لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، می‌گوید انتقال مارسل سابیتزر به دورتموند به نفع همه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هنوز کارهای انتقال یونس موسی کامل نشده است که اعلام شده میلان به خرید آلِخو ولیز، مهاجم 19 ساله باشگاه روساریو سنترال، علاقه‌مند است.
ادواردو کاماوینگا انتقال به رئال را بهترین تصمیم زندگی خود می داند.
لخ پوزنان تیمی که علی قلی‌زاده به آن پیوسته یکی از نامزدهای اصلی قهرمانی لهستان است.
الکساندر چفرین، رئیس اتحادیه فوتبال اروپا، تاکید کرد که میزبانی استانبول از فینال چمپیونزلیگ نواقصی داشته است.
مدیرعامل باشگاه رئال مادرید از مبلغ منتشر شده در خصوص توافق چلسی و آرسنال بر سر فروش هاورتز متعجب شده است.
آنتونیو کاسانو، ملی‌پوش سابق فوتبال ایتالیا، بار دیگر با انتقاد از رفتارهای ژوزه مورینیو به او حمله کرد.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن گزینه انتقال قرضی را در مورد نیمار مورد بررسی قرار داده است.
سخنگوی وزیر دفاع چین اعلام کرد: ماموریت انتقال همه اتباع چینی از سودان امروز به اتمام رسید.
انتخاب جدید فدراسیون فوتبال برای پرورش و توسعه تیم فوتبال زیر 14 سال ایران می‌گوید برای موفقیت به کمک همه نیاز دارد.
سرمربی تیم ملی فوتسال با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم گفت: عید واقعی وقتی است که همه از ته دل شان بخندند، این گرانی‌های آزاردهنده حق مردم ما نیست!
«قبل از اینکه استادیوم را ترک کنم، می‌خواستم از گربه‌ها عکس بگیرم. گربه آگاهانه به من نگاه کرد. بنا به دلایلی در آن لحظه فکر می‌کردم فدراسیون فوتبال روسیه در یک قدمی انتقال به AFC است. این ایده بدی نبود که استراحت کنید و همه چیز را دوباره ارزیابی کنید.»
کاپیتان سابق تیم ملی پس از مدت‌ها در یک مصاحبه مفصل به انتقاد از شرایط فوتبال ایران پرداخت و به سوالات متعددی پاسخ داده است.
پنجره نقل و انتقالات زمستانی ژانویه 2023 با خریدهای بزرگ و گاهی غیرمنتظره بالاخره بسته شد.
اولین علامت ابتلا به شپش، خارش است و زمانی اتفاق می‌افتد که شپش شروع به حرکت می‌کند که معمولا از حاشیه دو طرف سر شروع می‌شود و به طرف مرکز سر گسترش می‌یابد.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک نسبت به ناداوری‌ها علیه این تیم و تاثیرگذاری آن در از دست رفتن برتری‌هایشان انتقاد کرد.
دبیر کل فدراسیون فوتبال عربستان تایید کرد که دوست دارند لیونل مسی را نیز مثل رونالدو در لیگ‌شان داشته باشند ولی گفت که فعلا همه اخبار در رابطه با انتقال مسی به الهلال نادرست هستند.
وزیر اقتصاد در خصوص انضباط مالی دولت و استانداردسازی حساب‌های دولتی گفت: از همه دستگاه ها می‌خواهیم که تا پایان دی ماه، حساب های فرعی خود را به حساب واحد خزانه منتقل کنند.
کارشناس و مربی کهنه کار فوتبال کرواسی معتقد است که بعد از اعلام پنالتی برای آرژانتین، بازیکنان تیم ملی کشورش دیگر نتوانستند روحیه خود را بازیابند.
مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آلومینیوم اراک تنها یک موقعیت گل داشت، گفت: ما در این دیدار فرصت‌های زیادی داشتیم که همه را از دست دادیم و نتوانستیم به پیروزی برسیم.
مارکو‌ فان باستن، اسطوره فوتبال هلند بعد از توقف پاری‌سن‌ژرمن مقابل رنس از نیمار انتقاد کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی شاید بازی را ندیدند. امروز گل زدیم و موقعیت گل ندیدیم. لیگ سختی داریم و نمی‌شود همه بازی‌ها را برد، هر چند ما همیشه برای سه امتیاز بازی می‌کنیم.
بدون اعتماد به نفس کاذب فکر می‌کنم در همه تیم‌ها خوب کار کردم و در فدراسیون فوتبال ایران افرادی بودند که این را تشخیص دادند و به من ایمان داشتند؛ من هم پاسخ اعتماد آنها را به خوبی دادم.
رئیس اداره بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت درباره علائم آبله میمونی، توضیح داد: علائم معمولا شامل تب، سردرد شدید، درد‌های عضلانی، کمردرد، ضعف، تورم غدد لنفاوی و بثورات پوستی است. بثورات پوستی معمولا در عرض یک تا سه روز پس از شروع تب آشکار می‌شوند. تاول‌ها ممکن است صاف یا کمی برجسته بوده و با مایع شفاف یا زرد پر شده و سپس پوسته، پوسته و خشک شده و بریزند. تعداد تاول‌ها در یک فرد می‌تواند از چند عدد تا چند هزار متغیر باشد. بثورات روی صورت، کف دست‌ها و کف پا، دهان، اندام تناسلی و چشم بروز می‌کند.
انتقال یورگن لوکادیا به پرسپولیس، رکوردی ویژه را به این باشگاه سرخپوش تهرانی می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ