قلعه‌نويي بدش مي‌آيد تيمش با تيم‌هاي بزرگ دنيا بازي كند؟ ما نمي‌توانيم. نه پولش را داريم و نه آنها بازي مي‌كنند‌!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم زنان آلمان با تساوی برابر کره جنوبی شانس حضور در یک هشتم نهایی جام جهانی را از دست داد.
جام جهانی زنان، عرصۀ کامیابیِ کشور‌های پیشرفته بوده است: آمریکا، آلمان، نروژ، ژاپن، سوئد، هلند، برزیل، چین. در بین این هشت کشور، چین و برزیل تا حدی عقب‌تر از شش کشور دیگرند، ولی با این حال، چین دومین اقتصاد برتر جهان است و برزیل نیز در بین کشور‌های تازه توسعه یافته، جایگاه درخوری دارد.
مذاکرات فابینیو با الاتحاد پیشرفت قابل قبولی داشته و این بازیکن در آستانه همبازی شدن با کریم بنزما قرار دارد.
9 سال پیش در چنین روزی تیم ملی آلمان با 7 گل برزیل میزبان را در نیمه نهایی جام جهانی 2014 در هم کوبید و سنگین‌ترین شکست تاریخ سلسائو را به ثبت رساند.
در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال تیم‌های آلمان، برزیل و لهستان مقتدرانه حریفان خود را شکست دادند.
در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال پیروزی تیم ملی والیبال آلمان مقابل بلغارستان باعث شد تا این تیم چهار رده در جدول رده‌بندی صعود کند و در جایگاه دوازدهم قرار بگیرد.
یواخیم لوو، مربی سابق تیم ملی آلمان، در یک مصاحبه گفت از زمان‌بندی اخراج مدیران بایرن تعجب کرده و تاکید کرد از تیم ملی برزیل پیشنهاد نداشته است.
بازی‌های یکطرفه در لیگ برتر بیست و دوم کم نبود؛ بردهای پرگل برخی‌ تیم‌ها و در مقابل فراوانی شکست‌های عجیب برای نفت مسجدسلیمان رقم خورد.
رئیس هفدهمین دوره از مسابقات ربوکاپ آزاد ایران گفت: ۶ کشور خارجی از مصر، چین، افغانستان، برزیل، روسیه و آلمان در این دوره از مسابقات حضور دارند.
صدراعظم آلمان در چارچوب سفر آمریکای جنوبی خود به برزیل سفر و با رئیس‌ جمهور این کشور دیدار کرد.
رئیس‌ جمهور برزیل پیشنهاد فروش مهمات تانک به آلمان برای ارسال به اوکراین را رد کرده است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور همزمان با سفر به برزیل و شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور این کشور، با مقامات کشورهای مختلف اعم از آلمان، کوبا، عربستان، ترکیه و فلسطین دیدار و گفتگو کرد.
رئال مادرید لیست بلندبالایی از گزینه های جایگزین برای کارلو آنچلوتی دارد.
سفیر انگلیس در تهران امروز پنجشنبه سطل رنگ به دست اقدام به پاکسازی دیوار سفارت این کشور از شعارهای ضد انگلیسی کرد. سایمون شرکلیف در توئیتی چند عکس از پاکسازی دیوار سفارت منتشر کرد و از سفارتخانه‌های آلمان، کره جنوبی، فرانسه، ایتالیا، برزیل و ... که در این عملیات به او کمک کرده بودند تشکر کرد. شرکلیف همچنین از برخی عابران نیز قدردانی کرد.
شرکلیف در توئیتی چند عکس از پاکسازی دیوار سفارت منتشر کرد و از سفارتخانه‌های آلمان، کره جنوبی، فرانسه، ایتالیا، برزیل و ... که در این عملیات به او کمک کرده بودند تشکر کرد. شرکلیف همچنین از برخی عابران نیز قدردانی کرد.
جدول رکورد داران حضور در فینال جام جهانی ، پر شده است از بازیکنان برزیل و آلمان! چراکه فقط این دو قدرت برتر فوتبال جهان بودند که به طور مستمر رسیدن به این مرحله را تجربه کرده اند و در رأس همه بازیکنان تاریخ، سلطان برزیلی پله ایستاده است
ستاره سابق تیم ملی آلمان تاکید کرد شماره ۱۰ تیم ملی برزیل باید اولین ضربه پنالتی مقابل کرواسی را می‌زد.
برزیل، آلمان و اسپانیا؛ سه قهرمانی که دوحه را دوست نداشتند و خیلی زود به رویای خود در قطر پایان دادند.
کرواسی این کار را انجام داد و با تمرین روی پنالتی‌ها به هدف خود رسید؛ آنها (ژاپن) نشان دادند که بی‌جهت اسپانیا و آلمان را شکست نداده‌اند.
مانوئل نویر، کاپیتان تیم ملی آلمان، معتقد است تیم های برزیل و آرژانتین در این جام جهانی می توانند به قهرمانی دست یابند.
سایت ترانسفر مارکت در یک مطلب تخمین آماری، ایران را در میان ۱۰ تیم بدون شانس قهرمانی در جام جهانی قطر قرار داد. تیم‌هایی مثل کره‌جنوبی، کانادا،عربستان، اکوادور قطر میزبان در این ده کشور دیده می‌شوند. سه شانس اصلی هم برزیل، فرانسه و آرژانتین معرفی شده‌اند. انگلستان و آلمان در کنار هلند و اسپانیا و پرتغال در سطح دوم دسته بندی شده‌اند
آنتونیو رودیگر آلمان را یکی از مدعیان قهرمانی جهان می داند ولی گفت که در بهترین فرم نیستند و کسب این جام بیشتر به یک شگفتی شبیه خواهد بود.
مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ با حضور ۱۶ تیم کانادا، آمریکا، آرژانتین، ایتالیا، کوبا، آلمان، هلند، برزیل، ژاپن، فرانسه، چین، ایران، لهستان، صربستان، بلغارستان و اسلوونی در گروه مردان پیگیری خواهد شد.
گابریل باتیستوتا، مهاجم سابق آرژانتینی درباره جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به صحبت پرداخت. فرانسه، برزیل، آرژانتین، پرتغال، اسپانیا و آلمان به عنوان مدعی‌های قهرمانی شناخته شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ