منچسترسیتی مبلغ قابل توجهی از هزینه‌هایی که برای تقویت تیمش انجام داده بود را با کسب سه‌گانه جبران کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیلوفر رشیدی، سرمربی تیم والیبال زنان پیکان از جمع خودروسازان جدا شد.
سازمان لیگ در نامه ای به باشگاه استقلال اعلام کرد که سقف بودجه این باشگاه بالاتر از استاندارد تعیین شده است.
استاد بزرگ شطرنج ایران که سهمیه حضور در جام جهانی باکو را دارد از پرداخت هزینه‌های این مسابقات توسط خود بازیکنان گلایه کرد.
ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران گفت: در لیگ برتر به صورت رایگان شرکت می‌کنیم و در پیستی تمرین داریم که ۵۰ سال پیش ساخته شده است.
جانگ هیون سو، بازیکن الهلال از رییس این باشگاه تشکر کرد که تمام هزینه‌های درمان سرطان او را پرداخته است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: انتشار احکام قطعی و محکومیت دفاتر متخلف، به جهت بازدارندگی در دستور کار قرار می‌گیرد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: خدمت خودکاربری لایحه با چهار موضوع شروع به کار کرده است و هفتگی و ماهیانه موضوعات جدید به این خدمت اضافه خواهد شد.
استاده فیده زنان می‌گوید برای کسب بهترین نتیجه در بازی‌های آسیایی همه تلاشش را خواهد کرد.
مدافع آلومینیوم تاکید دارد عملکرد خوب‌شان در فاز دفاعی مورد توجه قرار نگرفته است.
مدیرعامل باشگاه مس کرمان با اشاره به نمایش جوانمردانه دو تیم هم‌استانی علیرغم حواشی شکل گرفته، مدعی شد تلاش آنها برای حفظ سهمیه ادامه خواهد داشت.
رئیس قوه قضائیه گفت: اساس مسائل فرهنگی را باید با مسائل فرهنگی حل کرد؛ اگر چه در این مقوله باید به موضوعات صیانتی و حقوقی نیز توجه داشت، اما چنانچه بخواهیم مسائل فرهنگی را صرفا با بگیر و ببند حل کنیم، هزینه‌ها بالا می‌رود.
سازمان برنامه و بودجه معتقد است احکام صادره مربوط به رتبه‌بندی در اسفند سال ۱۴۰۱ توسط وزارت آموزش و پرورش، حداقل مبلغ ۱۶ هزار میلیارد تومان برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و برای سال ۱۴۰۲ نیز حدود ۸ هزار میلیارد تومان کسری اعتبار ایجاد می‌کند.
سازمان برنامه و بودجه معتقد است احکام صادره مربوط به رتبه‌بندی در اسفند سال ۱۴۰۱ توسط وزارت آموزش و پرورش، حداقل مبلغ ۱۶ هزار میلیارد تومان برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و برای سال ۱۴۰۲ نیز حدود ۸ هزار میلیارد تومان کسری اعتبار ایجاد می‌کند.
سازمان برنامه‌وبودجه درباره علت تأخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان توضیحاتی ارائه داد.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: اگر امروز با یک برنامه‌ریزی منسجم، نسبت به نگهداشت زیرساخت‌های کشور هزینه کنیم، در هزینه‌های آتی بهسازی و بازسازی چهار برابر صرفه‌جویی خواهیم داشت.
اصفهان- رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان اصفهان گفت: دفاتر اسناد رسمی بدلیل رکود بازار بشدت زیان‌ده شدند و درآمد حدود ۶۰ درصد این دفاتر در استان تکافوی هزینه‌ها را نمی ‌دهد.
به نظر می‌رسد جنگ‌های سالیان اخیر تا اندازه‌ای برای کشور‌هایی که آن را آغاز می‌کنند نتیجه معکوس به همراه داشته اند. به نظر نمی‌رسد که نمونه‌های اخیر زیادی وجود داشته باشند که نشان دهند تصمیم برای آغاز یک جنگ نتیجه خوبی برای طرف مسئول جنگ به همراه داشته باشد.
رودسر- باغداران کیوی با گلایه از افزایش هزینه ها و کاهش درآمدها خواستار حمایت بیشتر دولت از تولیدکنندگان این محصول ارزآور شدند.
با نگاهی به سایت‌های فروش بلیت رفت و برگشت به شهر لیسبون به راحتی می‌توان دریافت که فقط بهای بلیت سفر استقلال (البته با متوسط قیمت) به شهر لیسبون، هزینه‌ای بالای یک میلیارد تومان را روی دست باشگاه استقلال می‌گذارد.
با توجه به اهمیت رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان در مکزیک، تیم‌های ملی تکواندو با پرواز بیزینس کلاس رفت و برگشت و صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیارد تومان عازم مکزیک می‌شوند.
باشگاه استقلال از ۲۵ درصد مبلغ خود در بورس برای پرداخت بدهی‌هایش استفاده کرده است.
با اصلاح الگوی زنجیره تامین و لجستیک ایران خودرو، از مهرماه سال گذشته تا کنون، کاهش هزینه ۹۰ میلیارد تومانی در بخش لجستیک ایران‌خودرو توسط شرکت ساپکو محقق شد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از صرفه‌جویی ۳۰ درصدی هزینه‌ها با خرید قیر و میلگرد از طریق بازار بورس کالا خبر داد.
این روزها به مناسبت اقدامات دولت سیزدهم در زمینه اصلاح یارانه‌ها که نام آن را جراحی اقتصادی گذاشته‌اند، صاحبنظران اقتصادی درباره این اقدامات اظهارنظر می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ