رئیس سازمان مدیریت بحران کشور آخرین وضعیت امدادرسانی و تعداد مصدومان زلزله خوی را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون امداد جمعیت هلال احمر ایلام گفت: به دنبال زمین لرزه موسیان ٢ تیم ارزیاب به مناطق زلزله زده اعزام شدند؛ پایگاه‌های امداد و نجات درحالت آماده باش قرار گرفتند.
سازمان وظیفه عمومی فراجا توضیحاتی را درباره مدت خدمت سربازی ارائه کرده است. بر این اساس مدت خدمت سربازی برای کارکنان وظیفه بومی در مناطق عادی ۲۴ ماه، مناطق غیر درگیر، عملیاتی، محروم و بد آب و هوا ۲۱ ماه و امنیتی درگیر ۱۷ ماه است.
معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: مدت خدمت سربازی کارکنان وظیفه با توجه به خدمت در مناطق بومی و غیربومی از ۱۷ ماه تا ۲۴ ماه است.
آخرین خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های عددی نشان می‌دهد که در روزهای پیش رو به ویژه ایام عید فطر برخی مناطق کشور جوی آرام خواهند داشت اما در برخی استان‌ها باران می بارد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: از صبح دیروز تا این لحظه روستای چم‌گز در شهرستان پلدختر و کمندان در شهرستان ازنا از استان لرستان تخلیه شدند و ساکنان آن‌ها در ۴ اردوگاه اسکان اضطراری هلال احمر استقرار یافتند.
آخرین پیش بینی ها از هوای امروز سیزدهم فروردین حکایت از صاف بودن آسمان در اکثر مناطق کشور دارد.
معاون اول رئیس جمهور در تماسی تلفنی با استاندار گلستان آخرین وضعیت زلزله ۵.۱ ریشتری آق قلا را جویا شد.
راساس آخرین اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران تا ساعت ۱۱ امروز (۲ اسفند)، کیفیت هوا تنها در ایستگاه پارک قائم (منطقه ۱۸) با آلاینده شاخص ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در وضعیت ناسالم برای همه گروه‌ها است.
معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار چهارمحال و بختیاری آخرین وضعیت مناطق درگیر در برف بی سابقه در آن استان را جویا شد و بر ضرورت بسیج همگانی همه دستگاه‌های امدادرسان تاکید کرد.
رئیس‌جمهور در تماس‌های تلفنی جداگانه از چین با معاون اول رئیس‌جمهور و استاندار چهارمحال و بختیاری در جریان آخرین وضعیت مناطق محاصره شده در برف در این استان قرار گرفت.
سرکنسول ایران در شهر حلب سوریه آخرین وضعیت مناطق زلزله زده در شمال سوریه را در گفتگو با خبرنگار مهر مطرح کرد.
مدیرکل راهداری آذربایجان غربی در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های برفی در استان گفت: بارش برف از چند روز گذشته در برخی مناطق استان ادامه دارد و در حال حاضر نیز راه ارتباطی ۲۰۰ روستای استان مسدود است.
رئیس سازمان امداد و نجات درباره آخرین وضعیت رسیدگی به مناطق زلزله زده در خوی توضیحاتی ارائه داد.
رئیس سازمان امداد و نجات درباره آخرین وضعیت رسیدگی به مناطق زلزله زده در خوی توضیحاتی ارائه داد.
مشاور رئیس سازمان فضایی ایران از آخرین وضعیت ماهواره خیام خبر داد و گفت: تاکنون تصاویر رنگی و بسیار با کیفیتی از مناطق مختلف کشورمان از ماهواره خیام دریافت کرده‌ایم.
گزارش سازمان هواشناسی را در خصوص آخرین وضعیت جوی کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران تا روز جمعه (۴ آذر) با ادامه پایداری نسبی و عدم وزش باد قابل ملاحظه آسمانی کمی ابری تا نیمه‌ابری و در مناطق پرتردد شهری همراه با غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق در خصوص آخرین وضعیت عملیات اجرایی پروژه پایدار سازی دائم گود فاز دوم برج میلاد، گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه که عملیات اجرایی آن به صورت شبانه روزی ادامه دارد به ۳۵ درصد رسیده است.
به گزارش سازمان هواشناسی در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار استقرار خواهد داشت.
به گزارش سازمان هواشناسی از فردا تا آخر هفته روند افزایش نسبی دما را در بیشتر مناطق کشور خواهیم داشت.
به گزارش سازمان هواشناسی در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در مناطق شمال غرب جنوب و شرق سیستان و هرمزگان ارتفاعات و دامنه البرز مرکزی در استان‌های تهران البرز و مازندران شاهد رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق خواهد بود.
به گزارش سازمان هواشناسی در مناطق سیستان وبلوچستان و ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی با رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.
به گزارش سازمان هواشناسی در اکثر مناطق کشور تداوم افزایش دما و هوای گرم را شاهد خواهیم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ