قائم مقام دادگستری کل استان تهران از تشکیل کمیته اجرایی در زمینه رسیدگی به درخواست‌های مددجویان در حوزه بهره‌مندی از ارفاقات قانونی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه که پاری‌سن‌ژرمن را در سفر به تولوز همراهی کرده بود به جمع بازیکنان تیمش در بازی امروز برگشت و روی نیمکت حضور دارد.
لیورپول در هفته دوم لیگ برتر موفق شد در ورزشگاه خانگی‌اش آنفیلد مقابل بورنموث با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد.
لیورپول که در اوایل بازی با بورنموث روی یک اشتباه دروازه‌اش را باز شده دید در دقیقه 28 با ضربه تماشایی لوئیس دیاز کار را به تساوی کشاند و کمتر از 10 دقیقه بعد با گل صلاح پیش افتاد.
بویان کرکیچ با بارسلونا برای حضور در تیم مدیریت ورزشی به ریاست دکو توافق کرد و پس از سال ها به باشگاه کاتالان بر می گردد.
تیم تراکتور اولین جلسه تمرینی جدی خود برای لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کرد.
به نظر می رسد که استقلال با دو تغییر نسبت به دیدار قبل، به مصاف ملوان برود.
سانتی کاسورلا در بازگشت احساسی به فوتبال اسپانیا به تیم رئال اوویه‌دو پیوست.
قیمت سکه امامی دیروز با خبر مبادله زندانیان بیش از یک میلیون تومان ریزش کرده بود، امروز اما با افزایش قیمت مواجه شد.
درباره افزایش حضور نظامیان آمریکایی در تنگه هرمز، می‌توان حدس زد این اقدام با ۲ هدف مهار ایران و تهدید ایران در مورد زندانیان دو تابعیتی، انجام شده است. اگر در انتخابات بعدی ایالات متحده مجددا جو بایدن ابقا شود، می‌توان حدس زد ریسک پذیری دولت وی بالاتر باشد، چرا که وقتی هراس از انتخابات بعدی وجود نداشته باشد، رئیس جمهور‌ها جسورتر عمل می‌کنند. دولت بایدن یک دولت کاملا سازمان یافته است. درواقع بر خلاف دولت ترامپ که نقش خانواده و نزدیکانش بیشتر از دستگاه حکومتی، وزارت خارجه، CIA ارتش و نهاد‌های امنیتی بود، دولت بایدن بر اساس رفتار کارشناسی شده پیش می‌رود. بایدن از همان ابتدا اعلام کرده بود به دنبال یک توافق کارشناسی شده است و بازگشت به برجام را مقدمه‌ای برای رسیدن به توافق جامع می‌داند.
سفارت ایران در کویت اعلام کرد که ۱۱ نفر ایرانی که در این کشور بازداشت شده بودند با پیگیری این سفارتخانه آزاد و به ایران منتقل شدند.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران،گفت: اسدی تا ساعاتی دیگر در تهران خواهد بود.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران،گفت:اسدی تا ساعاتی دیگر در تهران خواهد بود.
روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با پیگیری سرکنسولگری ایران در بصره و سفارت کشورمان در عراق هفت نفر از زندانیان ایرانی در بصره آزاد شدند.
اهواز - رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: هم اکنون ۲۶۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های خوزستان در انتظار بازگشت به آغوش خانواده‌های خود هستند.
بن‌بست مذاکرات احیای برجام و ابهام بر سر آینده توافق هسته‌ای در شرایطی که به اذعان خود غربی‌ها جایگزینی برای برنامه جامع اقدام مشترک وجود ندارد، طرف‌های مذاکره‌کننده را مجددا به سمت بازگشت به میز مذاکره ترغیب کرده است. در این چارچوب موضوع «تبادل زندانیان» و «توافق موقت»، دو متغیری است که می‌تواند در شرایط کنونی روزنه‌ای برای گشایش و تسهیل‌گری باشد و هزینه‌های اقدامات پایتخت‌های غربی برای دستیابی به توافق را کاهش دهد.
ده‌ها هزار زندانی خشونت طلب برای مبارزه در خط مقدم اوکراین آزاد شده اند و پس از بازگشت از جنگ از رئیس جمهور روسیه مدال شجاعت دریافت می‌کنند.
علی رغم فروکش کردن ماجرای بازداشت و زندانی شدن نزدیکان احمدی‌نژاد و البته کم‌رنگ شدن حاشیه‌های عجیب اسفندیار رحیم مشایی، این روز‌ها با ناآرامی‌ها و رخدادهای پس از آن، بار دیگر داستان حجتیه‌ای‌ها مورد توجه قرار گرفته است. در این بین از دیدگاه فلاحت‌پیشه، در جریانات اخیر، هر زمان که عده‌ای تلاش کردند برای کشور کاری انجام دهند و فضا را آرام کنند، انجمن حجتیه‌ای‌ها، در مقابل آن‌ها ایستادند.
سپری کردن دوران محکومیت در زندان صرفا شامل دربند بودن نیست. ندامتگاه زنان استان تهران واقع در قرچک ورامین مانند تمام زندان‌های دیگر در کشور دیوار‌های بلند با سیم خاردار و برجک‌های مراقبت برای کنترل زندان دارد. تفاوت این ندامتگاه با ندامتگاه‌های دیگر در حضور مامورین خانم است که لباسهایشان درجه نظامی دارد. در این زندان زندانیان مهارت‌های جدیدی را در دوران محکومیتشان آموزش می‌بینند که نه تنها کمکی است برای بازپروری و آمادگی مجدد آن‌ها برای بازگشتن به جامعه، بلکه مکانی است که مددجویان میتوانند درآمدی هم در زندان داشته باشند و از این مهارت‌ها پس از سپری کردن دوران محکومیت نیز بهره‌مند شوند.
نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارا می‌باشند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد و مقدمات آزادی و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده‌های‌شان در اولین فرصت ممکن فراهم شود.
وزارت امور خارجه پاکستان از آزادی و بازگشت قدیمی‌ترین زندانی گوانتانامو به این کشور، خبر داد.
شب گذشته درگیری میان زندانیان محکومیت مالی و سرقت سبب تحریق کارگاه خیاطی زندان اوین شد که در ادامه با دخالت ماموران انتظامی و آتش‌نشانی اطفا حریق انجام شد و آرامش به زندان بازگشت.
شب گذشته درگیری میان زندانیان محکومیت مالی و سرقت در زندان اوین سبب تحریق کارگاه خیاطی شد که در ادامه با متفرق کردن زندانیان و اطفا حریق آرامش به زندان بازگشت.
درگیری میان زندانیان محکومیت مالی و سرقت سبب تحریق کارگاه خیاطی شد که در ادامه با متفرق کردن زندانیان و اطفا حریق آرامش به زندان بازگشت.
بشیر نورزی، یکی از افراد پر نفوذ طالبان بعد از سپری کردن نزدیک به دو دهه زندان در آمریکا، آزاد شده و به افغانستان بازگشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ