لوتار ماتئوس معتقد است بایرن باید فوراً لوکاس هرناندز را بفروشد و 80 میلیون یورو هزینه برای او در سال 2019 را بیهوده عنوان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مرجع تقلید خاطرنشان کرد: همه نمایندگان مجلس و وزیران و کسانی که سمت دارند، نه اینکه پشت میز بنشینند و برای مردم تکلیف معین کنند، بلکه بایستی در مساجد باشند.
ادعای حسین گازرانی درباره دخالت پرویز قلیچ خانی در کار سرمربی تیم ملی در دهه پنجاه واکنش برخی از ملی پوشان قدیمی را برانگیخته است
پیتر شیلتون، دروازه‌بان افسانه‌ای فوتبال انگلیس، از شاهزاده ویلیام درخواست کرده تا از تیم ملی زنان این کشور در فینال جام جهانی حمایت کند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است باشگاه‌های سعودی و باشگاه چلسی در تابستان امسال خرید بازیکنان را سخت‌تر از گذشته کرده‌اند.
دونالد ترامپ در ویدئویی روز پنجشنبه به وقت محلی، در یاوه‌سرایی جدید خود، کرنش بایدن در توافق اخیر مبادله زندانیان با ایران را «ننگ‌آور» و تحقیر این کشور در عرصه جهانی دانست.
عضو ارشد اتحادیه میهنی کردستان عراق با انتقاد از سکوت دولت در برابر حملات مداوم ترکیه علیه عراق گفت: فقط، طی ۶ ماه گذشته، بیش از ۶۶۰ بار مناطقی از شمال عراق بمباران شده است.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور، از عملکرد برخی دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انتقاد کرد.
سایت حسن روحانی نوشت: برخی رسانه‌های خاص اظهارات سخنگوی قوه قضائیه را به «تشکیل پرونده برای حسن روحانی» تغییر داده و قید «چنانچه پرونده‌ای تشکیل شده» را به «تشکیل پرونده» تبدیل کرده و به نقل از او خبر مطلوب خود را منتشر کردند.
تصور لوتار ماتئوس از توماس توخل در بایرن چیز دیگری بود و او اعتقاد دارد این مربی باید سختگیری بیشتری داشته باشد.
لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، می‌گوید انتقال مارسل سابیتزر به دورتموند به نفع همه است.
لوتارو ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ با انتقاد از رفتار یوشوا کیمیش، توصیه‌ای به این بازیکن ملی پوش آلمانی انجام داد.
لوتار ماتئوس، ستاره سابق بایرن مونیخ، با انتقاد از سران این باشگاه تغییر سرمربی در این مقطع از فصل را بیهوده و ناموفق دانست.
اولیور کان، مدیر بایرن مونیخ، به شدت از اظهارات مطرح شده توسط لوتار ماتئوس علیه خودش عصبانی و ناراحت است.
لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان از عملکرد این تیم مقابل بلژیک انتقاد کرد.
لوتار ماتئوس از انتخاب‌های هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، برای فیفادی مارس انتقاد کرد.
متئوس پریرا که با انتقالی قرضی و پر سر و صدا از وست بروموویچ به الهلال آمد، راهی لیگ امارات شد.
سرخی روبرتو، کاپیتان بارسلونا، با انتقاد از ماتئو لاهوز داور دیدار امشب این تیم مقابل اسپانیول گفت او با کارتهای متعدد باعث کاهش کیفت بازی شده است.
لوتار ماتئوس معتقد است یوسف موکوکو باید قراردادش با دورتموند را تمدید کند و در بوندسلیگا بماند. او انتقال این بازیکن به بارسا یا هر باشگاه دیگری را توصیه نمی کند.
پدر ماتئوس کُنیا، مهاجم سابق اتلتیکو، که دیروز انتقالش به وولورهمپتون رسمی شد، به شدت از دیه‌گو سیمئونه انتقاد کرد.
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال آلمان همان قدر که به ستایش مسی پرداخت، به همان اندازه نیز از رونالدو انتقاد کرد.
لیونل مسی در شبی که رکورد ماتئوس در بیشترین بازی جام‌جهانی و رکورد تعداد گل باتیستوتا را شکست، موفق شد ضمن گرفتن انتقام باخت سه بر صفر جام قبل، به مهمتربن بازی عمرش برسد؛ فینال آخر!
لیونل مسی در شبی که رکورد ماتئوس در بیشترین بازی جام‌جهانی و رکورد تعداد گل باتیستوتا را شکست، موفق شد ضمن گرفتن انتقام باخت سه بر صفر جام قبل، به مهمتربن بازی عمرش برسد؛ فینال آخر!
لوتار ماتئوس، ستاره سابق تیم ملی آلمان، به شدت از مدیران فوتبال این کشور انتقاد کرد.
لوتار ماتئوس، ستاره سابق تیم ملی آلمان، به شدت از رفتار و عملکرد بازیکنان بروسیا دورتموند انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ