حداقل دو صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته در اراضی اشغالی فلسطین کشته شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های صهیونیستی از وقوع تیراندازی به ایست بازرسی «الزعیم» ارتش در نزدیکی بیت المقدس خبر دادند.
طی عملیات مقتدرانه نیروهای امنیتی استان کهگیلویه و بویر احمد ساعاتی بعد از به شهادت رساندن دو شهید مبارزه با مواد مخدر توسط قاچاقچی مواد مخدر، قاتل این شهدا در یاسوج به هلاکت رسید.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت یک افسر صهیونیست و زخمی شدن یک نظامی دیگر در یکی از پایگاه های این رژیم در جنوب اراضی اشغالی خبر داد.
روز گذشته در پی حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان، دو نفر از عوامل انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل گشته و هر ۴ تروریست مسلح به هلاکت رسیدند، تصاویر جدید از این درگیری را اینجا ببینید. / فارس
صبح روز گذشته در پی حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان، دو نفر از عوامل انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل گشته و هر ۴ تروریست مسلح به هلاکت رسیدند، تصاویر جدید از این درگیری را اینجا ببینید.
حمله چهار تروریست به کلانتری ۱۶ زاهدان که به هلاکت خود آن‌ها و شهادت دو نفر از نیرو‌های انتظامی مستقر در این کلانتری منجر شد، نتیجه مستقیم سخنان افراطی کسانی است که در چند ماه گذشته با سوء‌استفاده از تریبون‌های نمازجمعه و سایر امکانات تبلیغاتی استان سیستان و بلوچستان تلاش کردند بذر بدبینی در جامعه بپاشند.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلای اهل‌ سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت دو مامور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.
زاهدان - صبح امروز حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان صورت گرفت که تاکنون شهادت دو مأمور فراجا تأیید شده و با هلاکت هر چهار تروریست غائله به پایان رسیده است.
دو تن از نیرو‌های انتظامی در این درگیری به شهادت رسیدند و هم‌اکنون اوضاع تحت کنترل نیرو‌های امنیتی و انتظامی قرار دارد.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلای اهل‌ سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت دو مامور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.
گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب پس از شکست پروژه‌های آشوب طلبانه که از سال گذشته آغاز شد و طرح‌های تجزیه طلبانه شان با مخالفت سایر گروه‌های معاند روبرو شد، دچار اختلاف درونی شدید شدند؛ اختلافاتی که به عملیات حذف فیزیکی مخالفین انجامید و جدیدترینش درگیری روز ۳۱ خرداد میان دو شاخه از گروهک تروریستی کومله کردستان بود که منجر به هلاکت دو عضو این گروهک و تشدید اختلافات میان آن‌ها بود.
رئیس سازمان ضد تروریسم عراق از هلاکت ۲۷ تروریست در دو عملیات در  الانبار و حمرین خبر داد.
یک منبع امنیتی سوری از هلاکت دو تن از خطرناک‌ترین فرماندهان سازمان تروریستی داعش در شهر درعا در جنوب سوریه و کشف سلاح ساخت رژیم صهیونیستی از آنها خبر داد.
یک منبع امنیتی سوری از هلاکت دو تن از خطرناک‌ترین فرماندهان سازمان تروریستی داعش در شهر درعا در جنوب سوریه و کشف سلاح اسرائیلی از آنها خبر داد.
دو سرکرده داعش در حمله جنگنده های عراقی در استان دیالی به هلاکت رسیدند.
یک مرکز آماری در فلسطین گزارش داد که در ماه مارس گذشته دو صهیونیست در عملیات‌های مقاومتی به هلاکت رسیده و ۲۵ نفر دیگر نیز زخمی شده اند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات ضدصهیونیستی امروز که منجر به هلاکت دو شهرک نشین صهیونیست شد را تبریک گفت.
عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی که به هلاکت دو صهیونیست منجر شد، واکنش گروههای فلسطینی را به دنبال داشت.
منابع امنیتی عراقی امروز شنبه از هلاکت دو تروریست داعشی در منطقه طوز در استان صلاح الدین خبر دادند.
ارتش عراق اعلام کرد که در عملیات نیروهای عراقی در استان کرکوک دو تروریست داعش به هلاکت رسیدند.
منابع صهیونیستی دقایقی پیش به هلاکت دو شهرک نشین صهیونیست در عملیات مقاومتی ارئیل در کرانه باختری اذعان کردند.
شبکه صهیونیستی کان صبح امروز سه شنبه اعلام کرد که «شالوم صوفر» شهرک نشین صهیونیست که دو هفته پیش در عملیات مقاومتی قلقیلیه زخمی شده بود، کشته شده است.
در حمله هوایی روسیه به مواضع گروه تروریستی جبهه النصره در ادلب سوریه، ۱۳ تروریست از جمله دو سرکرده این گروه کشته شدند.
یک منبع آگاه امنیتی کشته شدن دو عضو گروهک تروریستی جیش الظلم در حادثه تروریستی امروز خیابان رازی را تأیید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ