تماس با چهار مربی اقدام عملی و سریع باشگاه النصر برای ایجاد تغییرات سریع در راس کادر فنی زردپوشان عربستانی به شمار می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر چند پیش‌بینی در مورد این که کدام تیم‌ها مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ بیست و سوم خواهند بود اما به نظر می رسد همان تیم های همیشگی که فصل قبل رقابت نزدیکی داشتند، مدعیان جام خواهند بود.
پدری، ستاره بارسلونا، یکی از مدعیان قرار گرفتن در جمع چهار کاپیتان این تیم برای فصل جدید است.
عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، یکی از گزینه‌های بارسلونا برای حضور در جمع چهار کاپیتان این تیم در فصل آینده است.
کیلیان امباپه تا یک ماه دیگر چهار گزینه پیش رو دارد و احتمال اینکه بازهم رئالی ها را ناامید کند نیز وجود دارد.
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با بیان اینکه این تیم زمان را از دست می دهد و باید تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف سرمربی مشخص شود گفت: ۴ مربی خارجی هم مد نظر باشگاه است.
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با بیان اینکه این تیم زمان را از دست می دهد و باید تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف سرمربی مشخص شود گفت: ۴ مربی خارجی هم مد نظر باشگاه است.
جدایی ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی، از رم جدی شده و به نظر می‌رسد که این باشگاه باید به دنبال جانشینی برای او باشد.
چهار تیم گزینه سقوط در لیگ دسته اول شرایط سخت و حساسی را طی بازی‌های باقیمانده دنبال می‌کنند و امیدوارند سازمان لیگ نظارت ویژه‌ای را طی این دیدارها دنبال کند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد که دوستان مشترکش با علیرضا دبیر از او خواسته‌اند به انتخابات ورود کند اما وی رئیس فعلی را بهترین گزینه برای چهار سال بعدی ریاست فدراسیون می‌داند.
در پی اس جی هنوز مطمئن نیستند که فصل بعد نیز روی کریستوف گالتیه حساب کنند یا با اخراج این مربی فرانسوی، به سراغ یکی از سه گزینه جانشینی او بروند.
مطالعه‌ای که در سال ۲۰۲۰ توسط دانشگاه هاروارد انجام شد، اثبات کرد که نوشیدن چهار فنجان قهوه در روز چربی بدن را تا چهار درصد کاهش می‌دهد. قهوه گزینه خوبی برای کاهش وزن است؛ چرا که حاوی کالری زیادی نیست و کافئین موجود در آن می‌تواند متابولیسم بدن را افزایش دهد.
رسانه‌های ایتالیایی از چهار مربی به عنوان گزینه‌های جانشینی سیمونه اینزاگی در اینتر یاد می‌کنند.
«جرمی کلارکسون»، «ریچارد هموند»، «جیمز می» در برنامه «تور بزرگ / The Grand Tour»، دور دنیا را می‌گردند و هر هفته خودروهای جدیدی را بررسی می‌کنند یا دست به ماجراجویی‌های غیرمنتظره و کمدی می‌زنند. پیش از این گزیده فصل‌های اول، دوم، سوم و چهارم این برنامه را در تابناک تماشا کرده‌اید و اکنون نوبت فصل پنجم است. در اولین قسمت از فصل پنجم، آنها سفری جذاب را در نروژ، سوئد و فنلاند انجام پی می‌گیرند و در یک ماجراجویی تماشایی با خودروهای رالی از این سرزمین‌های برفی عبور می‌کنند. آنها میتسوبیشی لنسر اوولوشن | Mitsubishi Lancer Evolution، آئودی آراس 4 | Audi RS4 و سوبارو ایمپرزا | Subaru Impreza را به جدالی سخت می‌برند.
روزنامه الریاضیة از چهار سرمربی به عنوان گزینه های جانشینی هروه رنار نام برد.
ناپولی تحت هدایت لوچیانو اسپالتی بهترین روزهای خود را سپری می‌کند و به رویاپردازی ادامه می دهد.
آینده سیمونه اینزاگی در اینتر چندان تضمین‌شده نیست.
با انصراف چهار گزینه از هدایت تیم ملی ایران، حالا سه گزینه دیگر پیش روی فدراسیون فوتبال است: جواد نکونام، فرهاد مجیدی و حسین فرکی.
با انصراف چهار گزینه از هدایت تیم ملی ایران، حالا سه گزینه دیگر پیش روی فدراسیون فوتبال است: جواد نکونام، فرهاد مجیدی و حسین فرکی.
آلن شیرر تیم منتخب خود در لیگ جزیره طی فصل کنونی را اعلام کرد که محتمل‌ترین گزینه شکستن رکورد خودش در نوک پیکان خط حمله آن حضور دارد.
کارلوس کی‌روش سرمربی سابق ایران یکی از چهار گزینه اصلی فدراسیون فوتبال چین است و باتوجه به مشکلات مالی چینی‌ها، می‌تواند به نیمکت تیم ملی فوتبال این کشور هم برسد.
رئیس کمیته دیوان محاسبات و امور مالی مجلس شورای اسلامی از انتخاب چهار کاندیدای ریاست دیوان محاسبات در جلسه امروز این کمیته خبر داد.
اعضای هیئت رئیسه فدراسیون برای سرمربیگری تیم فوتبال امید ایران به محرم نویدکیا پیشنهاد داده اند.
ماراتن برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک که از چند ماه پیش شروع شده با همه کش و قوس‌هایش به خط پایان رسید تا رئیس چهار سال آینده از بین چهار گزینه انتخاب شود؛ رئیسی که تا حدودی مشخص است!
امین اسماعیل نژاد که این روزها درخشش بی نظیری در تیم ملی داشته است روزگاری نه چندان دور در تیم باشگاهی اش هم زیاد بکار گرفته نمی‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ