بر اثر انفجار در یک مرکز آموزشی ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی جنین در شمال کرانه باختری ، یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده و ۳ نفر دیگر زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه از هلاکت یک نظامی صهیونیست در جریان یک مانور نظامی خبر داد.
یک روز پس از دفن نظامی صهیونیستی که بر اثر خودسوزی به هلاکت رسید، یک نظامی صهیونیست که هم‌خدمت وی بود نیز اقدام به خودکشی کرد.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت یک افسر صهیونیست و زخمی شدن یک نظامی دیگر در یکی از پایگاه های این رژیم در جنوب اراضی اشغالی خبر داد.
منابع عبری از عملیات ضدصهیونیستی جدید در نزدیکی کدومیم در کرانه باختری و هلاکت یک نظامی صهیونیست خبر دادند.
منابع عبری از عملیات ضدصهیونیستی جدید در نزدیکی کدومیم در کرانه باختری خبر دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک نظامی بر اثر تیراندازی در یک پایگاه نظامی در منطقه نقب اشغالی خبر داد.
از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون، در نتیجه عملیات‌های مقاومت در کرانه باختری و فلسطین اشغالی، ۲۲ صهیونیست به هلاکت رسیدند و ۲۱۶ نظامی و شهرک‌نشین صهیونیست دیگر نیز زخمی شدند.
پس لرزه‌های اقدام جسورانه سرباز مصری در به هلاکت رساندن ۳ نظامی صهیونیست و مجروح کردن یک نظامی دیگر در مرز مصر و اراضی اشغالی ادامه دارد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از اعضای کابینه و نمایندگان پارلمان خواست درباره عملیات اخیر سرباز مصری و هلاکت سه نظامی صهیونیست اظهار نظر نکنند.
رسانه های رژیم صهیونیستی جزئیات جدیدی از سرباز مصری که سه نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند، فاش کردند.
هلاکت سه نظامی صهیونیست به دست یک سرباز ساده مصری در مرزهای مشترک میان مصر و فلسطین اشغالی، «اسطوره» شکست ناپذیری ارتش رژیم صهیونیستی را نابود کرد.
یک سایت عبری زبان به هلاکت سه نظامی صهیونیست به دست یک سرباز مصری واکنش نشان داد.
منابع عبری دقایقی پیش از وقوع یک حادثه امنیتی در مرز با مصر خبر دادند که طی آن چندین نظامی صهیونیست زخمی‌ شده و یک نفر از آنها نیز به هلاکت رسیده است.
منابع فلسطینی از هلاکت نظامی صهیونیست زخمی شده در عملیات تیراندازی امروز در شمال طولکرم خبر دادند.
رژیم صهیونیستی در نظر دارد منزل مجری عملیات در شهرک صهیونیست‌نشین شاوی شومرون در کرانه‌باختری که طی آن یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسید را تخریب کند.
منابع صهیونیستی از کشته شدن یک نظامی زن در جریان مانوری در یکی از پایگاه های نظامی در کرانه باختری خبر داد.
پسر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در پیامی توئیتری از هلاکت یک نظامی صهیونیست در پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی خبر داد.
منابع عبری اذعان کردند که از ابتدای سال ۲۰۲۲ میلادی تاکنون، ۲۵ نظامی و شهرک نشین صهیونیست در عملیات های مقاومتی فلسطینی ها به هلاکت رسیده اند.
۳ نظامی و یک شهرک نشین صهیونیست طی یک ماه گذشته در عملیات شهادت طلبانه فلسطینیان در کرانه باختری به هلاکت رسیدند.
یک نظامی صهیونیست که ظهر امروز در عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت در غرب نابلس زخمی شده بود، به هلاکت رسید.
پس از عملیات تیراندازی در قدس اشغالی که به هلاکت یک نظامی زن صهیونیست منجر شد، ارتش رژیم صهیونیستی برای دومین روز پیاپی محاصره اردوگاه شعفاط و شهرک عناتا را ادامه می دهد.
یک نظامی زن صهیونیست که در عملیات تیراندازی مقاومت فلسطین در قدس اشغالی زخمی شده بود، در اثر شدت جراحات وارده به هلاکت رسید.
بر اساس اعلام منابع عبری یک افسر صهیونیست که در درگیری با نیروهای مقاومت زخمی شده بود، به هلاکت رسید.
منابع فلسطینی اعلام کردند در جریان یورش بامداد امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه الدهیشه در جنوب بیت لحم چهار فلسطینی زخمی شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ