این جراحی منحصر به فرد که هفت ساعت به طول انجامید با تلاش تیم جراحی و بیهوشی دانشگاه با موفقیت انجام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این مار زنگی دشتی را در ایالت نیومکزیکو در جنوب آمریکا پیدا کردند و دامپزشک توانست با جراحی تله موش را از بدن مار خارج کند. شگفت اینکه موش بی‌نوا هنوز در تله موش بود.
دو اسطوره کهنه کار باشگاه کلوب بروژ از کیت خارج از خانه این باشگاه در فصل جدید رونمایی کردند.
آپولوی ۱ گرچه هرگز زمین را ترک نکرد، ولی آن هم در لیست حوادث مرگبار پرواز‌های فضایی انسان‌ها قرار گرفته. پکهام در این رابطه گفته: «من شخصا فرقی بین اینکه این سانحه روی زمین رخ داده یا نه، نمی‌بینم.» در هر حال، سه فضانورد در فضاپیما بودند؛ ولی یک آزمایش ساده پیش از پرتاب، باعث آتش‌سوزی در داخل فضاپیما شد و هر سه خدمه داخل آن کشته شدند.
هیئتی از مقام‌های طالبان به رهبری امیرخان متقی، سرپرست وزارت خارجه این گروه، به اسلو پایتخت نروژ سفر کرده اند تا در کنفرانسی درباره افغانستان شرکت کنند.
شکل چرخشی ورتو که نام خود را از کلمه لاتین “vertente” یا “چرخش” گرفته است، به گونه‌ای طراحی شده است که تا حد امکان هوا را به سطح دستگاه فشار می‌دهد، جایی که به داخل فیلتر‌ها مکیده شده و خارج می‌شود.
مرحوم «ایرج افشار» پژوهشگر فرهنگ و تاریخ ایران، درباره سنگ پیرزن به آنچه در خاطرات عمادالسلطنه خوانده استناد کرده و نوشته است: «این سنگ تخته سنگی یک‌پارچه و عجیب در دامن کوه ولنجک بود که اهالی به آن سنگ پیرزن می‌گفتند. سنگی بزرگ شبیه قارچ که پایة کوچکی داشت. در زبان انگلیسی به این نوع سنگ ها، صخره قارچی گفته می‌شود و شاید بتوان معادل این کلمه را در فارسی قارچواره نامید.»
برنامه‌های ایرباس به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با نسل آینده پرتاب‌گر‌های فوق سنگین سازگار باشند. این پرتاب‌گرها، بلندترین و قوی‌ترین موشک‌هایی هستند که روزی انسان‌ها را به فضا می‌برند. از جمله این این پرتاب‌گر‌ها می‌توان موشک «استارشیپ» (Starship) شرکت «اسپیس‌ایکس» (SpaceX) را نام برد که در نخستین پرواز آزمایشی مداری خود منفجر شد.
مارکوس آکونیا و گونزالو مونتیل در اقدامی جالب هموطن خود لیساندرو مارتینز را به دوش گرفته و از زمین بازی خارج کردند.
مک‌دوول می‌گوید سه ماهواره استارلینک V۲ Mini برای استقرار در مدار عملیاتی خود ارتفاعشان را افزایش داده بودند، اما یک ماهواره از مدار خارج شده است. افراد دیگری هم حرکت ماهواره‌های اسپیس‌ایکس را دنبال می‌کنند. برای مثال اکانت غیررسمی Starlink Insider در توییتر هم می‌گوید ماهواره ۳۰۰۶۲ از مدار سقوط کرده است.
عکس های خارج کردن آب با سطل و بیرون بردن بازیکن مصدوم روی دوش بازیکنان هنوز در لیگ به اصطلاح حرفه‌ای فوتبال ایران منسوخ نشده و در سال ۲۰۲۳ هم این ماجرا ادامه دارد. این عکس امروز در بازی نساجی و گل‌گهر سیرجان ثبت شد
ایوانووا که یکی از اینفلوئنسر‌های شبکه‌های اجتماعی است، تزریق پرکننده‌ها را با فکر اینکه شبیه عروسک‌های براتز شود، از سال ۲۰۱۸ شروع کرده است و همچنان در حال انجام این تزریق‌ها به لب، فک و گونه‌های خود است. او اخیرا به طرفدارهایش که حسابی نگران شکاف برداشتن لب‌هایش شده‌اند، گفته برای تزریق‌های بیشتر در گونه‌هایش، ۱۶۰۰پوند دیگر خرج کرده است.
شکل و شمایل تهران جدید خیلی تغییر کرده است، اگر الان یک تهرانی که ۷۰ سال پیش فوت شده یا از این شهر خارج شده به آن برگردد، قطعا آن را نمی‌شناسد، به‌خصوص در برخی معابر تهران. این عکس برای سال ۱۳۳۵ است.
جنگ اوکراین را ویران کرده است و شهر‌ها و شهرک‌ها در اثر حملات توپخانه‌ای و موشکی با خاک یکسان شده‌اند. ده‌ها هزار غیرنظامی کشته یا زخمی شده اند. حدود ۸ میلیون اوکراینی، تقریباً ۲۰ درصد از جمعیت قبل از جنگ، برای امنیت به خارج از این کشور گریخته اند، در حالی که میلیون‌ها نفر دیگر در داخل کشور آواره هستند.
پرسپولیس در نیم فصل دوم عملکرد ضعیفی داشته و کمتر از نصف امتیازات را کسب کرده است.
مهاجم خارجی آلومینیوم پس از باز کردن دروازه صنعت نفت خوشحالی خاصی انجام داد.
دو بازیکن خارجی پرسپولیس امروز هدایای ویژه این باشگاه برای کریسمس را دریافت کردند.
یک شرکت هواپیمایی ایرلندی به نام رایان ایر، پس از حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی، توییت تمسخرآمیزی علیه این تیم منتشر کرد که ۹۱ هزار لایک خورد و به سرعت در فضای مجازی دست به‌دست شد. این شرکت با انتشار عکسی فتوشاپ شده از تابلوی گیت خروج فرودگاه، در توییتر خود نوشت: از درب جنوبی خارج شوید؛ آنها_به_خانه_می‌آیند علاوه براین، آن‌ها پنالتی‌ای که هری کین در جریان بازی از دست داده بود را دستمایه طنز و شوخی خود قرار دادند و در این باره نوشتند: توپ هری کین به یکی از هواپیما‌های ما برخورد کرده است.
علی کریمی همچنان غایب لیست تیم کایسری اسپور است.
شاگردان ساکت الهامی با فراموش کردن نتایج قبلی درپی دست پر خارج شدن از کرمان هستند.
وزارت امور خارجه آذربایجان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی حمله مهاجمین ارمنی به سفارت آذربایجان در پاریس، دولت این کشور طی یادداشتی رسما به این اقدامات اعتراض کرده است. یکی از کارمندان سفارت آذربایجان در پاریس، گفت: در حدود ساعت ۱۴.۱۰ (در ۱۸ سپتامبر)، ارمنستانی‌های تندرو به ساختمان سفارت آذربایجان در پاریس حمله کردند. وی با بیان اینکه تظاهرکنندگان شروع به سر دادن شعار‌های توهین آمیز علیه آذربایجان کردند، گفت که آن‌ها با پرتاب تخم مرغ به ساختمان آسیب رساندند.
برخی تماشاگران خارجی حاضر در سالن کشتی بلگراد نیز در زمان روی تشک رفتن ایرانی ها، از آن ها حمایت می کردند.
پزشکان یک تومور غول پیکر را که یک زن به مدت پنج سال با آن زندگی می‌کرد، از بدنش خارج کردند.
«جابر» و همدستانش در حالی گردشگران را تهدید به مرگ می‌کردند که آن‌ها از شدت وحشت بر خود می‌لرزیدند و جرئت هیچ عکس العملی را نداشتند. دقایقی بعد مهاجمان مسلح، همه وجوه نقدی، گوشی تلفن و دیگر اموال اتباع خارجی را از آن‌ها گرفتند و سپس آن‌ها را در یک منطقه خالی از سکنه رها کردند و از محل گریختند.
بهروز عطایی،سرمربی تیم ملی والیبال ایران، اعتماد جامعه ورزش و والیبال را کسب کرده است، این مهمترین دستاورد او بعد از سالها حضور مربیان خارجی بر روی نیمکت تیم ملی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ