یک مرکز مطالعاتی فلسطینی از شرایط دشوار ۳۱ بانوی اسیر فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: مسابقه مقابل فرانسه همواره دشوار است و قطعاً کار سختی خواهیم داشت.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید نیمار برای بازگشت به بارسلونا اصرار دارد ولی شرایط اقتصادی باشگاه کاتالان محقق شدن خواسته او را دشوار کرده است.
دریافت تسهیلات از بانک ها برای مردم دشوار شده است و در این میان سودجویان با پرداخت وام های یک روزه مردم را گرفتار بازپرداخت‌های بالا می‌کنند.
با توجه به گزارش‌های اخیر درباره احتمال بالای انتقال لیونل مسی به اینترمیامی، به نظر می‌رسد با توجه به شرایط نه چندان خوب باشگاه آمریکایی، لئو در آمریکا ماموریتی دشوار خواهد داشت.
ترکیه می‌گوید به همکاری با سازمان ملل برای رفع موانع توافق صادرات غلات از بنادر دریای سیاه ادامه می‌دهد.
شرایط برای علیرضا منصوریان در اهواز حسابی دشوار شده است.
جهانگیری نوشت: در شرایط دشوار اقتصادی کنونى و مشکلات معیشتی مردم، که مورد توجه و اولویت کشور هم قرار گرفته است، تأمین امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از اشتغال و کسب‌وکارها، ضروری‌ترین وظیفه همه نهاد‌های حاکمیتی و همه قوا است.
اگرچه سپاهان حداقل روی کاغذ شرایط بهتری نسبت به سرخابی‌ها دارد، اما نگاهی به نتایج این تیم در بازی رفت مقابل این‌ تیم‌ها واقعیت دیگری را عیان می‌سازد.
باشگاه یوونتوس قصد دارد اسطوره‌اش الساندرو دل‌پیرو را به تورین برگرداند تا به عبور بیانکونری از شرایط دشوار فعلی کمک کند.
آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، بعد از شکست 2-0 مقابل مونزا گفت تمرکز کردن برای بازیکنان بیانکونری بعد از کسر 15 امتیاز دشوار است ولی هیچ بهانه‌ای پذیرفتنی نیست.
وزیر امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در شرایط دشوار خود را متعهد به حمایت و کمک به ملت برادر پاکستان می داند.
جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، معتقد است که سازگار شدن با شرایط در این تیم برای او بسیار دشوار بوده است.
تحلیلگر سیاست خارجی گفت: تحریم ایران و روسیه در حوزه انرژی باعث شده که شرایط تأمین گاز برای کشورهای اروپایی دشوار شود.
نخست وزیر انگلیس شرایط اقتصادی در این کشور را دشوار توصیف کرد و خواستار اقدام برای کاهش تورم فزاینده شد.
محمد مهاجری: «شرایط ورود به دانشگاه در کشور کره شمالی بسیار دشوار است؛ فردی که تصمیم ورود به دانشگاه را دارد، هم می‌بایست جزو خانواده‌های برتر یا خواص جامعه باشد و هم از یکسری حقوق اجتماعی بخصوصی برخوردار باشد.»
گرت بیل پس از شکست ولز برابر ایران گفت که از لحاظ روحی شرایط بدی دارند و دشوار بتوانند با این ناکامی کنار بیایند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از عملکرد تیمش در مقطع ابتدایی فصل رضایت دارد.
تنها مشکلی که می‌تواند وحید امیری را در رسیدن به دومین جام جهانی دوران فوتبالی‌اش ناکام بگذارد، شرایط بدنی این بازیکن جنگنده است.
در حالی که کمتر از سه ماه تا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باقی مانده است، کریستین پولیسیچ خود را در موقعیت دشواری می‌بیند.
با جدایی احسان حاج صفی از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی انتخاب یک کاپیتان واجد شرایط برای کادر فنی این تیم بسیار دشوار شده است.
با جدایی احسان حاج صفی از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی انتخاب یک کاپیتان واجد شرایط برای کادر فنی این تیم بسیار دشوار شده است.
شرایط بارسلونا برای جذب خوان فویت بسیار دشوار است و ویارئال به هچ عنوان حاضر به توافق برای انتقال این بازیکن نیست.
اسحاق جهانگیری در یادداشتی نوشت: «باید در شرایط دشوار کنونی، انگیزه‌ها و دغدغه‌ها را در مقیاس ملی سنجید و تلاش کرد که موفقیت دولت در حل مشکلات مردم به ویژه سیاست خارجی و احیای برجام و رفع تحریم‌ها، موفقیت کشور قلمداد شود. آن را جناحی تعریف و تقسیم نکنیم.»
یک عضو ائتلاف الفتح در عراق تاکید کرد: شرایط سخت و دشوار سیاسی اخیر در عراق، ناشی از توطئه آمریکا، انگلیس و امارات است که ما را در برابر دو انتخاب قرار می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ