نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارا می‌باشند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد و مقدمات آزادی و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده‌های‌شان در اولین فرصت ممکن فراهم شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضاییه گفت: دشمنان برای پیشبرد توطئه‌ها و نقشه‌های خود روش‌های گوناگونی به کار می‌بندند؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مردم و دوقطبی‌سازی و چندقطبی‌سازی در جامعه پیرامون یک سوژه است؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مسئولان است و در مواردی نیز راهبرد دشمن متمرکز بر ایجاد اختلاف میان مسئولان و مردم است.
رییس قوه قضاییه پنجشنبه شب (۱۷ فروردین) در نشست شورای اداری البرز گفت: زندان رجایی‌شهر که در داخل شهر کرج است باید هر چه زودتر به خارج شهر منتقل شود و محل فعلی آن از وضعیت زندان بودن خارج و اقدامات متعاقب بعدی در قبال آن صورت گیرد.
رییس قوه قضاییه با تشریح برخی از برنامه‌های در دستور کار برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، به مقوله ضرورت تفکیک افرادی که در موضوع حجاب، مسئله برایشان روشن نیست با افرادی که در این عرصه وابسته به دستگاه‌های جاسوسی بیگانه هستند، تاکید کرد و گفت: اکثر قریب به اتفاق مردم ما متدیّن هستند و حتی آنهایی نیز که باورهای دینی قوی‌ای ندارند، غیرتمند هستند و بی‌بندوباری را نمی‌پسندند.
دبیرکل حزب ندای ایرانیان در نامه‌ای به رییس قوه قضاییه خواستار اعلام دستور آزادی نیلوفر حامدی و الهه محمدی در آستانه سال نو شد.
رئیس قوه قضاییه به تمامی مسئولان ذیربط قضائی و دادستان‌های سراسر کشور دستور داد تا مساعدت‌های لازم را در جهت تحکیم امنیت شهروندان به فراجا داشته باشند.
رییس قوه قضاییه گفت: تلاش داریم تا پرونده‌های کثیرالشاکی ایجاد نشوند و مالباختگان این پرونده‌ها نیز به حقوق خود دست یابند.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس امروز در نامه ای به رییس قوه قضاییه خواستار همکاری همه دستگاه ها برای اجرای مصوبه شورای عالی بورس مبنی بر عرضه خودرو در بورس کالا شد.
رئیس قوه قضاییه در خصوص قطع اینترنت در زمان برگزاری کنکور به سازمان بازرسی دستور داد و گفت: قطع اینترنت، راه منطقی قابل قبولی برای جلوگیری از تقلب در کنکور نیست.
رئیس قوه قضاییه برای تشدید برخورد بازدارنده با کلاهبرداری از نوع جعل عنوان و انتساب به مسئولان دستوری صادر کرد.
صحبت‎‌های حجت الاسلام اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در خصوص پرداخت مهریه با توجه به افزایش قیمت سکه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس قوه قضاییه گفت: پژوهشگاه قوه قضاییه با اِعمال ابتکار و خلاقیت، در راستای مفاهیم و معانی و مصادیق موجود ، طرحی نو دراندازد و ما از این طریق بتوانیم در نظم نوین،ابتکار عمل داشته باشیم.
رئیس قوه قضائیه در پی قتل مولوی عبدالواحد ریگی پیامی صادر کرد.
رییس قوه قضاییه گفت: باید مسئولان قضایی ،انتظامی و امنیتی کسانی که در دل و ذهن کسبه و بازاریان رعب و وحشت ایجاد کرده و آنها را تهدید می‌کنند را با سرعت و قاطعیت شناسایی و نسبت به دستگیری و محاکمه این عناصر اقدام کنند.
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته ۹۰ نفر از افرادی که در جریان ناآرامی‌های اخیر در این استان بازداشت شده بودند با دستور رییس قوه قضاییه، آزاد شدند.
رییس کل دادگستری خوزستان از آزادی ۲۳۶ نفر از زندانیان این استان به دنبال دستور رییس قوه قضاییه خبر داد.
رییس کل دادگستری خوزستان از آزادی ۲۳۶ نفر از زندانیان این استان به دنبال دستور رییس قوه قضاییه خبر داد.
رییس کل دادگستری استان مازندران از آزادی ۷۸ زندانی مربوط به اغتشاشات در اجرای دستور اخیر رییس قوه قضاییه خبرداد.
دادستان تهران گفت: در پی دستور رئیس قوه قضائیه ۴۶ زندانی که شرایط ارفاق قانونی را داشتند آزاد شدند. در بین افراد آزاد شده شماری از اغتشاشاگران وقایع اخیر هم حضور دارند.
در پیام تسلیت رییس قوه قضاییه اضافه شده است دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی با سرعت و دقت، تمامی عاملان و مسبّبان این جنایت را تعقیب کنند و آنان را به سرپنجه‌ قضایی کشور بسپارند.
رییس کل دادگستری تهران از نماینده ویژه وزیر کشور و پزشکی قانونی خواست هرچه سریعتر گزارش های خود را به قوه قضاییه ارسال کنند تا روند بررسی پرونده خانم مهسا امینی تسریع شود
رییس کل دادگستری تهران از نماینده ویژه وزیر کشور و پزشکی قانونی خواست هرچه سریعتر گزارش های خود را به قوه قضاییه ارسال کنند تا روند بررسی پرونده خانم مهسا امینی تسریع شود
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به پیگیری دستور رئیس قوه قضاییه در خصوص گزارش اخیر تحقیق و تفحص مجلس در مورد فولاد مبارکه گفت: آخرین پیگیری‌ها از کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی حاکی از این است که هنوز گزارش تحقیق و تفحصی در مورد فولاد مبارکه تدوین و نهایی نشده و یا حداقل به هیات رئیسه مجلس اعلام نشده تا به قوه قضاییه ارسال شود.
گروه خودروسازی سایپا برای اولین بار موفق شد اصلاح ساختار را به صورت واقعی در مجموعه خود پیاده‌سازی کند تا با بازتعریف فعالیت نیروی انسانی و چابک‌سازی برای این مجموعه را محقق کند.
برخی کاربران در شبکه های اجتماعی از تحکم و ژست آمرانه ضرغامی نسبت به رییس یک دادگستری انتقاد کرده و این را نشانه دخالت قوه مجریه در امور قوه قضاییه دانسته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ