سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا تأیید کرد که صهیونیست به هلاکت رسیده در عملیات ضد صهیونیستی در اریحا، تابعبت آمریکایی داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه از هلاکت یک نظامی صهیونیست در جریان یک مانور نظامی خبر داد.
یک روز پس از دفن نظامی صهیونیستی که بر اثر خودسوزی به هلاکت رسید، یک نظامی صهیونیست که هم‌خدمت وی بود نیز اقدام به خودکشی کرد.
منابع عبری از عملیات ضدصهیونیستی جدید در نزدیکی کدومیم در کرانه باختری خبر دادند.
منابع فلسطینی با اشاره به ضربات سخت مقاومت فلسطینی علیه اشغالگران از عقب‌نشینی جزئی ارتش صهیونیستی از جنین خبر دادند که طی آن یک صهیونیست به هلاکت رسیده و شماری دیگر زخمی شدند.
منابع فلسطینی با اشاره به ضربات سخت مقاومت فلسطینی علیه اشغالگران از عقب‌نشینی جزئی ارتش صهیونیستی از جنین خبر دادند که طی آن یک صهیونیست به هلاکت رسیده و شماری دیگر زخمی شدند.
در عملیات مشترک شامگاه امروز مبارزان قسام، گروهان‌های قدس و گردان‌های شهدای الاقصی علیه نظامیان صهیونیستی در کمینی در جنین یک نظامی اشغالگر به هلاکت رسید.
منابع عبری دقایقی پیش از وقوع یک حادثه امنیتی در مرز با مصر خبر دادند که طی آن چندین نظامی صهیونیست زخمی‌ شده و یک نفر از آنها نیز به هلاکت رسیده است.
منابع عبری دقایقی پیش از وقوع یک حادثه امنیتی در مرز با مصر خبر دادند که طی آن چندین نظامی صهیونیست زخمی‌ شده و یک نفر از آنها نیز به هلاکت رسیده است.
یک صهیونیست مجروح در سال ۲۰۰۱ پس از ۲۲ سال کما به هلاکت رسید.
منابع فلسطینی از هلاکت نظامی صهیونیست زخمی شده در عملیات تیراندازی امروز در شمال طولکرم خبر دادند.
رژیم صهیونیستی در نظر دارد منزل مجری عملیات در شهرک صهیونیست‌نشین شاوی شومرون در کرانه‌باختری که طی آن یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسید را تخریب کند.
یک مرکز آماری در فلسطین گزارش داد که در ماه مارس گذشته دو صهیونیست در عملیات‌های مقاومتی به هلاکت رسیده و ۲۵ نفر دیگر نیز زخمی شده اند.
یک صهیونیست که در تیراندازی چند روز قبل در خیابان دیزنکوف در تل آویو به شدت زخمی شده بود امروز دوشنبه به هلاکت رسید.
بر اثر انفجار در یک مرکز آموزشی ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی جنین در شمال کرانه باختری ، یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده و ۳ نفر دیگر زخمی شدند.
منابع عبری از وقوع ۲ انفجار در قدس اشغالی خبر می دهند که در نتیجه آن یک نفر به هلاکت رسید و ۲۱ نفر دیگر زخمی شدند.
از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۹ صهیونیست در عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان در اراضی اشغالی به هلاکت رسیده اند.
شبکه صهیونیستی کان صبح امروز سه شنبه اعلام کرد که «شالوم صوفر» شهرک نشین صهیونیست که دو هفته پیش در عملیات مقاومتی قلقیلیه زخمی شده بود، کشته شده است.
منابع صهیونیستی هویت خاخام به هلاکت رسیده در عملیات کریات اربع که شامگاه گذشته از سوی یک جوان فلسطینی در الخلیل انجام شد را اعلام کردند.
بر اثر عملیات تیراندازی در شهرک کریات اربع در شهر الخلیل کرانه باختری حداقل یک صهیونیست به هلاکت رسید.
منابع عبری اذعان کردند که از ابتدای سال ۲۰۲۲ میلادی تاکنون، ۲۵ نظامی و شهرک نشین صهیونیست در عملیات های مقاومتی فلسطینی ها به هلاکت رسیده اند.
یک نظامی صهیونیست که ظهر امروز در عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت در غرب نابلس زخمی شده بود، به هلاکت رسید.
یک نظامی زن صهیونیست که در عملیات تیراندازی مقاومت فلسطین در قدس اشغالی زخمی شده بود، در اثر شدت جراحات وارده به هلاکت رسید.
بر اساس اعلام منابع عبری یک افسر صهیونیست که در درگیری با نیروهای مقاومت زخمی شده بود، به هلاکت رسید.
به دنبال عملیات مقاومتی بامداد امروز در جنین و به هلاکت رسیدن یک افسر صهیونیست، نظامیان رژیم صهیونیستی موج بازداشت ها در کرانه باختری را تشدید و ۱۲ فلسطینی را دستگیر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ