تنها دو روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی فرصت باقی است اما هنوز تصمیم نهایی مارکو آسنسیو، ستاره جوان رئال، مشخص نیست
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فاصله دو روز تا پایان فرصت پرداخت مطالبات بوژیدار رادوشویچ، باشگاه پرسپولیس هنوز رسید واریز را به فیفا ارسال نکرده است.
در فاصله دو روز تا پایان فرصت پرداخت مطالبات بوژیدار رادوشویچ، باشگاه پرسپولیس هنوز رسید واریز را به فیفا ارسال نکرده است.
مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو از سوم خردادماه آغاز شد و تنها طی دو روز ۵۲۵هزار متقاضی در این طرح شرکت کردند. به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود تا دهم خرداد که زمان پایان ثبت‌نام اعلام شده است، حداقل نیم میلیون نفر دیگر اقدام به ثبت‌نام خودرو کنند. در فروش اول یکپارچه نیز ۹۵۰هزار خودرو پیش‌فروش شد. در این زمینه چندی پیش «دنیای‌اقتصاد» نسبت به گسل تعهدات هشدار داده بود؛ چرا که این حجم از پیش خرید‌ها در مقایسه با تولید سالانه خودروسازان به معنای «فروش مازاد بر ظرفیت» است.
تیم فوتبال ناپولی در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات موفق شد قهرمانی خود را در سری آ ایتالیا قطعی کند. در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های فوتبال سری آ، تیم ناپولی به مصاف اودینزه رفت و به تساوی یک به یک رسید. ناپولی با کسب این نتیجه مقام قهرمانی این فصل از رقابت‌ها ایتالیا را کسب کرد. با تساوی ناپولی، این تیم ۸۰ امتیازی شد تا اختلاف با لاتسیو تیم دوم جدول به ۱۶ امتیاز افزایش یابد و ۵ هفته زودتر از پایان لیگ، قهرمانی مردان اسپالتی تثبیت شود. ناپولی پیش از این در سال‌های ۱۹۸۷ و ۱۹۹۰ دو قهرمانی خود را کسب کرده بود. لوچیانو اسپالتی با ۶۴ سال و ۵۸ روز سن به مسن‌ترین مربی فاتح سری تبدیل شد.
ما در این روز که یکی از دو عید بزرگ اسلامی است، از اعمال مربوط به این روز مبارک، معنای عید را الهام می‌گیریم. چراکه این عید به حکم دین ما و اسلام ما تعیین شده است؛ و اگر بخواهیم هدف اسلام را از مقرر داشتن این عید مبارک بفهمیم تا به‌راستی بر ما مبارک باشد، همان‌طور که وضع‌کننده و صاحب آن خواسته است، باید به اعمال و ذکر‌ها و واجبات این روز بنگریم. با بررسی این امور، می‌توانیم معنا و مفهوم عید را دریابیم.
سرپرست استقلال از پرداخت بدهی استراماچونی با همراهی بانک شهر ظرف دو سه روز آینده خبر داد.
صید ماهیان استخوانی دریای خزر با دو روز تمدید به پایان رسید و صید هر نوع ماهی استخوانی ممنوع و به ۶ ماه بعد موکول شد.
مدیرکل محیط زیست مازندران با تأکید بر اینکه درنای "رؤیا" که هماهنگ و مشترک با درنای امید زمستان‌گذرانی کرده است تالاب را به‌قصد مهاجرت به سیبری ترک کرد، یادآور شد: تلاش سازمان محیط زیست این بود تا از لحظه ورود تا نگهداری و ایجاد شرایط مناسب زمستان‌گذرانی دو پرنده هدف‌گذاری تحقیقاتی انجام شود و در این امر موفقیت لازم صورت گرفت و این دو پرنده به‌صورت مشترک تالاب را ترک کردند.
پس از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها، این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کارگروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل، کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
بعد از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار شد و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کار گروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
هاشم کارگر درباره زمان صدور شناسنامه‌ها در فرآیند عادی و خارج از میز خدمت، گفت: در حالت عادی افراد به دفاتر پیشخوان مراجعه می‌کنند و ثبت احوال پس از اخذ درخواست در مدت یک یا دو روز شناسنامه را صادر می‌کند، اما مسیر اخذ دریافت و ارسال شناسنامه باید توسط پست انجام شود که بسته به شهر‌های مختلف زمان خود را می‌برد.
در فاصله دو روز تا پایان نقل و انتقالات زمستانی، تکلیف چند ستاره هنوز نامشخص است.
زمستان در بین ایرانیان به دو قسمت چله بزرگ و چله کوچک تقسیم می‌شده؛ چله بزرگ از اول دی ماه تا دهم بهمن ماه و چهل روز کامل و چله کوچک از یازدهم بهمن تا پایان بهمن ماه ۲۰ روز کامل بوده است؛ و به همین دلیل، چون بیست روز کمتر است، چله کوچک نامیده شده است. در واقع چله بزرگ از اول دی که همان شب معروف و به یاد ماندنی ما ایرانیان یلدا یعنی طولانی‌ترین شب سال است، شروع می‌شود.
زمان ثبت‌نام نوبت اول کنکور سراسری از فردا یکشنبه ۸ آبان آغاز می‌شود و روز شنبه ۱۴ این ماه به پایان می‌رسد و ثبت نام نوبت دوم کنکور نیز از ۱۵ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ انجام می‌شود. با توجه به اینکه کنکور ۱۴۰۲ در دو مرحله برگزار می‌شود، آزمون نوبت نخست در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. نوبت دوم این آزمون نیز در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
روز سوم از رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی جهان با صعود دو نماینده ایران به دیدار نهایی و رده بندی پایان یافت.
روز سوم از رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی جهان با صعود دو نماینده ایران به دیدار نهایی و رده بندی پایان یافت.
بازیکنان تراکتور پس از حدود دو هفته تمرین فشرده، امروز استراحت می کنند تا از فردا برای بازی حساس پرسپولیس آماده شوند.
یک مقام مسئول گفت: از روز گذشته تاکنون هزار و ۱۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی از پایانه‌ها خارج شده و تا پایان امشب نیز دو هزار و ۴۰۰ دستگاه اتوبوس اقدام به جابه‌جایی زائران خواهند کرد.
پرونده برخورد با مقصران حادثه مشهد، آن‌قدر خاک خورد و اسیر گذر زمان شد تا اینکه بالاخره فیفا روز ۱۵ شهریور با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، خواسته تا توضیح نهایی در این مورد ارائه شود. برخلاف گزارش‌های اولیه که رسانه‌های داخلی داده و نوشته‌اند که نامه فیفا خطرناک نیست، این نامه کاملا خطرناک است و مهلتی شش‌روزه به فدراسیون فوتبال ایران داده شده تا مدارک لازم به فیفا ارائه شود. این مهلت، دو روز دیگر، یعنی ۲۱ شهریور به پایان می‌رسد و اگر فیفا از پاسخ ارائه‌شده قانع نشود، آن وقت خطر تعلیق یا «اتفاق بد»‌ی فوتبال ایران را به طور جدی تهدید می‌کند
بارسلونا قصد دارد به فاصله دو روز تا پایان نقل و انتقالات، توماس مونیه، دفاع راست بلژیکی دورتموند، را جذب کند.
اعلام خبر کشته شدن ایمن الظواهری رهبر القاعده در حمله هوایی آمریکا در کابل افغانستان، گمانه زنی ها درباره جانشین وی افزایش داده است.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه پنج حادثه رانندگی در محورهای استان به وقوع پیوسته است، گفت: طی مرداد ماه جاری ۱۰ نفر در حوادث رانندگی جان باختند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا قانون گل‌های خارج از خانه را در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف کرد.
بر اساس نقشه جدید که از فردا، ۷ خردادماه اعمال خواهد شد، تعداد شهر‌های زرد از ۲۵۵ به ۲۵۳ شهرستان کاهش یافته و به همین تناسب، شمار شهر‌های آبی از ۱۹۳ به ۱۹۵ شهرستان افزایش یافته است. تغییراتی که سهم آبی را در نقشه بیش از پیش کرده و آبی‌ترین وضعیت کرونایی کشورمان را رقم زده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ