برای مردم فراهم کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ