باشگاه نساجی مازندران مبلغ قابل توجهی برای دریافت رضایت‌نامه مهاجم آلومینیوم به حساب اراکی‌ها واریز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نساجی با نظر مهدی رحمتی هافبک فصل پیش نفت مسجد سلیمان را جذب کرد.
نساجی مازندران به تساوی یک بر یک مقابل چادرملو اردکان رسید.
باشگاه نساجی مازندران نسبت به عدم اخراج بازیکن مس رفسنجان معترض شد.
اولین ترکیب نساجی در یک بازی‌ رسمی با نظر مهدی رحمتی اعلام شد.
نساجی، ملوان و تراکتور سه باشگاهی هستند که قرارداد نفرات جدید را ثبت کردند.
اعضای تیم فوتبال نساجی مازندران برای برپایی اردوی آماده سازی وارد ترکیه شدند.
مدیرعامل تازه‌وارد نساجی اعلام کرد این باشگاه نمی‌تواند سقف بودجه را برای حضور در لیگ برتر در نظر بگیرد.
برای هفته آخر و دیدار تعیین‌کننده قهرمانی، تنها ۶ هزار بلیت برای ده‌ها هزار متقاضی صادر شد و جمعیت بزرگی قادر به تهیه بلیت نخواهند شد.
برای هفته آخر و دیدار تعیین کننده قهرمانی، تنها ۶ هزار بلیت برای ده‌ها هزار متقاضی صادر شد و جمعیت بزرگی قادر به تهیه بلیت نخواهند شد.
نفت مسجد سلیمان در یک بازی فوق حساس میزبان نساجی مازندران است.
خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد با توجه به تکرار مداوم رفتار‌های تند ساپینتو، این مربی به احتمال فراوان با محرومیتی ۶ یا ۷ هفته‌ای مواجه خواهد شد. پیش از این ساکت الهامی سرمربی سابق نساجی هم به دلیل مشکلات انضباطی ۶ جلسه از همراهی تیمش محروم شد. یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هم دقیقا چنین تجربه‌ای داشت و به دلیل رفتار تند با سیدعلی داور دربیفصل پیش ۶ جلسه نتوانست تیمش را همراهی کند
تیم بارسلون هم مواقعی ۶-۴ بازی می کند. شما می توانید بگویید چیزی از فوتبال نمی دانند؟ پرسپولیس بدون فوروارد بازی می کند. این اصلا موضوعی نیست که شما روی آن مانور کنید
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حمایت از هم تیمی پیشین خود در تیم ملی ایران گفت: علی دایی برای پیراهن ملی جان می‌داد و در دیدارهای زیادی برای سربلندی ایران تلاش کرد.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال یک داور و همچنین مربی تیم فوتبال نساجی را از فعالیت محروم کرد.
محمود فکری به دلیل جدایی از نساجی و ملحق شدن به استقلال پیش از اتمام قراردادش به پرداخت 2 میلیارد و 300 میلیون تومان به باشگاه مازنی ملزم شد.
محمود فکری سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از انشای حکم محرومیت از سوی کمیته انضباطی، بدهکاری خود را به باشگاه نساجی پرداخت کرد.
سرمربی سایپا به دلیل عدم پرداخت مطالبات به نساجی با محرومیت سنگین مواجه شد.
دو تیم نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان بعد از ۹۰ دقیقه به تساوی بدون گل رضایت دادند. این بازی برخلاف دیدار پرگل هفته گذشته نساجی، بدون موقعیت جدی گلزنی به پایان رسید
شاگردان حمید مطهری و مهدی تارتار عصر امروز و در ورزشگاه وطنی قائمشهر، مقابل هم صف آرایی می کنند. با توجه به هم امتیاز بودن دو تیم در جدول این دیدار حکم یک بازی ۶ امتیازی را دارد.
قائمشهر- سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان، درآستانه بازی حساس تیمش برابر تیم نساجی مازندران، ارزش پیروزی دراین مسابقه را ۶ امتیازی اعلام کرد.
بعد از نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان هزینه و دو سال زمان، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر همچنان از نظر سازمان لیگ آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر نیست.
بعد از نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان هزینه و دو سال زمان، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر همچنان از نظر سازمان لیگ آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر نیست
مالک نساجی بعد از شکست تیمش مقابل استقلال به حمایت از حمید مطهری سرمربی این تیم پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ