هلی کوپتر نبوغ ناسا برای پنجاه و پنجمین بار بر فراز سیاره سرخ پرواز کرد. این پهپاد ۱.۸کیلوگرمی روز ۱۲ آگوست عملیات مذکور را انجام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دختر رکابزن ایران در ماده کراس کانتری کوهستان در رده پنجاه و ششم مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان قرار گرفت.
حسین مرادمند می گوید که تنها بحثی که استقلال را در این چهار سال زمین زد، بی‌ثباتی در عرصه مدیریتی تا بازیکن است.
در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه شورای عالی جمعیت هلال احمر، کلیات آئین‌نامه عضویت این جمعیت برای نخستین بار پس از انقلاب اسلامی، بررسی و تصویب شد.
نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: رهبر انقلاب درباره انتخابات به صراحت این مطالب را فرمودند که سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت. در رقابت و مشارکت به‌طور جدی مسئول هستیم و کادرها و احزاب سیاسی مسئول هستند و می‌توانند نقش‌آفرین باشند.
شبکه سی‌بی‌اس می‌‌گوید عربستان سعودی امسال تابستان به دنبال جذب 50 فوتبالیست است که دست‌کم 20 فوتبالیست جذب شده به باشگاه‌های این کشور باید بازیکنان نخبه باشند.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز بیستم اردیبهشت براساس داده‌های ایستگاه‌های پایش فعال با میانگین ۶۶ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.
یکصد و پنجاه و پنجمین نشست وزیران خارجه شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه پایانی خود به موضع گیری درباره ایران پرداخت.
برای دومین سال متوالی، یحیی گل‌محمدی با شکست و واگذاری صدر جدول به استقبال روز تولد خود رفته است.
بر اساس اعلام ستاد توسعه فناوری نانو استاندارد «فناوری نانو امپدانس (رهبندی) بدون برچسب برای ارزیابی برون تنی سمیت نانو مواد» به تصویب رسید.
شرکت کروز پنجاه و پنجمین شرکت برتر ایران در بیست و پنجمین ارزیابی پانصد شرکت برتر شد.
همزمان با پنجاه و پنجمین سالروز درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی، کمیته ملی المپیک ۱۰عکس منتخب از مرحوم تختی را منتشر کرد.
همزمان با پنجاه و پنجمین سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی 10 عکس منتخب از او برای اولین بار منتشر شد.
رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک همزمان با پنجاه و پنجمین سالروز درگذشت مرحوم غلامرضا تختی، با حضور در ابن باویه به جهان پهلوان ورزش ایران ادای احترام کردند.
امروز پنجاه و پنجمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی اسطوره پهلوانی ایران است که همچنان بعد از نیم قرن نام و یاد از او به عنوان شخصیت تکرارنشدنی ورزش یاد می‌کنند.
امروز پنجاه و پنجمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی اسطوره پهلوانی ایران است که همچنان بعد از نیم قرن نام و یاد از او به عنوان شخصیت تکرارنشدنی ورزش یاد می‌کنند.
اخراج برای بازیکنان عادی شده بود و هر کسی کنار گذاشته می‌شد می‌گفت اشکالی ندارد، چند روز پیش خانواده استراحت می‌کنم و برمی‌گردم و عزیزتر می‌شوم.
ماموریت هیات حقیقت‌یاب در مورد ایران یک‌ساله است که این مدت قابلیت تمدید دارد و فعالیت آن متمرکز بر جمع آوری مدارک و مستندات نقض حقوق بشر در ایران در بازه زمانی یاد شده و ارائه یک گزارش شفاهی ابعاد جنسیتی نقض حقوق بشر به پنجاه و سومین نشست شورای حقوق بشر و یک گزارش جامع از یافته‌ها در پنجاه و پنحمین جلسه شورا از جمله مواد دیگر این قطعنامه است. این قطعنامه همچنین خواستار همکاری دولت جمهوری اسلامی برای همکاری کامل با هیات حقیقت یاب شده است.
نصف تیم های صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را اروپایی ها تشکیل می دهند.
بعضی از دقایق و اعداد برای یک عمر افتخار کافی هستند؛ مثلا دقیقه عجیب 97:54 که برای همیشه در تاریخ فوتبال ایران ماندگار شد.
تیم ملی پرورش اندام ایران در پنجاه و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا به مقام قهرمانی در رده سنی بزرگسالان بخش مردان رسید.
تیم ملی پرورش اندام ایران در پنجاه و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا به مقام قهرمانی در رده سنی بزرگسالان رسید.
استقلال و ملوان عصر روز پنجشنبه برای پنجاه و نهمین بار در طول تاریخ مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام بترانس به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد بترانس در روزهای آینده بورس است.
عباس احمدی در پنجاه و پنجمین محفل طنز قم‌پز زیر نظر حوزه هنری استان قم شعری طنز خواند. / حوزه هنری استان قم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ