بارسلونا تلاش برای جذب سفیان امرابط، ستاره تیم ملی مراکش، در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات زمستانی را آغاز کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا برای کم کردن محرومیت رافینیا درخواست فرجام داده و امیدوار است او حداکثر دو جلسه محروم شود.
بارسلونا باید هرچه زودتر تکلیف عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، را مشخص کند تا بتواند قرارداد ایلکای گوندوگان را ثبت کند.
داشتن یک ارتباط قوی با ژرژ مندس برای بارسلونا حیاتی است و این باشگاه با کمک او می‌تواند امیدوار به ساخت دوباره یک تیم قدرتمند باشد.
طبق ادعای اسپورت، در مذاکرات برای انتقال عثمان دمبله، پی اس جی به بارسا پیشنهاد انتقال قرضی نیمار را داد ولی کاتالان ها نپذیرفتند.
جدایی کلمنت لنگله از بارسلونا در مراحل پایانی خود است. این مدافع فرانسوی با تاتنهام به توافق رسیده و فقط منتظر تایید آخر بارسا است.
یوشوا کیمیش، مدافع بایرن مونیخ در میان علاقه بارسلونا برای جذب این بازیکن تایید می‌کند که در بایرن مونیخ ماندنی است.
مانل استیارته، دستیار پپ گواردیولا، معتقد است در سیتی فضای کاری فوق العاده بهتری نسبت به بارسا و بایرن وجود دارد.
با وجود این که لالیگا طرح مالی بارسا را تصویب کرد و دست این تیم برای امضای قرارداد با مسی باز شد، مدیران باشگاه معتقدند جذب مسی کار سختی است.
فرانک لمپارد به بازیکنان جوان چلسی اهمیت می‌دهد، آنقدر زیاد که امروز کاپیتان تیم زیر چهارده ساله‌های باشگاه را به تمرین تیم اصلی برده بود.
یک رسانه اسپانیایی مدعی است دو ستاره بارسلونا گاوی و آرائوخو در تابستان پیش رو این تیم را به عنوان بازیکن آزاد ترک خواهند کرد.
سرجی روبرتو، زننده یکی از دو گل بارسا مقابل رئال مادرید، معتقد است که با ایجاد فاصله 12 امتیازی، ابتکار عمل دست آنهاست.
مردم مسلمان و پاکباخته ایران اسلامی بارها نشان داده‌اند که برای حفظ سلامت جامعه و پیشگیری از گزند ناهنجاری‌ها با کسی تعارف ندارند! بنابراین بعید نیست اگر به این نتیجه (ولو غیر واقعی) برسند که دست‌اندرکاران امور برای مقابله با کشف حجابِ برخی از خانم‌ها از توان لازم برخوردار نیستند! و یا خدای نخواسته در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند! احتمالا خود برای مقابله با این هنجارشکنی که باورهای دینی و عفت و اخلاق جامعه را تهدید می‌کند، دست به کار شوند! و از آنجا که مقابله با این ناهنجاری در شرح وظایف چند دستگاه از هر سه قوه تعریف شده است، پیامدهای این‌گونه اقدامات که بیرون از مدیریت هوشمندانه مراجع ذی‌ربط صورت می‌پذیرد‌، خسارت‌بار خواهد بود.
بدترین خبر در آستانه ال‌کلاسیکوی روز یکشنبه برای بارسلونا از راه رسید و باشگاه کاتالان دریافت که پدری نمی‌تواند در این مسابقه به میدان برود.
برای دومین سال متوالی هیچ بازیکنی از بارسلونا در تیم منتخب سال فیفا قرار نگرفت.
روبرت لواندوفسکی به دلیل مصدومیت در بازی دیشب مقابل آلمریا، غایب بزرگ بارسا در ال‌کلاسیکوی پنجشنبه خواهد بود.
پدری از مصدومیتی که به دوری یک ماهه اش از ترکیب بارسا انجامید، به عنوان یک اتفاق آزاردهنده یاد کرد.
مدیر تیم فوتبال پیکان می‌گوید دستیار ساپینتو در طول بازی بارها نسبت به مسائل مختلف اعتراض و حتی فحاشی کرده است.
پاسخ‌های جرارد پیکه به آهنگ جدید همسر سابقش شکیرا ادامه دارد. او امروز با یک اتوموبیل توینگو به دفتر تورنمنت کینگزلیگ وارد شد تا طعنه جدیدی به شکیرا زده باشد.
بارسلونا در پرونده فسخ قرارداد یکی از بازیکنان سابقش محکوم شد و باید به ماتئوس که 18 ماه پیش قرارداد او را فسخ کرده بود مبلغ 8.5 میلیون یورو غرامت بدهد.
دستیار ویژه معاون اول رییس جمهور در توصیف سفر یک روزه معاون اول رییس جمهور به استان سیستان و بلوچستان یادآور شد که از مردم بارها شنیدم شیعیان و اهل سنت استان برای حفظ وحدت و امنیت ایران، جان خود را هم فدا می‌کنند.
نشریه دیاریو اسپورت ادعا کرد که باشگاه بارسلونا قصد دارد در همین ژانویه برای خرید مسی اقدام کند.
بارسلونا ترجیح می دهد قبل از کشیده شدن پرونده آنتوان گریزمان به دادگاه، این مسئله را با توافق حل کند.
شادی گل‌های دو مربی بارها منجر به درگیری بین آنها شد و سرانجام در پایان مسابقه و هنگام دست دادن دو طرف درگیر شدنو و کار به زدوخورد کشید!
به منظور ایجاد ارتباط دو سویه بین مشتریان با حوزه مدیریت بانک ایران زمین، مدیر امور روابط عمومی این بانک در مرکز ارتباط با مشتریان بانک حضور پیدا خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ