تیم ملی والیبال ایران در ست‌های اول و دوم بازی مقابل آلمان در لیگ ملتهای والیبال به پیروزی رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی جزییات آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در ۲ بانک کره جنوبی حاکی از پیچیدگی‌های فنی قابل توجه می‌باشد.
تیم ملی والیبال ایران در اولین روز هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها با نتیجه ۳ بر صفر موفق به شکست آلمان شد.
تیم ملی والیبال ایران در ست‌های اول و دوم بازی مقابل آلمان در لیگ ملتهای والیبال به پیروزی رسید.
باقری در توییتر خود نوشت: در ادامه رایزنی‌های دیپلماتیک با طرف‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، با همتایان آلمانی، فرانسوی و انگلیسی خود در ابوظبی ملاقات کرده و در مورد طیفی از موضوعات و نگرانی‌های متقابل با هم گفتگو نمودیم.
فعالان حقوق بشر آلمان بر دولت در برلین فشار می‌آورند تا گام‌های قاطعی علیه تهران بردارد تا اجرای حکم اعدام جمشید شارمهد که تابعیت دوگانه آلمانی-ایرانی دارد، متوقف شود.
سخنگوی وزارت خارجه آلمان امروز از احضار سفیر ایران در برلین برای بار دوم در روزهای اخیر خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان از احضار سفیر ایران در برلین به دلایل حقوق بشری خبر داد.
وزیر خارجه آلمان امروز با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل از احضار مجدد سفیر ایران در برلین خبر داد.
دولت آلمان سفیر ایران در این کشور را به وزارت خارجه فراخواند.
وزیر خارجه آلمان امروز با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل از احضار مجدد سفیر ایران در برلین خبر داد.
جمعیت ایرانیان (افراد متولد ایران) در ۲۰ کشور با بیشترین جمعیت ایرانی در جهان حدود ۲ میلیون نفر تخمین زده می‌شود. امریکا، کانادا، آلمان، ترکیه و انگلستان مهم‌ترین کشور‌های مقصد مهاجران ایرانی بوده‌اند. در سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۱ به‌طورمتوسط سالانه حدود ۸۶ هزار ویزا یا اجازه اقامت غیر توریستی برای ایرانیان در اروپا، امریکای شمالی و استرالیا، ترکیه و سایر کشور‌های OECD صادر شده است.
دولت آلمان امروز (جمعه) در ادامه اقدامات خصمانه خود علیه تهران، از تعلیق تمام ضمانت‌های صادراتی و تجاری با ایران خبر داد.
«فرانسیسکا اوبرمایر» از سخنگویان وزارت امور خارجه آلمان روز دوشنبه در شهر «برلین» به خبرنگاران گفت: «ایران اکنون باید به پاسخ‌های فنی قابل قبولی بدهد که اکنون به اراده سیاسی نیاز دارد». وی افزود: «زمان آن فرا رسیده که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران به گفتگو‌های خود در مورد این مسائل ادامه دهند.»
یک مقام دولت آلمان روز دوشنبه مدعی شد دولت این کشور فعلا روند «بازگرداندن افراد» به ایران را معلق کرده است.
این مقام آلمانی گفت: «ما اتفاق‌نظر داریم که فعلاً نباید استردادی به آنجا انجام شود.»
روزنامه جروزالم پست‌ گزارش داد با توجه به تحریم‌های روسیه ،دولت آلمان در حال مذاکره با ‌ایران ‌برای خرید نفت است.
سایت ترانسفر مارکت در یک مطلب تخمین آماری، ایران را در میان ۱۰ تیم بدون شانس قهرمانی در جام جهانی قطر قرار داد. تیم‌هایی مثل کره‌جنوبی، کانادا،عربستان، اکوادور قطر میزبان در این ده کشور دیده می‌شوند. سه شانس اصلی هم برزیل، فرانسه و آرژانتین معرفی شده‌اند. انگلستان و آلمان در کنار هلند و اسپانیا و پرتغال در سطح دوم دسته بندی شده‌اند
تحریم‌های بانکی علیه ایران که شروع شد، دیگر خبری از برند‌های معتبر ورزشی مثل آدیداس و پوما نبود. تیم‌ملی شش‌سال برند‌های مجید، دایی، لیجا ایتالیا و آل‌اشپورت آلمان را پوشید و بعد از مدت‌ها بالاخره با آل‌اشپورت به ثبات رسید و قرارداد بست. قرارداد با آل‌اشپورت برای اولین‌بار باعث شد تا فدراسیون فوتبال دیگر بابت چنین قراردادهایی، پولی پرداخت نکند تا یک قدم رو به جلو در این زمینه برداشت شود.
سخنگوی وزارت خارجه آلمان در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: آلمان سفیر ایران را برای رایزنی و در اقدامی مشابه نسبت به فراخوانده شدن سفیر برلین در تهران به وزارت امورخارجه فراخوانده است.
شاگردان ساوت‌گیت امشب به دنبال کسب نخستین پیروزی در لیگ ملت‌ها مقابل آلمان هستند.
صدراعظم آلمان در کنفرانس خبری مشترک با یائیر لاپید نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته‌ای ایران مدعی شد که برلین اجازه دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد.
در وزن ۶۳ کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر احمت اویار از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۴ عبدالمحمد پاپی فرنگی‌کار ایرانی تیم آلمان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
خبرهای ضد و نقیض از متروپل مردم را گیج کرد
انگلیس و ولز، دو هم‌گروه بریتانیایی ایران در جام جهانی بامداد امروز شکست خوردند اما باخت خانگی و تاریخی انگلیس باعث هو شدن گرانترین تیم ملی فعلی دنیا در مالینوکس استادیوم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ