کازویوشی میورا، ستاره کهنه‌کار ژاپنی که اخیرا رکورد خارق‌العاده‌ای به ثبت رساند و در پنجاه و پنج سالگی در یک مسابقه رسمی به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد، حالا قرار است راهی یک تیم پرتغالی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر خلاف شایعات درباره انتقال سرخیو راموس به عربستان یا گالاتاسارای در ترکیه، روزنامه آ اس می‌گوید این ستاره اسپانیایی راهی مکزیک و باشگاه کلوب آمه‌ریکا می‌شود.
بر خلاف شایعات درباره انتقال سرخیو راموس به عربستان یا گالاتاسارای در ترکیه، روزنامه آ اس می‌گوید این ستاره اسپانیایی راهی مکزیک و باشگاه کلوب آمه‌ریکا می‌شود.
مارسلو به دلیل مصدوم کردن بازیکن مقابلش در جام لیبرتادورس 3 جلسه از همراهی فلومیننزه محروم شد.
تیری آنری یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم ملی زیر 21 ساله‌‌های فرانسه است.
پرسپولیس که در پنج ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ در بازی‌های رسمی و تدارکاتی شکست ناپذیر نشان داده بود، متحمل باختی غیرمنتظره شد.
حالا جوزپه برگومی بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا که تمام دوران حرفه‌ای خود را در اینتر گذراند و اکنون مفسر تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا است، در گفت‌وگویی تلویزیونی مهدی طارمی را با لیونل مسی مقایسه کرد و طارمی را بهترین گزینه برای خط حمله میلان انتخاب کرد.
فیلیپو اینزاگی، اسطوره میلان و سرمربی فعلی تیم رجینا، با تماس‌هایی از سوی باشگاه‌های سعودی مواجه شده است.
لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان، به کادر فنی تیم ملی این کشور هشدار داد که زمان آزمون و خطا تمام شده است.
استیون جرارد برای هدایت تیم فوتبال الاتفاق، وارد عربستان شد.
پردراگ میاتوویچ، اسطوره رئال مادرید، معتقد است که با شکست سنگین دیشب رئال برابر منچسترسیتی، آنچلوتی را فصل بعد روی نیمکت این باشگاه نخواهیم دید.
گوتی هرناندز، اسطوره باشگاه رئال که در تمام رده‌های سنی این باشگاه توپ زده، صاحب نخستین نوه خود شد.
اسطوره منچستریونایتد و فوتبال انگلیس از بازی وینیسیوس برابر چلسی ستایش کرد و گفت که او از ریس جیمز یک بازنده تمام عیار ساخت.
گرت بیل، اسطوره رئال مادرید، چند ماه بعد از بازنشستگی و کناره‌گیری از فوتبال آماده است تا با به عهده گرفتن نقشی جدید به دنیای فوتبال برگردد.
امیلیانو بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال و از اسطوره های باشگاه، معتقد است هرگز نمی توان کار رئال را تمام شده دانست و نسل به نسل این قضیه ثابت شده است.
سرمربی اسبق استقلال اعتقاد داشت علی دایی اسطوره فوتبال ایران است و جزو افتخارات این کشور محسوب می‌شود.
مسی در طول سال ها روی همه تردیدها و ابهامات در مورد خودش قلم قرمز کشیده بود و امشب با فتح جام جهانی به آخرید تردید نسبت به خود نیز پایان داد.
لیونل مسی در حالی نیمه اول بازی مقابل هلند را تمام کرد که به بعضی از تصمیمات لاهوز، داور اسپانیایی مسابقه اعتراض داشت.
اسطوره فوتبال انگلیس معتقد است که سه شیرها حالا برای تمام تیم‌های دنیا حریفی ترسناک محسوب می شوند.
تمام دنیا نظاره گر سلامتی ادسون آرانتس دو ناسیمنتو، معروف به پله هستند که چند روزی است در بیمارستان بستری شده است.
جرارد پیکه امشب برای آخرین بار در ترکیب ثابت بارسا در نوکمپ قرار گرفته و هواداران بارسا نیز برای او سنگ تمام گذاشتند.
در نشست خبری پیش از دیدار منچستریونایتد و وستهام تن هاخ به دفاع از اسطوره تیم پرداخت و نمایش او را مهم و بسیار خوشحال کننده دانست.
پیراهنی که دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین هنگام زدن دو گل معروف به انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۱۹۸۶ بر تن کرد، پنج ماه پس از فروش آن در حراجی به ارزش ۹.۳ میلیون دلار، در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به نمایش گذاشته خواهد شد. طبق اعلام خانه حراج ساتبی، این پیراهن که بدون فاش کردن هویت خریدار، تمامی رکورد‌های فروش کلکسیون‌های ورزشی را شکست، به موزه ورزش قطر قرض داده می‌شود و به نمایش گذاشته می‌شود.
لوئیس همیلتون، اسطوره فرمول یک، می گوید قصدی برای بازنشستگی ندارد و از همیشه آماده تر است.
شماره ۶ که توسط بیل راسل، اسطوره NBA استفاده می‌شد، در سراسر لیگ بازنشسته خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ