اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- رئیس اورژانس آذربایجان شرقی، از کشته شدن سه نفر و مصدومیت یک نفر در پی برخورد خودروی پژو ردآ با تریلی در محور جاده قدیم میانه تبریز خبر داد.
سمنان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع چهار حادثه رانندگی در محورهای استان خبر داد و گفت: این حوادث منجر به جان باختن یک نفر و مصدومیت ۱۳ نفر دیگر شد.
مشهد ـ واژگونی ۲ خودرو سواری در جاده مهنه - فیض‌آباد از توابع شهرستان مه ولات واقع در جنوب خراسان رضوی ۶ مصدوم برجای گذاشت که حال چهار نفر وخیم گزارش شده است.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قزوین گفت: ۹ نفر امشب براثر سقوط از چرخ و فلک شهربازی بوستان باراجین مصدوم شدند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اعزام ۲۲ تیم آتش‌نشانی به محل حادثه، تصریح کرد: ۱۳ نفر در پی این حادثه دچار دودگرفتگی، سه نفر دچار سوختگی سطحی و یک نفر به بیمارستان منتقل شد.
رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهکیلویه و بویراحمد از فوت ۴ نفر و مصدومیت ۲۰ تن در پی برخورد تریلر با ۱۴ خودرو در یاسوج خبر داد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۰ نفر بر اثر تصادف پژو پارس و پراید در محور اهواز ملاثانی خبر داد.
سرپرست اورژانس استان تهران گفت: تا کنون ۱۰ نفر درپی این حادثه مصدوم شدند که البته هیچکدام به طور مستقیم ناشی از حریق نبود.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲ تصادف و واژگونی خودرو که به صورت جداگانه در خراسان رضوی رخ داد، ۱۰ نفر را مصدوم کرد.
امیرعباس جعفری با اشاره به آخرین وضعیت زلزله ۵.۶ ریشتری ۴ فروردین در حوالی خوی افزود: تا ساعت ۱۰:۳۰صبح امروز ۷۰ نفر در شهرستان سلماس به اورژانس مراجعه کردند که ۶۰ نفر سرپایی مداوا و ترخیص شدند و ۱۰ نفرهم در حال درمان هستند (که به خاطر بریدگی دست وپا و..) تا چند ساعت ترخیص می‌شوند.
رشت- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مصدومیت ۱۳۰ نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال استان خبر داد و گفت: هیچ فوتی و قطع عضوی نداشته ایم.
اهواز- مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت چهار نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری در استان خبر داد.
اصفهان - سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از سوختگی سه نفر بر اثر انفجار مواد اولیه طول ترقه در اصفهان خبر داد.
این حادثه ۴ حادثه دیده داشت که ۲ نفر دچار مصدومیت و ۲ نفر جان خود را از دست دادند.
مشهد ـ سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: واژگونی اتوبوس در جاده تربت حیدریه به مشهد موجب مصدومیت همه ۲۷ سرنشین این اتوبوس شد.
مسئول روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه از مصدومیت چهار نفر براثر زلزله صبح امروز شهرستان‌های غربی استان خبر داد و گفت: این چهار نفر در شهرستان قصرشیرین مصدوم شدند.
نیشابور ـ سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اثر برخورد خودرو پراید که به عنوان سروریس مدرسه فعالیت می‌کرد با تیر چراغ برق در نیشابور ۶ سرنشین مصدوم شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مصدومیت ۳ نفر در جریان حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس در خیابان شوش خبر داد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور آخرین وضعیت امدادرسانی و تعداد مصدومان زلزله خوی را تشریح کرد.
شیراز - آتش سوزی کارخانه کاغذ سازی فارس تاکنون ۲ مصدوم به همراه داشت.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مصدومیت چهار نفر در اثر تصادف کامیون و اتوبوس در مسیر شرق به غرب خاوران خبر داد و گفت: در حال حاضر آتش‌نشانان مشغول ایمن‌سازی هستند.
اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از واژگونی مینی بوس و مصدومیت ۱۰ نفر در ایذه خبر داد.
روز سه‌شنبه هشتم شهریور مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه به بخشی از احکام صادره برای متهمان این پرونده اشاره کرد. بر اساس حکم صادره از سوی شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو اهواز، تمام ۲۱ متهم پرونده به اتهام قتل شبه‌عمد ناشی از عدم رعایت نظامات دولتی و ایمنی ساختمان منتهی به قتل ۴۳ نفر (۳۶ مرد و هفت زن) و مصدومیت ۱۳ نفر به سه سال حبس تعزیری درجه پنج با احتساب ایام بازداشت گذشته و انتشار محکومیت قطعی از طریق رسانه ملی محکوم شدند.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای حوالی مشهد پنج مجروح برجای گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ