نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در نشستی درباره اوقات فراغت جوانان ظرفیت‌های خود را تشریح کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه مهم‌ترین نقشه دشمن بی‌ثبات‌سازی و کاهش مشارکت در انتخابات است، گفت: هرچند برای سالگرد اغتشاشات هم برنامه‌هایی دارند، اما هدف اصلی آن‌ها امسال انتخابات است و باید سعی و تلاش همه مجموعه‌ها در جهتی باشد که بتواند اقتدار و پیروزی بزرگ را فراهم کنند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در حال برنامه ریزی هستیم که تا پایان سال ۱۴۰۲ مددجوی بدون مسکن نداشته باشیم.
وزیر کشور گفت: دشمنان برنامه‌ریزی زیادی برای دهه محرم کرده بودند که با هوشیاری دستگاه‌های امنیتی با آنها مقابله شد.
رئیس‌جمهور بر اتخاذ رویکرد تحولی در برنامه‌ریزی مراسم اربعین امسال تاکید و تصریح کرد: دستگاه‌های مسئول ضمن بررسی آسیب‌شناسانه اقدامات سال قبل، برای سال‌جاری به‌نحوی برنامه‌ریزی کنند که با کاستن از نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، مراسمی «دلنشین، ارزان و ایمن» برای زائرین حضرت اباعبدالله(ع) رقم بخورد.
رئیس جمهور بر اتخاذ رویکرد تحولی در برنامه‌ریزی مراسم اربعین امسال تاکید و تصریح کرد: دستگاه‌ها با اتخاذ رویکرد تحولی و آسیب‌شناسانه زمینه برگزاری دلنشین، ارزان و ایمن اربعین را فراهم کنند.
رئیس جمهور بر اتخاذ رویکرد تحولی در برنامه‌ریزی مراسم اربعین امسال تاکید و تصریح کرد: دستگاه‌ها با اتخاذ رویکرد تحولی و آسیب‌شناسانه زمینه برگزاری دلنشین، ارزان و ایمن اربعین را فراهم کنند.
اصفهان- استاندار اصفهان گفت: برنامه‌ریزی های خوبی برای برگزاری جایزه مصطفی (ص) در اصفهان انجام شده است و انتظار می‌رود همه مردم و دستگاه‌ها پشتیبان این رویداد بین المللی باشند.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری المپیک ورزشی محیط‎‌بانان و جشنواره خورشید هشتم همچنین برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی ۳۷ هزار خانه محیط زیست خبر داد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان رشته تابستانی خود را با توجه به علاقه و توانمندی‌شان به طور اختیاری انتخاب می‌کنند.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به برنامه‌ریزی هلال‌احمر برای ارائه خدمات در مراسم اربعین از حضور ۱۵ هزار نیروی عملیاتی در مراسم اربعین خبر داد.
وریا غفوری اعلام کرد که قصد دارد در بخش مدیریت، وارد فضای فوتبال شود.
ستاد آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علم در نظر دارد تا با برنامه ریزی برای قرارگیری کشور در میان سه قدرت علمی جهان در حوزه علوم و فناوری آب برنامه ریزی هدفمند کند.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی تیم فوتبال و همچنین شایعات موجود در فضای مجازی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
رئیس ستاد مکه مکرمه گفت: واحدهای ستادی در مکه مکرمه فعالیت‌های خود برای ارائه بهترین خدمات به زائران ایرانی را آغاز کرده اند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: متروی تهران و حومه بر اساس اهداف و چشم‌انداز این شرکت، در تلاش است تا ۱۲ مجتمع ایستگاهی مترو را ایجاد کند.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از افزایش روزانه ۶۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت خام در دولت سیزدهم خبر داد.
رئیسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت با اشاره به گسترش برنامه‌ریزی کشور‌ها برای کاهش و حذف تبادلات دلاری از چرخه معاملات‌شان، به بانک مرکزی مأموریت داد با همکاری دستگاه‌های مرتبط، زمینه‌های انجام معاملات تجاری بر اساس واحد پولی ایران و کشور‌های هدف را فراهم کند.
سرپرست نفت آبادان می‌گوید وای به حال تیمی که توسط ساپینتو با این رفتارها رهبری می‌شود.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از برنامه‌ریزی‌های این جمعیت برای توسعه بیشتر توریسم سلامت خبر داد.
رئیس جمهور از همه مسئولان به ویژه مدیران دستگاه‌های دولتی خواست در کنار ارائه گزارش‌های امیدبخش، درباره آن دسته از اقدامات که به دلایل مختلف به سرانجام نرسیده نیز به مردم گزارش دهند و با اشاره به ضرورت تهیه پیوست رسانه‌ای برای طرح‌ها و اقدامات دولت، مسئولان اطلاع‌رسانی بخش‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی و نیز سخنگویان دولت را مکلف کرد، به شکل مستمر برای بهبود نحوه اطلاع‌رسانی از عملکرد دولت برنامه‌ریزی کنند.
کدخدایی بر ضرورت تقویت دستگاه‌های امنیتی تاکید کرد و گفت: ایران در معرض دشمنی‌های بسیاری قرار دارد و در هر دوره شاهد بروز غائله‌هایی بودیم، اما آن غائله‌ها با حضور و پشتیبانی مردم پایان یافت. این اغتشاشات نیز با حضور مردم در صحنه به پایان خواهد رسید.
رئیس جمهور همه دستگاه‌های دولتی را مکلف کرد در زمینه تهیه فهرست اموال مازاد و دارایی‌های غیرمولد خود و برنامه‌ریزی برای فروش و مولدسازی این دارایی‌ها با جدیت و سرعت بیشتری عمل کنند.
به مناسبت روز آمار و برنامه‌ریزی و با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌عنوان یکی از دستگاه‌های برتر آمار و برنامه‌ریزی معرفی و از آن تقدیر شد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی تهران گفت: در اولین جلسه کارگروه گردشگری شورای برنامه‌ریزی تهران به ریاست استاندار تهران مصوب شد تا گردشگری کشاورزی با همکاری دستگاه‌های متولی توسعه یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ