شبکه سی‌بی‌اس می‌‌گوید عربستان سعودی امسال تابستان به دنبال جذب 50 فوتبالیست است که دست‌کم 20 فوتبالیست جذب شده به باشگاه‌های این کشور باید بازیکنان نخبه باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هلی کوپتر نبوغ ناسا برای پنجاه و پنجمین بار بر فراز سیاره سرخ پرواز کرد. این پهپاد ۱.۸کیلوگرمی روز ۱۲ آگوست عملیات مذکور را انجام داد.
فوتبال عربستان مهم ترین پنجره تابستانی تاریخ خود را تجربه کرد و تعداد زیادی از مطرح ترین ستاره های تیم های اروپایی، راهی این کشور شدند.
مسئولان پاری سن ژرمن به دنبال یک معامله تقریبا غیرممکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی جاری هستند.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید جدایی بازیکنان در پنجره نقل و انتقالات اتفاقی عادی است.
نام ستاره ایرانی پورتو کماکان به عنوان یکی از بازیکنان شاخص پنجره نقل و انتقالات تابستانی مطرح است.
پنجره نقل و انتقالات فوتبال ایران به زودی با رقابت پنج دروازه‌بان برای انتخاب تیم آینده، داغ‌تر از قبل دنبال خواهد شد.
سعید صادقی که پنجره تابستانی فصل گذشته به عنوان یکی از مهره‌های طلایی نقل و انتقالاتی تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌دید اکنون اما شرایط خاصی را دنبال می‌کند.
آرمین موسوی 17 ساله که از 9 سالگی با بیماری سرطلان دست و پنجه نرم می‌کند، صبح امروز با یکی از ستاره های استقلال دیدار کرد و پیراهن این تیم را از وی به یادگار دریافت کرد.
بارسلونا تلاش برای جذب سفیان امرابط، ستاره تیم ملی مراکش، در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات زمستانی را آغاز کرده است.
استقلال و پرسپولیس برخلاف انتظار در پنجره زمستانی برای بخش ورودی تا این لحظه انتقالی صورت نداده‌اند اما لیست خروج آنها خبرساز شده است.
جیانلوکا ویالی از سال 2018 با سرطان پانکراس دست و پنجه نرم می کرد. او امروز در لندن درگذشت.
شایعاتی پیرامون جدایی دو ستاره تاثیرگذار سپاهان از جمع شاگردان مورایس، گرمابخش دیگ جوشان نقل و انتقالات فوتبال ایران شده است.
روزنامه اکیپ فرانسه در گزارشی اعلام کرد که باشگاه آنژه قصد فروش سوفیان بوفال را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی دارد.
کازویوشی میورا، ستاره کهنه‌کار ژاپنی که اخیرا رکورد خارق‌العاده‌ای به ثبت رساند و در پنجاه و پنج سالگی در یک مسابقه رسمی به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد، حالا قرار است راهی یک تیم پرتغالی شود.
آنخل دی‌ماریا شایعات مربوط به انتقال به روزاریو سنترال در پنجره نقل و انتقالات ژانویه را رد کرده است.
کازویوشی میورا، ستاره کهنه‌کار ژاپنی، رکورد خارق‌العاده‌ای به ثبت رساند و در پنجاه و پنج سالگی در یک مسابقه رسمی به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد.
کازویوشی میورا، ستاره کهنه‌کار ژاپنی، رکورد خارق‌العاده‌ای به ثبت رساند و در پنجاه و پنج سالگی در یک مسابقه رسمی به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد.
لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، پنجاهمین پاس گل خود در لالیگا را به ثبت رساند.
مدیران لیورپول در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات سعی کردند فدریکو والورده، هافبک رئال مادرید، را به خدمت بگیرند اما در انجام این انتقال موفق نشدند.
مدیران لیورپول در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات سعی کردند فدریکو والورده، هافبک رئال مادرید، را به خدمت بگیرند اما در انجام این انتقال موفق نشدند.
مدیران آژاکس از این که منچستریونایتد در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی اقدام به خرید آنتونی، ستاره برزیلی این تیم، کرد عصبانی هستند.
تنها دو روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی فرصت باقی است اما هنوز تصمیم نهایی مارکو آسنسیو، ستاره جوان رئال، مشخص نیست
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید بدون پیروزی ماندن لیورپول در سه هفته اول لیگ برتر به علت دو مشکل بزرگ است که شاگردان یورگن کلوپ با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند.
به باشگاه رئال مادرید پیشنهاد شده تا تیمو ورنر، مهاجم آلمانی و جوان تیم چلسی را در پنجره تابستانی امسال به خدمت بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ