دستیار ویژه معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان به ضرورت تهیه گزارش‌های زیست بوم شرکت‌های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: بانک‌ها برای اعطای تسهیلات می‌توانند از این گزارش‌ها بهره ببرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نژاد علی مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گفت: دولت هیچ گونه برنامه ای برای افزایش قیمت سوخت ندارد.
شاخص کل تا به این لحظه با اصلاح نزدیک به ۵ هزار واحدی مواجه شده است اما حمایت ۲ میلیون واحد را حفظ کرده است.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: صدا و سیما باید بی طرفی خود را در انتخابات نشان دهد و به جریانات مختلف سیاسی فرصت دهد تا انتقادات خود را بیان کنند و باید تلاش کند به هیچ سمتی متمایل نشود.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: صدا و سیما باید بی طرفی خود را در انتخابات نشان دهد و به جریانات مختلف سیاسی فرصت دهد تا انتقادات خود را بیان کنند و باید تلاش کند به هیچ سمتی متمایل نشود.
مادامی که وضعیت ناهمگون گفتمانی حاکم است نمی‌توان انتظار داشت اصلاح‌طلبان در پیش از بزنگاه‌هایی نظیر انتخابات برنامه‌های مدون سیاستی خود را تدوین و با اتکاء بر آن به‌دنبال کسب اکثریت بروند.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: یکی از استان های همجوار سند ۲۰۰ هزار هکتار اراضی را صادر کرده در صورتی که بخشی از اراضی برای استان سمنان است لذا این امر باید مورد پیگیری قرار گیرد.
ایران نوشت: اگر دستگاه دیپلماسی کشورمان مطابق آنچه بار‌ها از سوی رئیس‌جمهور خواسته شده، با تبیین درست ماجرا، افکار عمومی را در این‌باره آگاه سازد، طبیعتاً تبلیغات علیه روابط راهبردی که برای رفع مؤثر تحریم‌ها صورت می‌گیرد، توفیق نخواهد داشت؛ بنابراین اگر قرار به احضار سفیری برای اعتراض به بیانیه مشترک کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس هم باشد، این سفیر امارات است که باید در اولویت قرار گیرد؛ فرایندی که اصلاح آن، هشیاری و تلاش بیشتر دست‌اندرکاران امر را می‌طلبد.
مرکز پژوهش های مجلس در بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور تاکید کرد لازم است فصل بیستم لایحه برنامه هفتم توسعه با موضوع «ارتقا نظام علمی، فناوری و پژوهشی» اصلاح و بازنگری شود.
شاخص کل بورس با اصلاح ۱۳۹۹۲ واحدی مواجه شده و به جایگاه ۲ میلیون و ۱۵۴ هزار واحد رسیده است.
شاخص کل بورس در ابتدای معاملات روز یکشنبه با اصلاح مواجه شده است.
سخنگوی دولت گفت: جلسات اخیر دولت با اصلاح موادی از قانون مبارزه با مواد مخدر موافقت کرد و اصلاحیه آن امروز تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
رئیس جمهور بر اهمیت کنشگری فعال شورای فقهی بانک مرکزی در اصلاح فرآیندهای بانکی تاکید کرد.
براساس آیین‌نامه اصلاحی طرح مولدسازی، همه درآمد‌های حاصل از اجرای طرح درباره اموال وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صرفا در همان وزارتخانه و در جهت طرح‌های توسعه‌ای آن‌ها هزینه خواهد شد.
اصلاح نظام پرداخت و کارمزد عملیات خرید از پروژه‌هایی است که با جدیت در حال پیگیری است و بخشی از تکمیل فرایند آن در سال ۱۴۰۲ است.
دکتر فرزین در همایش سراسری امور سازمان و روش ها بر ضرورت پویایی ساختار با هدف بهبود فرآیندهای بانک تاکید کرد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به راهبردهای تامین منابع مالی پایدار گفت: استراتژی این معاونت، متمرکز بر تامین منابع مالی و اصلاح و بهبود فرآیندهای مالی در مدیریت شهری است.
فرایند واگذاری جایگاه تشریفات(cip) شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با ورود سازمان بازرسی کل کشور اصلاح و درآمد دولت از این واگذاری یک هزار و ۲۰۵ میلیارد تومان افزایش یافت.
درگذشت ایشان، داغی بر دل‌های ما گذاشت و از ساعات اول اطلاع نمایندگان از وقوع حادثه، ارکان نظارتی مجلس با حساسیت تمام، فرایند رسیدگی این حادثه را در دستور کار خود قرار دادند. اینجانب مجددا تاکید می‌کنم که رسیدگی دقیق و اطلاع‌رسانی تمامی ابعاد پرونده درگذشت ایشان، ضروری است
رئیس مجلس گفت: درگذشت خانم مهسا امینی را به خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گویم، درگذشت ایشان، داغی بر دل‌های ما گذاشت و از ساعات اول اطلاع نمایندگان از وقوع حادثه، ارکان نظارتی مجلس با حساسیت تمام، فرایند رسیدگی این حادثه را در دستور کار خود قرار دادند.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس موضوع مهسا امینی را تا اصلاح ساختارها، فرایندها و شیوه اجرا در گشت امنیت اخلاقی رسیدگی می کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید فرایندها در این بخش به نحوی اصلاح شود که تلاش ها و زحماتی که در شبکه بانکی کشور انجام می شود در شعب بانک توسط مردم احساس شده و رضایت مردم جلب شود.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور بر ضرورت استفاده از فرصت‌های موجود و بهبود و اصلاح فرآیندها در این سازمان تاکید کرد.
ایسوس Zenfone 9 به پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.
درحالی که طبق گفته های عشقی انتظار می‌رفت تکلیف دامنه نوسان تا پایان سال ۱۴۰۰ مشخص شود، اما پس از آن عشقی اعلام کرد که فرایندی برای تغییر دامنه نوسان طی شده است و دامنه به تدریج بازتر خواهد شد. تصمیمی که در این مورد گرفته شده است در سال جدید (۱۴۰۱) اعلام خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ