قرارداد مشترک همکاری با هدف پیشبرد اهداف مدنظر طرفین طی نشستی با حضور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ و مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران، به امضا رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موافقت‌نامه همکاری میان سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و وزارت صمت در زمینه ارزیابی و صدور گواهینامه عمق ساخت محصولات ۲۰ هزار واحد و شرکت تولیدی فناور و دانش بنیان امضا شد.
قرارداد مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال امضا شده و مشکلی برای همکاری او وجود نخواهد داشت.
خجسته‌مهر گفت: در میدان نفتی مشترک فروزان بین ایران و عربستان شرکت‌های پتروپارس و تأسیسات دریایی در دو جبهه مشغول به فعالیت هستند و به‌زودی اخبار مثبتی در باره افزایش تولید این میدان اعلام خواهد شد، همچنین قرارداد ساخت جکت میدان گازی فرزاد بی (B) نیز امضا شده و هم‌اکنون ساخت این جکت نو از سوی شرکت پتروپارس در حال انجام است.
دبیر نخستین نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت‌زدا از امضای بیش از ۱۳۰ تفاهم نامه و ۵۳ قرارداد همکاری بین شرکت‌های دانش بنیان و نهادهای محرومیت‌زدا طی سه روز برگزاری این نمایشگاه خبر داد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه در سفر رئیس جمهور به امریکای لاتین مذاکرات سازنده ای در خصوص توسعه همکاری های مشترک در صنعت خودرو با كشور ونزوئلا انجام شد، گفت: با نشست هاي صورت گرفته با طرف ونزوئلایی، قرار شد تولید و صادرات ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری طی ۵ سال، احیای کارخانه خودروسازی ونیراتو با مدیریت طرف ایرانی و همچنین ایجاد خط تولید خودروهای تجاری و مسافری در ونزوئلا، در دستور کار قرار گيرد.
ایران و ونزوئلا همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به سه کشور آمریکای جنوبی در زمینه توسعه میدان‌ها و پایانه‌های نفتی، احیای ظرفیت پالایشی و پتروشیمی چند قرارداد همکاری امضا کردند.
باشگاه نساجی و ساکت الهامی در یک قدمی امضای قرارداد قرار دارند و همکاری آنها وارد سومین سال خواهد شد.
مدیران باشگاه شمس آذر در انتظار پاسخ مثبت سعید دقیقی برای ادامه همکاری با این تیم در لیگ برتر هستند.
باشگاه سپاهان قرارداد همکاری با باشگاه کویتی امضا کرد.
باشگاه النصر از امضای قرارداد همکاری با یک بانک سعودی خبر داد.
مدیرعامل شرکت خودروسازی هایمای چین اعلام کرد: ایران مهم ترین بازار راهبردی بین المللی این شرکت محسوب می شود و از سال ۲۰۱۳ تاکنون پس از امضای قرارداد همکاری با شرکت ایران خودرو روابط بسیار نزدیک و ارزشمندی را دنبال کرده ایم.
منابع خبری از قرارداد گازی خبر دادند که ترکیه با یک کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس به امضا رسانده است.
رئیس تیم مرسدس آلمان درباره وضعیت همکاری با قهرمان هفت دوره فرمول یک صحبت کرد.
باشگاه پرسپولیس ۱۰ هفته بعد از همکاری با ایرانسل، از امضای قرارداد با این شرکت خبر داد.
باشگاه پرسپولیس ۱۰ هفته بعد از همکاری با ایرانسل، از امضای قرارداد با این شرکت خبر داد.
در خلاء یک سیاست‌گذاری خارجی عمل‌گرایانه از سوی تهران، چینی با رویکردی اقتصادی محور و مبتنی بر سود حداکثری، همکاری با بازیگران عرب منطقه را بر نزدیکی به تهران ترجیح داده‌اند. امضای قرارداد گازی با قطر و اخیرا امضای تفاهم‌نامه استراتژیک با عربستان، مصداق‌های این سیاست‌گذاری است؛ لذا پیام و درس دیگر برای تهران این است که شرکت‌ها و دولت چین، حاضر به پذیرش ریسک همکاری با ایران تحت تحریم را نمی‌پذیرند و آن‌جا که منافع اقتصادی آن‌ها توجیه کند، در حوزه مسائل سیاسی نیز علیه ایران موضع خواهند گرفت
باوجود همکاری راهبردی ۲۵ ساله ایران و چین، شواهد نشان میدهد پکن توجهی به سرمایه‌گذاری در صنعت انرژی ایران ندارد و در این میان قرارداد ۶۰ میلیارد دلاری برای سرمایه‌گذاری در گاز قطر امضا کرد.
ایران و ارمنستان یادداشت تفاهم همکاری اقتصادی در بخش انرژی امضا کردند.
پس از چند هفته گمانه‌زنی در نهایت قرارداد همکاری باشگاه پرسپولیس با یک اپراتور تلفن همراه امضا شد.
دیوید بکام که از چند ماه پیش به عنوان سفیر جام جهانی 2022 فعالیت می‌کند اخیرا قرارداد دیگری با قطری‌ها امضا کرد تا چهره اصلی کارزار ترویج توریسم این کشور باشد.
با اعلام رئیس فدراسیون جهانی تکواندو قرارداد همکاری بشر دوستانه میان فدراسیون جهانی و فدراسیون تکواندوی ایران در حاشیه رقابتهای گرندپری پاریس به امضا خواهد رسید.
با اعلام رئیس فدراسیون جهانی تکواندو قرارداد همکاری بشر دوستانه میان فدراسیون جهانی و فدراسیون تکواندوی ایران در حاشیه رقابتهای گرندپری پاریس به امضا خواهد رسید.
با اعلام رئیس فدراسیون جهانی تکواندو قرارداد همکاری بشر دوستانه میان فدراسیون جهانی و فدراسیون تکواندو ایران در حاشیه رقابتهای گرندپری پاریس به امضا خواهد رسید.
اگرچه کاوه رضایی از حدود ۳ هفته قبل با استقلال قرارداد همکاری امضا کرده و در تمرینات این تیم حاضر است، اما قرارداد او هنوز در سازمان لیگ ثبت نشده و دلیل این موضوع هم مشخص نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ