سرپرست اورژانس استان تهران گفت: تا کنون ۱۰ نفر درپی این حادثه مصدوم شدند که البته هیچکدام به طور مستقیم ناشی از حریق نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رونالد آرائوخو با اعلام باشگاه بارسلونا مصدوم شده و قطعا بازی یکشنبه برابر کادیز را از دست خواهد داد.
محمد اقاجانپور به دلیل مصدومیت بازی با پرسپولیس را از دست داد.
تایرون مینگز، مدافع انگلیسی استون‌ویلا، در دیدار امشب این تیم مقابل نیوکسل با مصدومیتی دلخراش مواجه شد. رسانه‌ها اعلام کردند او با پارگی رباط صلیبی مواجه شده است.
جولیانو سیمئونه، فرزند دیگو سیمئونه، که قرضی برای آلاوس بازی می کند، دیروز در جریان یک بازی دوستانه شدیدا مصدوم شد.
خویچا کواراتسخلیا در بازی دوستانه برابر خیرونا مصدوم شده و شاید چند هفته ابتدایی سری آ را از دست بدهد.
مهاجم جوان پرسپولیس دچار مصدومیت جدی شد تا حضورش در نیم فصل اول لیگ برتر بیست و سوم در هاله ای از ابهام قرار گیرد.
علیرضا خدادادی در مسابقه دوستانه دیروز پرسپولیس مقابل فجرسپاسی مصدوم شد.
تبریز - برخورد یک دستگاه اتوبوس شهری تبریز با تعدادی خودرو ،منجر به مصدومیت ۱۰ نفر از شهروندان شد. حال ۵ نفر از حادثه دیدگان وخیم گزارش شده است
مدیر سازمان آتش نشانی تبریز اعلام کرد: برخورد یک دستگاه اتوبوس شهری با تعدادی خودرو و عابر منجر به مصدومیت ۱۰ نفر شهروند تبریزی شد.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری پس از خط زدن کیانوش رستمی از مسابقات جهانی گفت: کیانوش ۱۰ خواسته داشت که همگی انجام شد ولی ما برای او فقط دو خواسته داشتیم.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری پس از خط زدن کیانوش رستمی از مسابقات جهانی گفت: کیانوش ۱۰ خواسته داشت که همگی انجام شد ولی ما برای او فقط دو خواسته داشتیم.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی نیسان و مصدویت راننده آن بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه خبر داد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۰ نفر بر اثر تصادف پژو پارس و پراید در محور اهواز ملاثانی خبر داد.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲ تصادف و واژگونی خودرو که به صورت جداگانه در خراسان رضوی رخ داد، ۱۰ نفر را مصدوم کرد.
امیرعباس جعفری با اشاره به آخرین وضعیت زلزله ۵.۶ ریشتری ۴ فروردین در حوالی خوی افزود: تا ساعت ۱۰:۳۰صبح امروز ۷۰ نفر در شهرستان سلماس به اورژانس مراجعه کردند که ۶۰ نفر سرپایی مداوا و ترخیص شدند و ۱۰ نفرهم در حال درمان هستند (که به خاطر بریدگی دست وپا و..) تا چند ساعت ترخیص می‌شوند.
در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه کامیونت ایسوزو هنگام حرکت به‌دلیل نامشخص با ۱۰ دستگاه انواع خودروی سواری برخورد کرد و دو خانم در جریان این حادثه دچار مصدومیت شدند که پیش از رسیدن آتش‌نشانان از خودرو‌ها خارج شده بودند.
رافائل نادال ممکن است برای اولین‌بار از سال ۲۰۰۵ حضور در بین ۱۰ تنیسور اول جهان را از دست دهد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۰ نفر بر اثر ۲ سانحه رانندگی در این استان خبر داد.
هافبک آلومینیوم با رفع مصدومیت آماده دیدار با نساجی شد.
دو بازیکن ثابت مس کرمان در دیدار برابر نساجی با آسیب دیدگی مواجه شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع تصادف زنجیره‌ای در مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش خبر داد و گفت: در این حادثه سه نفر دچار مصدومیت شدند.
جمعیت هلال‌احمر از واژگونی مینی بوس در اصفهان و مصدومیت ۱۰ نفر به دلیل این حادثه خبر داد.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از برخورد زنجیره‌ای بیش از ۱۰ خودروی در اتوبان پیامبراعظم (ص) تبریز و مصدومیت ۹ نفر خبر داد.
اهواز - مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از واژگونی مینی بوس و مصدومیت ۱۰ نفر در ایذه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ