شهردار منطقه ۶ تهران از تلاش برای حل معضل کمبود پمپ بنزین در این منطقه خبر داد و گفت: اولین پمپ بنزین کوچک مقیاس در شهرک والفجر در خردادماه سال آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دشمن در موضوع حجاب دوقطبی‌های وحدت شکنی در جامعه ایجاد کرده است، اما حتماً در این راه شکست مفتضحانه ای خواهد خورد.
تعقیب بهترین بازیکنان فوتبال جهان توسط پادشاهی سعودی باعث ایجاد شور و هیجان در بین عوامل و مدیران شده است.
جمعیت هلال احمر اعلام کرد: در سال جاری ایجاد ۵ شعبه جدید تولید و پخش دارو را در ۵ استان، گسترش شبکه توزیع دارو و تجهیزات پزشکی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.
برخی از اعضای گروه ۷ ائتلافی با هدف ایجاد زنجیره‌های تأمین برای سوخت هسته‌ای و خارج کردن روسیه از بازار انرژی هسته‌ای تشکیل داده‌اند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دشمن با ایجاد تفرقه و شکاف در بین مردم سعی در خدشه‌دار کردن اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد.
دهدشت_ رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه گفت: استعداد یابی و تغییر در ورزش کهگیلویه یک ضرورت است.
رئیس قوه مقننه عنوان کرد: امروز بی شک ایران اسلامی با همه مشکلات و تحریم‌هایی که وجود دارد در حوزه مسائل موشکی و هوا فضا یکی از ۵ قدرت دنیا است و همه این ظرفیت‌ها و امکانات به دست همین مردم و جوانانی که به صورت قلبی به سنت‌های الهی اعتقاد داشته و تلاش صادقانه دارند، به دست آمده و این بازدارندگی را در مقابل دشمن ایجاد کرده که چنین امنیتی امروز برقرار شده است.
وزیر میراث فرهنگی درباره برخورد با گرانی‌ها و تلاش برای ایجاد حال خوب در سفرهای نوروز ۱۴۰۲ تاکید کرد.
ابراهیم رییسی تلاش می‌کند با توجه به مشکلات اقتصادی ایران و نیازی که کشور به جذب سرمایه‌های خارجی دارد، این قرارداد را احیا کند و زمینه را برای ورود چینی‌ها به حوزه‌های زیرساختی ایران فراهم سازد. برخی زمزمه‌ها هم شنیده می‌شود که قرارداد ۲۵ ساله چینی‌ها با ایران از نوع قرارداد‌های نازل است. به‌طور کلی ایران باید تلاش کند تعادل را در حوزه سیاست خارجی خود همواره ایجاد کند و موازنه‌ای را میان غرب و شرق در این زمینه شکل دهد تا بتواند منافع حداکثری از ارتباط با کشور‌های مختلف برداشت کند.
رئیس قوه قضاییه گفت: تلاش داریم تا پرونده‌های کثیرالشاکی ایجاد نشوند و مالباختگان این پرونده‌ها نیز به حقوق خود دست یابند.
رییس قوه قضاییه گفت: تلاش داریم تا پرونده‌های کثیرالشاکی ایجاد نشوند و مالباختگان این پرونده‌ها نیز به حقوق خود دست یابند.
وزیر ارتباطات، احداث زیرساخت ارتباطی مبتنی بر فیبرنوری در سراسر کشور که هم اکنون در دست احداث است را یکی از پروژه‌های بزرگ و مهم کشور دانست و توضیح داد: درحالیکه کشور‌های پیشرفته دنیا بدنبال توسعه شبکه ارتباطی خود مبتنی بر فیبرنوری هستند، این پروژه را از سال گذشته در ۱۰ استان کشور شروع کردیم و تاکنون حدود ۲، ۵ میلیون پوشش ایجاد شده است و تلاش این است که ان‌شالله تا پایان امسال به ۳ میلیون پوشش فیبرنوری برسد.
رهبر کره شمالی، واشنگتن را به ایجاد «نسخه آسیایی ائتلاف نظامی ناتو» متهم کرد.
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از تلاش دشمن برای ایجاد ناامیدی در کشور خبر داد و گفت: باید مردم دراین خصوص هوشیار باشند.
معاون توسعه اشتغال اجتماع‌محور بنیاد برکت گفت: ۴۷ مجری و تسهیل‌گر بنیاد برکت، به دنبال ایجاد ۸ هزار طرح اشتغال جدید در استان فارس هستند.
رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه فاش کرد: آمریکا دائما در تلاش برای ایجاد آشوب در کشورهای مستقل مشترک المنافع است.
رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی درخصوص ایجاد فضای اعتراض و گفتگو برای دانشجویان در محیط دانشگاه اظهار کرد: این دانشگاه از جمله دانشگاه‌هایی است که بیشترین فضا را برای اعتراض دانشجویان فراهم کرده است. سند ما هم روزی است که آقای علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت به دانشگاه ما دعوت شدند. بهترین سالن آمفی تئاتر دانشگاه را برای این نشست انتخاب کردیم و تلاش کردیم حسن نیت خود را نشان دهیم. به تمامی دانشجویان از جمله دانشجویان همسو و غیر همسو با جریانات اخیر نیز اعلام کردیم که در نشست حضور پیدا کنند.
سرپرست معاونت علمی و فناوری گفت: امسال بذر حداقل ۵ تا ۶هزار شرکت دانش بنیان جدید را بنا می گذاریم و امیدوار هستیم که طی ۳-۴سال آینده نتایج این بذر را برداشت کنیم.
هافبک تیم فوتبال ملوان توضیحاتی درباره درگیری های ایجاد شده در انتهای دیدار برابر پرسپولیس ارائه کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان به اتفاقات اخیر در ایران اشاره کرد و گفت: طرف‌های خارجی در هفته‌های اخیر تلاش کردند با سو استفاده از یک موضوع داخلی در کشورمان به اقدامات مداخله جویانه مبادرت کنند.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که غرب آماده است تا هر کشوری را هدف گرفته، بحران ایجاد کرده و به کودتا و قتل عام تشویق کند.
می‌خواهند سوار شوند بر یک موجی و ایجاد بلوا و اغتشاش کنند. خیال می‌کنند با این نوع حرکت‌ها می‌توانند ملت را متوقف کنند.ما که بارها اعلام کردیم که اگر کسی سخن حقی و هرکسی حرفی داشته باشد حرفش شنیده می‌شود اما اغتشاش؟ بهم ریختن امنیت کشور و مردم؟ نه این مورد را کسی زیر بار نمی‌رود.
همزمان با فراخوان گسترده رسانه‌های معاند خارجی برای سوءاستفاده از موضوع درگذشت مرحومه «مهسا امینی» به جهت ایجاد آشوب، از عصر امروز (دوشنبه) تجمعات محدودی در سطح تهران شکل گرفت.
به منظور نظارت مستمر بر فعالیت مدیریت های مناطق و شعب استان های بانک ایران زمین و همچنین ایجاد فضایی صمیمی بین مدیریت و روسای حوزه حراست بانک با کارکنان مناطق، بازدیدهای استانی مدیریت امور حراست در برنامه کاری این مدیریت قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ