وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: معتقدم که در دولت سیزدهم می‌توانیم به این نقطه برسیم و جمهوری اسلامی به پرتاب کننده ماهواره کشورهای متقاضی در لایه لئو تبدیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۲۴۹ قانون‌گذار مجلس نمایندگان آمریکا طی نامه‌ای به رئیس‌جمهوری این کشور از وی خواستند اقدام‌های بیشتری برای ممانعت از دستیابی ایران به توانایی تولید سلاح هسته‌ای انجام داده و در راستای اعمال مجدد تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران تلاش کند.
رسانه‌های عبری گزارش دادند که تهران با کشف این میدان عظیم راهبردی لیتیوم به اعتبار بین‌المللی ایران خواهد افزود و نقطه ثقل در منطقه غرب آسیا بار دیگر به ایران منتقل خواهد شد.
نورنیوز در صفحه توییتر خود با اشاره به این‌که فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی مجددا از آمادگی برای گفتگو با ایران خبر داده است یادآور شد: قبلا پنج دور مذاکره، مسائل مورد توجه دو کشور را کاملا شفاف کرده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس خبری باوزیر امور خارجه آمریکا بدون اشاره به اینکه دو طرف دارنده بمب هسته ای هستند، گفت: در دیدار خود توافق کردیم که ایران نباید به سلاح هسته ای دست یابد!
به منظور بررسی عملکرد شعب استان های هرمزگان و کرمان جلسه ای با حضور مدیر و معاون منطقه برگزار شد.
با دستیابی یک شرکت دانش بنیان به دانش فنی تولید« ماده بودارکننده گاز» در اراک، ایران به جمع چهار کشور تولیدکننده این محصول پیوست.
سخنگوی وزارت خارجه چین با اشاره به اظهارات اخیر وزیر خارجه کشورمان گفت که ایران از خود صداقت نشان داده و طرفین درگیر هم باید چنین مسیری را در پیش بگیرند.
اولاف شولتس - صدراعظم آلمان، روز جمعه در کنفرانس خبری مشترک با الیزابت بورن - نخست‌وزیر فرانسه، ابراز کرد: سیاست غنی‌سازی ایران بار دیگر بر اهمیت بکارگیری تمام توان جهت اطمینان حاصل کردن از عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای یا تسلیحات موشکی که توانایی حمل آن را دارند، تاکید می‌کند.
رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در گفتگو با شبکه الجزیره گفت: باید با هوشیاری گام‌های ایران در زمینه پرونده هسته‌ای را تحت نظر داشته باشیم.
«همزمان با موضع گیری اخیر "سردار حاجی زاده" فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رابطه با دستیابی ایران به موشک‌های پیشرفته هایپرسونیک و در عین حال انتشار اخباری دال بر تحویل گرفتنِ ۶۰ فروند جنگنده نسل جدید سوخو روسی توسط ایران، تحلیل و تفسیر‌های مختلفی در مورد پیام‌های طرح این قبیل اخبار در شرایط کنونی و تبعات آن‌ها برای کشورمان مطرح می‌شود. از این رو، فرارو در گفتگو با دو تن از کارشناسان حوزه سیاست خارجی، به بررسی ابعاد مختلف این مساله پرداخته است.»
سرهنگ لودویک با تلاش در زیر سئوال بردن موفقیت تازه ایران مدعی شد که در این زمینه شک و تردید وجود دارد.
کارلوس کی‌روش سخت‌ و فشرده‌ترین برنامه آماده‌سازی تیم ملی را برای حضور در جام جهانی قطر در نظر گرفته است.
وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد که این کشور راهکار دیپلماتیک را بهترین راه در قبال ایران می داند.
معاون سیاسی دفتر ریاست جمهوری گفت: رئیس جمهور به صراحت بیان کرد که در واقع مساله اصلی ما در این مذاکرات، پایبندی طرف مقابل به تعهدات است و اگر طرف مقابل بتواند در اجرای تعهدات خود قطعیت داشته باشد، راه برای دستیابی به توافق عادلانه باز است.
امیر قطر در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد بر ضرورت دستیابی به توافق هسته‌ای عادلانه با ایران تأکید کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مدعی شد که دیدار با رئیس جمهور ایران در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل هم نمی تواند تاثیری در پیشرفت روند مذاکرات رفع تحریم ها داشته باشد.
صدراعظم آلمان در کنفرانس خبری مشترک با یائیر لاپید نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته‌ای ایران مدعی شد که برلین اجازه دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد.
رئیس سازمان توسعه تجارت راه‌اندازی نخستین مرکز تجاری ایران در روسیه را به‌عنوان گامی موثر جهت دستیابی به چشم‌انداز مبادلات ۸ میلیارد دلاری تا دو سال آینده میان دوکشور، ارزیابی کرد.
دستیابی به جنگنده‌های پیشرفته‌تر احتمالاً چالشی برای ایالات متحده در سال‌های آینده خواهد بود. یک ارتش مجهزتر ایران و روابط عمیق‌تر با کرملین می‌تواند مذاکرات هسته‌ای را بسیار سخت‌تر کند.
توانایی محدودِ ایران جهت نیاز‌های گازی غرب در بحبوحه اوج گیری تحریم‌ها علیه روسیه و بحران گازی اروپا، عدم اراده جدی دولت بایدن جهت دستیابی به یک توافق با تهران و در نهایت، تلاش‌های گسترده دولت آمریکا جهت حراست از برخی از واژگان و ساختار‌های مبهم در متن توافق اتمی با ایران جهت استفاده از آن‌ها در آینده علیه کشورمان، سه گزاره مهم و اساسی هستند که طرفِ ایرانی در روند مذاکرات و تعاملات دیپلماتیک جاری با محوریت دستیابی به یک توافق اتمی با موضوع احیای برجام باید مد نظر قرار دهد.
رئیس جمهور فرانسه ضمن تکرار ادعاهای خود درباره ایران گفت: در حال تلاش جدی برای دستیابی به توافق با ایران هستیم.
گیسا بایبوردی نماینده تیراندازی با کمان کشورمان در فینال کامپوند به مصاف یشیم بوستان بوکار از ترکیه رفت و با نتیجه۱۴۶ بر ۱۴۲ پیروز شد و عنوان قهرمانی را کسب کرد.
بندر امام - معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی از دستیابی به بیوتکنیک تولید بچه ماهی سی باس آسیایی خبر داد.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران گفت: از اظهارات اسلامی در مورد توانایی ایران در دستیابی به بمب هسته‌ای اشتباه برداشت شده است. ایران به دلیل توانمندی‌های استراتژیک خود نیازی به بمب هسته‌ای ندارد و به سمت ساخت بمب هسته‌ای هم نخواهد رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ