یک گردشگر بریتانیایی که در مصر تعطیلات خود را سپری می‌کرد، پس از یافتن بقایای مرموز مار مانندی در یک ساحل زیبا، گیج شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این جانور دست‌ها و پنجه‌هایی شبیه به شخصیت ادوارد دست‌قیچی دارد. رودریگو مولر، دیرینه‌شناس در دانشگاه سانتا ماریا در برزیل، می‌گوید: «این دست‌ها و پنجه‌ها برای شکار یا بالارفتن از درختان کاربرد داشته‌اند.»
این رتیل در مناطق مرتفع کوهستانی زاگرس شمالی و شهر سردشت در استان آذربایجان غربی ایران پیدا شده است. ابتدا یک دوست‌دار محیط‌زیست ایرانی به نام «مهدی گواهیان» این گونه را پیدا کرد و عکس آن را برای دکتر زمانی ارسال نمود.
این تیم پژوهشی از روش‌های مختلفی برای آزمایش ترکیب آن، از جمله تصاویر میکروسکوپ الکترونی، پرتوی ایکس و تجزیه و تحلیل تابش پرانرژی استفاده کردند.
محققان گونه کوچک و جدیدی از آفتاب پرست را با نام «نانو آفتاب پرست» کشف کرده‌‌اند که با طول بدن کوچکی که دارد در واقع کوچکترین خزنده جهان محسوب می‌شود.
دانشمندان می‌گویند با بررسی استخوانی از 1.45 میلیون سال پیش احتمالاً به اولین شواهد هم‌نوع‌خواری در انسان‌ها رسیده‌اند.
شکارچیان سگ خرسی که نوعی حیوان گوشتخوار بین خرس و سگ محسوب می‌شوند، در نوع و اندازه‌های مختلفی مانند گربه و گورکن وجود داشته‌اند و بخش گسترده‌ای از جانوران دوره میوسن اروپا (23 تا 5.3 میلیون سال پیش) را تشکیل می‌دادند.
اخیراً گونه‌ی زیبا و چشم‌نوازی از سمندرِ کروکودیل در ارتفاعات ویتنام مشاهده شده که به باور محققان یک گونۀ جدید و در خطر انقراض است.
کاتیون متیل با طیف وسیعی از مولکول‌ها به خوبی واکنش می‌دهد و اخترشناسان مدت‌هاست آن را به دلیل خواص شیمیایی منحصر به فردی که دارد به عنوان یک عنصر سازنده مهم در شیمی آلی میان‌‌ستاره‌ای در نظر گرفته‌اند. این ترکیب اما تاکنون در فضا کشف نشده بود.
نیسان مأموریت کشف پتانسیل‌های هوش مصنوعی در صنعت خودرو را به دپارتمان «یوکوهاما لب» محول کرده است. این کمپانی ژاپنی می‌گوید امکان استفاده از هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف صنعت خودروسازی وجود دارد که تحقیق و توسعه، تولید و حتی طراحی، برخی از مهم‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز تصریح کرد: موارد کشف شده دو بسته مواد منفجره به وزن سه کیلوگرم، نیم کیلو میخ و ریموت کنترل از راه دور بوده است.
یک میلیون سکۀ یک پنی در مجموع ده هزار دلار می‌ارزد اما با توجه به قدمت این سکه‌ها، ممکن است ارزش آن‌ها به یک میلیون دلار هم برسد.
با توجه به شواهد موجود می‌توان استنباط کرد در محل این محوطه استقراری مهم در قرون اولیه و میانی دوران اسلامی، بنا‌های اربابی و بزرگ مقیاس قرار داشته، که نشان از اهمیت این محوطه در این دوران در منطقه قره‌داغ و آذربایجان و ایران دارد.
قدمت این سنگ که انتظار می‌رود نوعی تابلوی امتیازات باشد، بین سال‌های 800 تا 900 میلادی تخمین زده شده است.
اتو می‌گوید: «دوشی که ما استفاده می‌کردیم باعث نشت آب در کاشی‌ها شده بود و چون احتمال می‌دادیم عایق رطوبتی در زیر کاشی‌ها وجود نداشته باشد، تصمیم گرفتیم دیوار را از نو بسازیم.»
این ارگانیسم نادر رفتاری شبیه به خویشاوندان نزدیکش یعنی قارچ‌های زامبی دارد و می‌تواند عنکبوت‌های دریچه‌ساز را به شیوه‌ای خاص شکار کند.
تالاتوسوچیان در عامیانه به عنوان "تمساح دریایی نامیده می شود؛ علی‌رغم این واقعیت که آنها کروکودیل نیستند، اما با هم نسبت دوری دارند. برخی از تالاتوسوچیان‌ها با زندگی در اقیانوس‌ها بسیار سازگار شدند و این سازگاری تغییراتی در اندام‌های آن‌ها ایجاد کرد.
در اجرای تبصره ۳ ماده ٨۴ و ماده ۸۷ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب ۱۳۹۲ این موضوع از فقهای شورای نگهبان استعلام گرفته شد که پاسخ این استعلام به شرح زیر اعلام گردید:
دکتر سوفی راسموسن گفت که من بعد از فهمیدن سن این حیوان از خوشحالی اشک می‌ریختم؛ همکارانم به من می‌خندیدند اما من واقعا احساساتی شده بودم!
محققان با بررسی یادداشت‌های داوینچی دریافته‌اند که این دانشمند ایتالیایی احتمالاً در اوایل قرن شانزدهم میلادی گرانش را توضیح داده بود.
دیرینه‌شناسان از کامل بودن این اسکلت شگفت زده شدند. این اسکلت در لایه‌های ظریف سنگ آهک برای بیش از ۱۵۰ میلیون سال حفظ شده است. پتروسورها به دلیل شکنندگی استخوان‌های توخالی با دیواره نازکشان در میان فسیل‌ها نسبتا کمیاب هستند، اما این نمونه حتی دارای تکه‌های کوچکی از غشای بال بود.
پس از بررسی تصاویر ماموریت ماهواره‌ای کوپرنیک سنتینل-۲ (Copernicus Sentinel-۲) متعلق به کمیسیون اروپا و همچنین ماهواره (Maxar WorldView-۳)، دانشمندان به تازگی توانستند وجود یک کلونی جدید از پنگوئن‌های امپراطور متشکل از حدود ۵۰۰ پرنده را تایید کنند.
تصاویر اشعه ایکس گرفته شده از خنجر فرعون توت‌عنخ‌امون نشان داد که این سلاح از یک نوع فلز فضایی (برگرفته از یک شهاب سنگ) ساخته شده است.
این زن جایی در بیرون، در جهانی موازی، کمین کرده است. برای ظاهر کردنش، تنها کاری که باید بکنید این است که دستور‌های درست را در یک مبدل تصویر هوش مصنوعی، تایپ کنید. مانند یک طلسم دیجیتالی، کلمات، چهره وهم‌آلود زنی با نگاهی تهی و خالی از زندگی را در برابر چشمان شما ظاهر می‌کنند. نام زن خیالی در این تصویر دیجیتالی «Loab» است که یک هنرمند سوئدی که با نام کاربری «سوپرکامپوزیت» (Supercomposite) در توییتر شناخته می‌شود، کشفش کرده است.
ملی پوشان پس از حرکات کششی و نرمش، با تمرین با توپ به گرم کردن پرداختند. در سوی دیگر زمین کمپ هم علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی و پیام نیازمند سه دروازه‌بان تیم ملی زیر نظر لوپز مربی دروازه‌بانان به تمرین مشغول بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ