مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی گفت: پروانه موقت اولیه تاسیس شرکت تاکسی اینترنتی مورد تایید سازمان تاکسیرانی صادر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام سازمان فناوری اطلاعات ایران، صدور پروانه خدمات امنیتی، صرفاً از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور امکان‌پذیر است.
رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: بیش از ۷۰ هزار پروانه بهداشتی صنفی و غیرصنفی در یک سال گذشته صادر شده که این عدد نسبت به مشابه سال قبل آن ۵۰ درصد افزایش را نشان می دهد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اعلام برگزاری دهمین جلسه شورای عالی مسکن به ریاست رییس جمهور، از رشد ۱۴۱ درصد واحدهای نوسازی شده ۸۰ شهر طی بهار امسال خبر داد.
اهواز- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: مشکل صدور پروانه ۲۰۰ واحد رمز ارز اشخاص حقیقی در استان برطرف شد.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران گفت: پروانه ساخت، مقاوم سازی و مرمت را بدون دریافت هزینه‌ای در بازار و برای پلاک‌های تاریخی صادر می‌کنیم.
آیین رونمایی از سامانه صدور مجوز پروانه صید سازمان شیلات برگزار شد.
رئیس مرکز وکلا گفت: مواردی در هیأت نظارت مرکز وکلا تصویب شده و آئین‌نامه‌هایی هم در این زمینه وجود دارد که بر اساس آن در این مرکز بعضی از پروانه‌ها بدون آزمون صادر می‌شوند.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از افزایش صدور ۴ هزار پروانه ساختمانی در سال ۱۴۰۱ نسبت به قبل خبر داد و گفت: امسال آمار صدور پروانه ساختمانی در پایتخت به ۲۰ هزار پروانه خواهد رسید.
مدیرکل دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور گفت: تاکنون ۲۲۰ پروانه ثبت و ساخت دارو و واکسن‌های دامی به شرکت‌های دانش‌بنیان داده شده است.
طولانی بودن زمان صدور پروانه ساخت یکی از مشکلات مالکانی است که به دنبال ساخت خانه هستند اما به گفته شهردار تهران از خرداد ماه صدور پروانه به ۲ ماه می‌رسد.
معاون شهرسازی و معماری منطقه ۲۱ از افزایش ۵۰ درصدی صدور پروانه ساخت مسکن در محدوده غربی تهران در سه ماه آخر سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:از مهرماه سال جاری تاکنون با اجرای بسته تشویقی شهرسازانه در بافت‌های فرسوده، شاهد ۳۳۵ درصد رشد در صدور پروانه ساخت درشهرتهران درمقایسه بامدت مشابه سال قبل هستیم.
اعضای شورای شهر تهران لایحه عوارض صدور پروانه در بافت فرسوده را به تصویب رساندند.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اکنون زمان صدور پروانه درتهران به طورمتوسط هشت ماه است امادر قرارگاه جهادی که به تازگی درشهرداری‌ها شکل گرفته قراراست این زمان دربافت فرسوده به دوماه کاهش یابد.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: از ابتدای امسال تنها ۱۵ پرونده آن هم در محدوده بافت فرسوده مجوز ساخت دریافت کرده اند که مساحت این املاک ۳۵ مترمربع بوده است.
شهردار منطقه ۲۲ از افزایش صدور پروانه ساخت مسکن در این محدوده غربی تهران در سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا ابتدای دی ماه سال جاری معادل ۱۸۷ پروانه صادر شده است.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اعلام رشد ۵۰ درصدی صدور پروانه ساختمانی در بافت‌های فرسوده از نوسازی بیش از ۱۱۱ هزار واحد در سطح کشور خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از افزایش تشکیل پرونده ساخت و ساز در بافت فرسوده این منطقه، پیرو ابلاغیه ضوابط خاص ساخت و ساز مسکن و ساختمان در محدوده بافت فرسوده شهر تهران خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت:فرایند صدور پروانه در محله نفرآباد آغاز شده است و امیدواریم طرح‌های نوسازی در یک زمان کوتاهی منجر به رونق در این محله شود.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: اقدامات لازم برای برگزاری آزمون صدور پروانه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در آذر ماه در حال انجام است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: در بحث صدور پروانه به جایی که باید نرسیدیم و باید به جایی برسیم که صدور پروانه مشکلی برای سازندگان ساختمان به وجود نیاورد و این پروانه‌ها با سرعت مطلوب صادر شود.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: پیش بینی ما این است در بستر مشوق های موجود ۶ هزار پروانه تا پایان سال در بافت فرسوده صادر شود.
شهردار منطقه ۶ از کاهش ۳۵ روز زمان صدور پروانه پرونده‌های شهرسازی در قلب پایتخت خبر داد.
ساترا از ابتدای سال ۱۴۰۰ پروانه ساخت صادر نکرده و فقط موافقت اصولی صادر شده که برای آن هم صاحب اثر باید قسمت‌های اول را تحویل می‌داده تا پروانه صادر شود ولی بعد از ارائه قسمت‌های اول، کارها رد شده‌اند. همچنین در وزارت ارشاد بیش از ۵۰ متقاضی پروانه ساخت وجود داشته که از این تعداد فقط برای حدود ۱۰ فیلمنامه پروانه ساخت صادر شده؛ این در حالی است که در گذشته دوره‌هایی بوده که در شش ماه ابتدایی سال بیش از ۱۱۰ پروانه ساخت و در نیمه دوم سال حداقل ۷۵ پروانه صادر می‌شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ