سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در آئین بدرقه خادمین اربعین حسینی اقداماتی با هدف خدمت‌رسانی بهینه را در دستور کار قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در منطقه میامی برای امنیت یوزها سرعت مجاز به ۸۰ کیلومتر کاهش پیدا کرده و تمهیدات نور و روشنایی جاده به صورت جدی در حال اجرا است.
اخیراً مادر یک وکیل سیرجانی که سال گذشته در پی اقدام به خودکشی جان خود را از دست داده بود، مدعی شده فرزند وی بدلیل «وصل سرم» در زندان فوت کرده است که این ادعا توسط سازمان زندانها تکذیب شد.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: همپوشانی اقدامات اصلاحی تربیتی با مقررات تأمینی در سازمان زندان‌ها جلوه الهام بخش از عدالت متوازن و رأفت نظام اسلامی است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا از نقش تاثیرگذار معاونت فرهنگی اجتماعی در راستای رشد و تعالی انتظامی کشور گفت: لازمه کار در معاونت فرهنگی اجتماعی داشتن کار فکری و فرهنگی است.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل روز دوشنبه در سخنرانی خود با انتقاد از اقدامات یکجانبه گرایانه آمریکا گفت که واشنگتن خودسرانه منشورهای بین‌المللی را نادیده می‌گیرد.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل روز دوشنبه در سخنرانی خود با انتقاد از اقدامات یکجانبه گرایانه آمریکا گفت که واشنگتن خودسرانه منشورهای بین‌المللی را نادیده می‌گیرد.
دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از اقدامات توسعه‌ای بانک رفاه کارگران و دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل این بانک قدردانی کرد.
سازمان حشد شعبی عراق با صدور بیانیه از اقدامات خود برای کمک به زلزله زدگان سوری خبر داد.
سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در واکنش به برخی خبرها مبنی بر آزادی و یا مرخصی «اکبر طبری» از زندان اعلام کرد که نامبرده درحال حاضر و بنا برحکم مرجع قضایی در بازداشتگاه اوین به سر می‌برد.
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از برنامه ریزی به منظور بهسازی روکش آسفالت مقاطعی از بزرگراه شهید خرازی تا پایان سال جاری خبر داد.
نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین تصویب قطعنامه ضد صهیونیستی از طرف مجمع عمومی سازمان ملل متحد را پیروزی جدیدی برای ملت فلسطین برشمرد و خواستار اقدامات سازمان ملل در حمایت از فلسطینیان شد.
جزئیات اقدامات سازمان امور مالیاتی در خصوص مالیات گیری از دارندگان خانه های خالی از زبان آقای منظور رئیس سازمان امور مالیاتی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سازمان ملل گسترش موج اقدامات خشونت آمیز نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست نشین علیه فلسطینیان ساکن کرانه باختری را محکوم کرد.
رئیس سازمان بسیج حقوقدانان اقدامات این سازمان در آزاد کردن نیازمند را تشریح کرد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در خوی برای بازسازی مناطق زلزله زده توضیحاتی ارائه داد.
سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران درباره اقدامات انجام‌شده در حوادث اخیر کشور بیانیه‌ای را صادر کرد.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت که سازمان ملل اقدامات غیر انسانی علیه ملت یمن را محکوم کند.
اقدامات مخفیانه سیا همچون اجرای کودتا در ایران و گواتمالا، نه تنها کشورهای جهان را از آمریکا دور می کند که ادعای سران واشنگتن مبنی بر رهبری اخلاقی جهان را نیز نقش بر آب خواهد ساخت.
سازمان تاکسیرانی شهر تهران در راستای وظایف خود ، اقدامات مرتبط در حوزه خدمت رسانی مناسب به شهروندان در قالب اجرای طرح استقبال از مهر را در دستور کار قرار می دهد.
سازمان برنامه و بودجه یکی از مهمترین برنامه‌های اجرایی برای تامین آب دریاچه ارومیه را تشریح کرد.
سازمان برنامه و بودجه یکی از مهمترین برنامه‌های اجرایی برای تامین آب دریاچه ارومیه را تشریح کرد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اقدامات این جمعیت را در تاسوعا و عاشورای حسینی تشریح کرد.
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اقدامات سربازان گمنام امام زمان ( عج) در سازمان اطلاعات سپاه در برخورد با محتکران و قاچاقچیان پس از اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در سراسر کشور را تشریح کرد .
موارد اتهامی آنها ۲۰ سال است که به ایران نسبت داده می‌شود، اگر ایران برجام را پذیرفت به این دلیل بود که این اتهام‌ها رفع شود و اعتمادسازی صورت گیرد. البته تفاهمی صورت گرفت که طرف مقابل به آن عمل نکرد و ایران هم‌پذیرفته محدودیتی در بیشتر برنامه هسته ای خود داشته باشد، اما اکنون با این قطعنامه به اول خط برگشته‌ایم و دوباره همان داستان‌هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ