نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام کشف یک معدن بزرگ لیتیوم در همدان اعلام کرد که این معدن توانایی تأمین ۲۰ درصد نیاز جهان به لیتیم را دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توانایی روسیه برای مقابله با ناتو و همچنین دستاوردهای سفر رئیس جمهور کشورمان به آفریقا، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
کرج- رئیس جمهوری گفت: آزادراه تهران - شمال نماد خودباوری و توانایی ملت ایران است‌.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: جمهوری اسلامی ایران توانایی این را دارد که ازبکستان را از طریق ترکمنستان و افغانستان، به راحتی به آب‌های آزاد متصل کند.
رئیس جمهور ازبکستان و هیأت همراه عصر امروز (یکشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
مقام ارشد وزارت خارجه دولت بایدن در عین حال تصریح کرد:، اما همیشه اعلام کرده ایم توانایی ارتباط با ایران و انتقال و ارسال پیام‌های خود به ایران را در هر زمانی که به نفع ایالات متحده باشد، حفظ می‌کنیم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به انتشار تصویری از حضور فرماندهان از انگلیس، آمریکا و فرانسه در حال عبور از تنگه هرمز و طرح مطالبی علیه ایران، گفت: این حرکت یک حرکت نمایشی بود که ۳ نفر سوار یک ناو بشوند و در دریا حرکت کنند و این را نمایش داده و اعلام کنند که امنیت تنگه هرمز را بر عهده دارند. این شبیه یک نمایش و تئاتر است و آنچه واقعیت دارد این است که جمهوری اسلامی ایران و کشورهای جنوبی خلیج فارس با هم در حال همکاری و تعامل هستند و توانایی بالایی برای تأمین امنیت منطقه دارند. ما برای تأمین امنیت منطقه نیازی به بیگانگان نداریم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به انتشار تصویری از حضور فرماندهان از انگلیس، آمریکا و فرانسه در حال عبور از تنگه هرمز و طرح مطالبی علیه ایران، گفت: این حرکت یک حرکت نمایشی بود که ۳ نفر سوار یک ناو بشوند و در دریا حرکت کنند و این را نمایش داده و اعلام کنند که امنیت تنگه هرمز را بر عهده دارند. این شبیه یک نمایش و تئاتر است و آنچه واقعیت دارد این است که جمهوری اسلامی ایران و کشورهای جنوبی خلیج فارس با هم در حال همکاری و تعامل هستند و توانایی بالایی برای تأمین امنیت منطقه دارند. ما برای تأمین امنیت منطقه نیازی به بیگانگان نداریم.
به نظر می‌رسد هنوز تردید‌هایی نسبت به توانایی این مرد پرتغالی وجود داشته باشد و درون هیئت‌مدیره این باشگاه اختلاف‌نظری جزئی برای ادامه همکاری با سا پینتو وجود دارد. دست‌کم عاقلانه‌ترین تصمیم در این برهه زمانی این است که مسئولان منتظر نتیجه سا پینتو و تیمش در جام حذفی باشند؛ چون نتیجه کار استقلال در آن جام می‌تواند بسیاری از ابهامات درباره ماندن یا نماندن سا پینتو را حل‌وفصل کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: معتقدم که در دولت سیزدهم می‌توانیم به این نقطه برسیم و جمهوری اسلامی به پرتاب کننده ماهواره کشورهای متقاضی در لایه لئو تبدیل شود.
ابراهیم رییسی تلاش می‌کند با توجه به مشکلات اقتصادی ایران و نیازی که کشور به جذب سرمایه‌های خارجی دارد، این قرارداد را احیا کند و زمینه را برای ورود چینی‌ها به حوزه‌های زیرساختی ایران فراهم سازد. برخی زمزمه‌ها هم شنیده می‌شود که قرارداد ۲۵ ساله چینی‌ها با ایران از نوع قرارداد‌های نازل است. به‌طور کلی ایران باید تلاش کند تعادل را در حوزه سیاست خارجی خود همواره ایجاد کند و موازنه‌ای را میان غرب و شرق در این زمینه شکل دهد تا بتواند منافع حداکثری از ارتباط با کشور‌های مختلف برداشت کند.
رئیس سازمان شیلات ایران گفت: ایران توانایی صید آبزیان در هر عمقی دارد و هیچ کشور خارجی را برای صید در ایران نمی‌پذیریم.
درپی خبر منتشر شده مبنی بر جفت‌گیری «ایران» و «فیروز» غلامرضا ابدالی، ضمن تایید این خبر اظهار کرد: این دو یوزپلنگ آسیایی نیاز به اقدام خاصی ندارند و باید روال طبیعی را طی کنند.
سخنگوی نیروهای مسلح اوکراین می‌گوید ارتش این کشور ابزار و توانایی لازم برای مقابله با موشک‌های بالستیک ایران را در اختیار ندارد.
نوید رجایی گفت: وقتی مسئولان توانایی تصمیم گیری در مورد عرضه خودرو در بورس را ندارند و چند بار تایید و بعد از آن تکذیب می شود سرمایه احساس خطر کرده و ترجیح میدهد در بازاری موازی وارد شود.
تورم در ایران مانند بیماری مزمنی است که به‌صورت مستمر رفاه خانوار‌ها را کاهش داده و به مرور برخی را به بیرون از شهر هدایت کرده است. در یک دهه گذشته تورم بخش مسکن، به‌ویژه در کلان‌شهرها، بیش از ۱۵۰۰درصد بوده و همین امر موجب شده است که برخی توانایی تامین مسکن در شهر را از دست بدهند.
عبدالله ویسی با اشاره به توانایی فنی کادرفنی و بازیکنان تیم ملی، مدعی است صعود از مرحله گروهی از دسترس شاگردان کارلوس کی‌روش دور نخواهد بود.
ند پرایس گفت: حقیقت ماجرا این است که روس‌ها توانایی تولید، واردات و تامین نیاز‌های کلیدی خود را ندارند و بنابراین به ایران روی آورده‌اند و در حال بررسی اقداماتی با کره شمالی نیز هستند.
سرمربی جدید تیم فوتبال ایران نام 6 بازیکن از سپاهان را در فهرست اولیه خود جای داده است.
مدیرکل بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایران‌خودرو و شرکت‌های مشابه که دارای HSE قوی و کارآمد هستند می‌توانند خودارزیابی انجام داده و نتایج آن را به اداره کل بازرسی کار ارسال کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.
نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حمل تانک‌های چند تنی در رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ از کشنده‌های کیان ۷۰۰ استفاده کرد
توانایی محدودِ ایران جهت نیاز‌های گازی غرب در بحبوحه اوج گیری تحریم‌ها علیه روسیه و بحران گازی اروپا، عدم اراده جدی دولت بایدن جهت دستیابی به یک توافق با تهران و در نهایت، تلاش‌های گسترده دولت آمریکا جهت حراست از برخی از واژگان و ساختار‌های مبهم در متن توافق اتمی با ایران جهت استفاده از آن‌ها در آینده علیه کشورمان، سه گزاره مهم و اساسی هستند که طرفِ ایرانی در روند مذاکرات و تعاملات دیپلماتیک جاری با محوریت دستیابی به یک توافق اتمی با موضوع احیای برجام باید مد نظر قرار دهد.
بازیکن تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه ابراز امیدواری کرد که ایران در جام جهانی پیش رو از مرحله مقدماتی صعود کند چون توانایی آن را دارد.
در شرایط فعلی با توانایی ساخت بمب اتمی ایران امن‌تر است. فراموش نکنید، اسراییل در حال تجربه بدترین پیچیدگی‌های داخلی خودش است و نظام سرمایه‌داری غرب هم به همچنین. جهان بسیار جهان ناامنی است. روسیه برای سومین بار در تاریخ خودش امیدوار است که زمستان ۲۰۲۲ یا زمستان ۲۰۲۳، زمستان پیش رو، بتواند غرب را سر اوکراین به زانو در بیاورد.
افزایش ۲۱۲ درصدی تولید تسلا در چین

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ