خوسلو که به عنوان جانشین کریم بنزما به رئال ملحق شده، ترجیح داد شماره 14 این باشگاه را انتخاب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهرداد محمدی در دو بازی اخیر استقلال به عنوان یار جانشین وارد زمین شده و هنوز از ابتدا در ترکیب اصلی قرار نگرفته است.
امشب رئال مادرید کار خود در لالیگا 24-2023 را از سن مامس و بازی برابر اتلتیک بیلبائو بدون حضور شماره 9 خود شروع خواهد کرد.
علیرضا بابایی، مدافع راست جوان پرسپولیس، پیراهن شماره ۸۸ را بر تن می‌کند.
علیرضا بابایی، مدافع راست جوان پرسپولیس، پیراهن شماره ۸۸ را برتن می‌کند.
فلورنتینو پرز تا بازی های پیش فصل رئال در تور آمریکا صبر خواهد کرد و اگر عملکرد مهاجمان ناامیدکننده باشد، برای جذب یک شماره 9 جدید اقدام خواهد کرد.
مارسلینو گارسیا تورال که در مقطعی گزینه شماره یک جانشین لوئیس انریکه در تیم ملی اسپانیا بود، با باشگاه مارسی به توافق رسید.
یک روزنامه شهر منچستر مدعی شد منچستریونایتد تلاش برای استخدام یک دروازه‌بان اصلی برای جانشینی داوید دخیا را آغاز کرده است.
یک رسانه ایتالیایی مدعی شد مهاجم تیم ملی ایران یکی از گزینه‌های خط حمله میلان به شمار می‌رود.
نشریه آ.س مدعی است باشگاه رئال مادرید 3 مهاجم را برای جانشینی کریم بنزما زیر نظر دارد.
بر اساس ادعای بیلد ژابی آلونسو گزینه اول جانشینی کارلو آنچلوتی در رئال مادرید محسوب می‌شود.
اهواز - جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: پلیس تکیه‌گاه و خادم مردم است و آنچه آنها را ناراحت می‌کند و غیرقانونی است، خط قرمز ما به شمار می‌رود.
با شروع نیمه دوم دربی شماره 100 پایتخت عیسی آل کثیر در بخش هجومی جانشین مهدی عبدی شده بود.
تماس با چهار مربی اقدام عملی و سریع باشگاه النصر برای ایجاد تغییرات سریع در راس کادر فنی زردپوشان عربستانی به شمار می‌رود.
تماس با چهار مربی اقدام عملی و سریع باشگاه النصر برای ایجاد تغییرات سریع در راس کادر فنی زردپوشان عربستانی به شمار می‌رود.
بمبی که منجر به اخراج گراهام پاتر شد، خبرهای شگفت‌انگیزتری هم داشت: انتصاب برونو سالتور به عنوان مربی موقت آبی‌ها.
دنی پارِخو شایعات انتقال احتمالی‌اش به بارسلونا و جانشینی سرخیو بوسکتس را رد کرد و گفت که اصلا با ژاوی در تماس نیست.
سمنان- جانشین انتظامی استان سمنان گفت: از ابتدای سال جاری و توسط دستگاه‌های تردد شمار، هشت میلیون تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.
در حالی که به نظر می‌رسد روزهای حضور کریستوف گالتیه روی نیمکت پی‌اس‌جی به شماره افتاده، امروز اسمی غیرمنتظره به عنوان نامزد جانشینی او مطرح شده است: استیون جرارد.
اگرچه هنوز مذاکرات به مراحل نهایی نرسیده‌اند اما همه می‌دانند که بهترین و بی دردسرترین جانشین برای یورگن لوکادیا، آخرین آقای گل پرسپولیس است.
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید چغازردی شهرستان میناب حین کنترل خودرو‌های عبوری محور مواصلاتی میناب –بندرعباس به یک دستگاه خودرو سواری BMV مشکوک شده و دستور توقف دادند. وی افزود: مأموران خودرو را متوقف که در استعلام به عمل آمده از سامانه راهور مشخص شد شماره شاسی و شماره موتور با خودرو مطابقت ندارد و فاقد مجوز می‌باشد و راننده با استفاده از پلاک خودرو دیگری اقدام به تردد در معابر برون شهری نموده است.
علی کریمی که جانشین امید ابراهیمی مصدوم در تیم ملی شده شماره ۱۸ را می‌پوشد
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که میلاد سرلک هافبک شماره ۱۰ پرسپولیس شانس زیادی برای سفر به جام جهانی دارد.
حمید رسایی در یک برنامه تلویزیونی گفت: «مرگ بر دیکتاتور» شعار ماست که باید با صدای بلند بگوییم، اما دیکتاتور کیست؟ رضاخانی که با کودتای سوم اسفند ۱۲۹۹ روی کار آمد و محمدرضاشاهی که جنایات بی شماری مرتکب شد؛ هر دو نفر هم قانون اساسی را تغییر دادند تا جانشین خود را انتخاب کنند.
حمید رسایی، عضو جبهه پایداری گفت: «مرگ بر دیکتاتور» شعار ماست که باید با صدای بلند بگوییم، اما دیکتاتور کیست؟ رضاخانی که با کودتای سوم اسفند ١٢٩٩ روی کار آمد و محمدرضاشاهی که جنایات بی شماری مرتکب شد؛ هر دو نفر هم قانون اساسی را تغییر دادند تا جانشین خود را انتخاب کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ