معاون اول قوه قضاییه در خصوص تعیین تکلیف آزمون وکالت گفت: مروز تکلیف روشن می‌شود، نظر من این است که مجلس قانونی را اگر ابهام دارد تفسیر کند و شورای نگهبان تأیید کند برای همه لازم الاجرا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مسیر واردات این تعداد خودرو، باید نهادهای مختلف را با هم هماهنگ کند. ما قبلا که واردات داشتیم، این هماهنگی ایجاد شده بود و وقتی واردات قطع شد، این هماهنگی نیز از بین رفت...
کادر فنی تیم ملی کاراته برای مشخص کردن چهارمین نماینده ایران برای حضور در بازیهای آسیایی تصمیم به برگزاری رقابتهای انتخابی گرفت.
نخستین جلسه کار گروه کاهش آلودگی هوای استان با حضور اعضا و به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، امروز در محل استانداری تهران برگزار شد
کارلو آنچلوتی برای زوج دفاع میانی رئال مادرید در فصل پیش رو، تصمیم قطعی خود را گرفت.
بایرن مونیخ مدت‌هاست به دنبال جذب هری کین، مهاجم تیم تاتنهام است. اما روند این مذاکرات به شدت فرسایشی شده است و حالا زمان این باشگاه برای جذب این بازیکن رو به پایان است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: کمیسیون در مصوبه‌ای وزارت جهاد کشاورزی را ملزم کرد تا برای شناسنامه‌دار کردن محصولات خام کشاورزی اقدام کند.
در حالی که سال گذشته یکی از اقدامات عجیب دولت سیزدهم عقب نشینی به نفع پرمصرف‌های گاز خانگی بود، عملا اجرای قانون ابلاغی دولت نیز روی زمین ماند. حالا در پنجمین ماه سال، زودتر روال گذشته شاهد ابلاغ تعرفه‌های جدید گاز از سوی شرکت ملی گاز ایران هستیم.
در پی لغو برگزاری آزمون امروز آیلتس، تکلیف داوطلبان این آزمون که بسیاری از آن‌ها از شهر‌های مختلف برای حضور در جلسه آزمون به تهران سفر کرده بودند، نامعلوم ماند و این موضوع موجب اعتراض داوطلبان در جلسه آزمون شد.
در پی لغو برگزاری آزمون امروز آیلتس، تکلیف داوطلبان این آزمون که بسیاری از آن‌ها از شهر‌های مختلف برای حضور در جلسه آزمون به تهران سفر کرده بودند، نامعلوم ماند و این موضوع موجب اعتراض داوطلبان در جلسه آزمون شد.
با گذشت یک ماه از مهلت ارائه شده جهت بررسی و اعلام نتیجه، به تازگی در جلسه شورای عالی فضای مجازی که به ریاست رئیسی برگزار شد، کارگروه بررسی کیفیت خدمات شبکه گزارش فعالیت‌هایش را در یک ماه گذشته ارائه کرد. در گزارش این کارگروه، فرآیند صورت‌گرفته جهت بررسی ابعاد مختلف شبکه از منظر فنی ارائه و نتایج بررسی‌ها در رابطه با مسائل و مشکلات کیفی شبکه مطرح شد.
اضافه شدن دو یا سه بازیکن جدید، استقلال را تبدیل به مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر می کند.
سرمربی استقلال قصد ندارد از ماموریت تازه آغازشده‌اش عقب بکشد.
سهم نمره کل سابقه تحصیلی پایه دوازدهم نظام ۳-۳-۶ در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی اعلام شد.
سردار آزمون قصد دارد ادامه این فصل را با لباس لورکوزن به میدان برود و پرونده حضور او در مارسی بسته شد.
حالا انگیزه مصاحبه‌های شتابزده از سوی بازیکنانی نظیر سردار آزمون و همچنین وزیر ورزش برای ابقای کی‌روش تا جام‌ ملت‌ها بیشتر نمایان می‌شود. گویا فدراسیون هیات رئیسه ندارد و همه برای تیم ملی تعیین تکلیف می‌کنند و آنها نیز تبدیل به ماشین امضا شده‌اند!
شرایط سازماندهی و امضای قرارداد «استخدام پیمانی قبول‌شدگان آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰» و «مشمولان قانون تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی» به استان‌ها ابلاغ شد.
کیومرث سرمدی‌واله، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در خصوص پاداش معلمان، سازمان برنامه موظف است به تکلیف خود عمل کند، افزود: در خصوص نحوه پرداخت پاداش کارکنان دولت دچار ابهام هستیم درحالیکه هیات مدیره بانکها و برخی موسسات دولتی با سوء استفاده از خلاءهای قانونی یا اختیارات تفسیر نشده پاداش‌های آنچنانی و بلافاصله پس از دریافت حکم، بازنشستگی دریافت می‌کنند معلمان از فروردین ۱۴۰۰ تاکنون منتظر دریافت پاداش پایان خدمت هستند.‌
به نظر می‌رسد سرانجام پس از شش هفته آزمون و خطا، سرمربی پرتغالی سپاهان تکلیف زوج قلب دفاع سپاهان را روشن کرد.
مهدی طارمی درغیاب سردار آزمون یکبار دیگر در پست وینگر چپ به کار گرفته شده است.
امشب با مشخص شدن سه تیم صعودکننده از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا تکلیف گلدان‌های قرعه‌کشی مرحله نهایی چمپیونزلیگ به صورت کامل روشن خواهد شد.
معاون اول قوه قضاییه در خصوص تعیین تکلیف آزمون وکالت گفت: این موضوع امروز تعیین تکلیف می‌شود، اگر مجلس قانونی را که ابهام دارد تفسیر کند و شورای نگهبان تأیید کند برای همه لازم الاجرا است.
معاون اول قوه قضاییه درباره آزمون وکالت گفت: اگر قانون ابهام دارد و نیازمند تفسیر است باید مجلس تفسیر و شورای نگهبان تایید کند؛ کسی حق ندارد بگوید که از قانون تمکین نمی‌کنم.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی دو فوریت طرح استفساریه مواد ۳،۴ و ۵ قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار مبنی بر تعیین تکلیف قبولی در آزمون وکالت موافقت کردند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۲۶۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۳۶ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ