سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بکارگیری ۶۰ دستگاه ون در راهپیمایی روز قدس به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی از اجرای پویش خدمت رسانی «در مدار حبیب» مقارن با ایام اربعین حسینی خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به ارائه خدمات در پوشش مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) تا ساعت ۱۷ امروز، از خدمات‌رسانی به بیش از ۶ هزار نفر خبر داد.
صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، رویداد «همکاری‌ فناورانه در خدمت‌رسانی به زائران اربعین» را با هدف شناسایی نیازها و ضرورت‌ها در مسیر پیاده‌روی اربعین برگزار می کند.
سرپرست سازمان دامپزشکی کشور گفت: در روز عید قربان ۸۵۰ جایگاه ثابت و ۹۶۶ اکیپ سیار آماده خدمت‌رسانی به شهروندان برای ذبح بهداشتی دام هستند.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: ۴۳۰ نفر کادر بهداشت، درمان و پزشکی در مکه و مدینه مستقر و در حال خدمت به زائران ایرانی در ایام حج تمتع هستند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در همه دستگاه‌ها به‌ویژه زیرساخت‌های حیاتی خدمت‌رسان، نیازمند بازنگری در حوزه الزامات امنیتی شبکه‌های سایبری که به مردم خدمت می‌کنند، هستیم.
رئیس سازمان حج و زیارت از روند خدمات‌رسانی در بیمارستان هلال‌احمر ایران در مکه و در مراسم حج ۱۴۰۲، بازدید کرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: ۱۵۶۰ کارگر در بحث جمع‌آوری زباله تر و خشک با بیش ۲۳۰ دستگاه خودروی مخصوص در روز قدس خدمت‌رسانی خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه مترو تهران در سایر شب‌های قدر گفت: همانند شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، در شب‌های بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان (سه شنبه ۲۲ و پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۲) سرویس‌دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سرفاصله ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: در روز طبیعت ۴۰۰ آتش‌نشان در ۱۷۵ نقطه از جمله پارک‌ها و بوستان‌ها حضور دارند و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.‌
رئیس حوزه ریاست سازمان اداری و استخدامی گفت: ساعت آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی در تمامی استان‌ها به استثنای واحدهای عملیاتی خدمت‌رسان در ماه رمضان از ساعت ۷ تا ۹ صبح شناور است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راه‌اندازی سامانه‌ای برای ارسال و پیگیری شکایت و هر نوع گله‌مندی از عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راه‌اندازی سامانه‌ای برای ارسال و پیگیری شکایت و هر نوع گله‌مندی از عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش نیروهای امدادی این جمعیت در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد.
مسئول سازمان بسیج سازندگی گفت: در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ تعداد ۳ هزار گروه جهادی در قرارگاه‌های استانی و ملی مشغول خدمت‌رسانی خواهند بود که این امر ۵۰ هزار نفر از جهادگران را در برمی‌گیرد.
سرپرست سازمان امدادونجات از ارائه خدمات به بیش از ۱۹۰ هزار نفر در سه زلزله بزرگ خوی خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از حضور بیش از ۶۰۰ نفر نیروی کارگری در بدرقه ۲۰۰ شهید والامقام خبر داد.
عیسی زارع پور با اشاره به چشمگیر بودن سرعت ظهور و رشد سوپر اپلیکیشن‌ها در منطقه آسیا و اقیانوسیه با ارائه طیف متنوعی از خدمات، افزود: حمایت از این سوپراپلیکیشن‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن‌ها برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی در کشور‌های عضو، زمینه مناسبی برای همکاری و هماهنگی در چارچوب مکانیزم‌های مورد نظر کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد بوده و نیز تامین منافع همگانی برای کشور‌های این منطقه را در بر خواهد داشت.
رئیس سازمان جوانان هلال احمر از خدمات رسانی این سازمان به ۱۴۳ هزار زائر پیاده اربعین حسینی در قالب تیم های سحر و سحاب خبر داد.
معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از خدمت رسانی صد نفر از نیروهای اعزامی این سازمان در دو شیفت کاری در شهر کاظمین به زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.
مشهد ـ سرپرست معاونت زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد جزئیات پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در مشهد را تشریح کرد.
مشهد ـ مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: ناهماهنگی‌های داخلی کشور عراق در جریان خدمت‌رسانی به زائران اربعین موجب بروز برخی مشکلات شده است.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اعزام و بدرقه هزار نفر از نیروهای معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به شهرهای مقدس نجف اشرف، سامرا، کاظمین و کربلای معلی خبر داد.
سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در آئین بدرقه خادمین اربعین حسینی اقداماتی با هدف خدمت‌رسانی بهینه را در دستور کار قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ