آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ادعای کشف جسد در پرواز تهران ــ فرانکفورت/ مرگ یک زن پس از عمل جراحی معده/ ماجرای پرواز تبهکار مخوف!/ مجازات قصاص برای زن کارتن‌خواب / قاچاق سوخت زیر بطری های آب معدنی/ قاتل پسر پولدار به قصاص محکوم شد/ باند گوشی قاپ های خشن متلاشی شد/ کودک ربایی برای جبران ضرر ۱۴ میلیاردی در بازار رمز ارز
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: یک محکوم به قصاص نفس در سرخس با تلاش مسئولان و معتمدان از مجازات با چوبه دار رهایی یافت.
مأموران در نخستین گام با رصد دوربین‌های مداربسته پلاک خودرو را پیدا کرده و مشخص شد متعلق به زنی میانسال است. اما وقتی به اداره پلیس احضار شد گفت: روز حادثه خودرو در اختیار پسرم بوده است. به این ترتیب پسر وی بازداشت شد و در تشریح ماجرا گفت: روز حادثه از محله مان رد می‌شدم که دوستم کریم را دیدم. او قبلاً در یک درگیری زخمی شده بود و چند هفته‌ای در بیمارستان بود.
قصاص مجازات قتل با کلاشینکف
شلیک مرگبار مرد ناشناس به پسر ۱۹ ساله/ قتل مادر پیر با چرخ خیاطی/ نامزد بنزینی!/ پدر، قربانی شکست عشقی پسر/ دسیسه‌های دلهره آور داروخانه دار برای فراری دادن رقیب!/ اعترافات مرد کارخانه دار به قتل همسر باردار و برادرش/ جسد نوجوان کرولال با گلوی بریده کشف شد/ قصاص و ۲۷ سال حبس مجازات زن و مرد جنایتکار
قصاص و ۲۷ سال حبس مجازات زن و مرد جنایتکار
شهلا به من گفت از شوهرش متنفر است و حتی یک بار هم با باز کردن شیر گاز می‌خواسته او را خفه کند که شوهرش متوجه بوی گاز شده بود. این اواخر شهلا همیشه می‌گفت دیگر نمی‌توانم همسرم را تحمل کنم و از من خواست تا همسرش را از سر راه بردارم تا با من ازدواج کند. طبق نقشه‌ای که باهم کشیده بودیم شهلا با دو فرزندش از خانه خارج شد و من وارد خانه شدم و شهرام را در خواب با دو ضربه چاقو کشتم و به سرعت از آنجا خارج شدم. باور کنید فریب حرف‌های شهلا را خوردم و حالا هم پشیمانم.
ادعای مرد شرور: من خودم قربانی هستم/ دلهره وحشت آفرین!/ همدستی داماد و مادرزن برای سرقت/ ناتوانی در کنترل خشم رنگ خون گرفت/ مرد شیشه‌ای مادر خود را به قتل رساند!/ قصاص، مجازات قتل همسر در شب یلدا/ شکار باند مخوف خون آشام گوشواره‌دار!/ رهایی از قصاص به حرمت میلاد امام حسین (ع)
قصاص، مجازات قتل همسر در شب یلدا
متهم به جایگاه رفت و گفت: مقتول از برادر به من نزدیک‌تر بود. شب حادثه در خانه تنها بودم به همین خاطر به او زنگ زدم و خواستم به خانه‌ام بیاید. اما آن شب آنقدر مشروب خوردم که از حالت طبیعی خارج شدم. هنوز هم به خاطر ندارم که سر چه موضوعی باهم درگیر شدیم فقط وقتی به خودم آمدم دیدم او را با چاقو زده‌ام.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عامل جنایت مسلحانه در دامداری بازداشت شد/ مجازات مرگ برای عامل قتل در قهوه خانه/ جنجال آفرینی، شگرد کیف زنان حرفه ای!/ بازداشت یک کشتی گیر به اتهام قتل/ اعترافات هولناک زنی که در صحنه جنایت غش کرد!/ قصاص و حبس مجازات قتل خواهر/ واژگونی مرگبار اتوبوس بنز در محور بندرعباس- حاجی آباد
قصاص و حبس مجازات قتل خواهر
قصاص و حبس مجازات قتل خواهر
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ پسری در تله زن جوان!/ سرقت تلفن همراه با اسلحه و تهدید به مرگ/ سارقان میلیاردی ظروف مسی به دام افتادند/ دانشجوی نخبه از اتهام قتل عمد تبرئه شد/ زورگیری خشن با شگرد پرسیدن نشانی در شیراز/ سرقت خودرو برای اثبات عشق/ طلاق صوری برای دریافت مستمری!/ قصاص مجازات قاتل دختر ایرانی
قصاص مجازات قاتل دختر ایرانی
وقتی مأموران بلافاصله به نشانی اعلام شده در محدوده شرق تهران اعزام شدند دریافتند درگیری میان مردی ۷۰ ساله و پسر ۳۰ ساله‌اش رخ داده و در جریان این درگیری پسر جوان پدرش را با ضربات متعدد چاقو کشته و متواری شده است.
مجازات قصاص برای زن کارتن‌خواب
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ گذشت اولیای دم از قصاص زنی که شوهرش را کشت/ خرید نوزاد در البرز فروش در تهران/ برق جان ماهی گیر رشتی را گرفت/ انکار قتل شوهر پس از یکسال/ حمله هولناک ۲ سارق به یک زن/ سرقت های سریالی سارق عنکبوتی/ جنایت سابقه داران در کوچه سماورسازان!/ نوه از مجازات قصاص رهایی یافت
نوه از مجازات قصاص رهایی یافت
متهم عنوان کرد: من قصدم کشتن مادربزرگم نبود و فقط به‌دنبال طلاهایش بودم. من روز قبل از ماجرا مشروب و قرص‌های آرامبخش خورده بودم و حال مساعدی نداشتم. آن روز من با همراهی دوستم به خانه مادربزرگم رفتیم و اگر هم قتلی صورت گرفته من تنها نبودم. با این حال پشیمانم و از اولیای دم می‌خواهم من را ببخشند.
مأموران در تحقیقات اولیه پی بردند، ضارب پسر جوانی به نام کریم ساکن یکی از روستا‌های اطراف تهران بوده که به سحر علاقه‌مند شده و پس از شنیدن جواب منفی از سوی زن جوان، وی را به قتل رسانده است.
قصاص و شلاق، مجازات قاتل همسر دوم
متهم گفت: من برای اینکه زندگی‌ام را حفظ کنم تصمیم گرفتم با طرح نقشه‌ای ساختگی به همسرم ثابت کنم که به خاطر علاقه به او و فرزندانم نسرین را کشته‌ام و با گرفتن فیلم از این صحنه خیالش را راحت کنم. وقتی موضوع را با نسرین در میان گذاشتم او هم پذیرفت که با من همکاری کند.
اگر سجامی شدن یکی از معیارهای سنجیدن میزان استقبال مردم به بورس باشد، آخرین آمار نشان میدهد که استقابال در آخرین ماه قرن گذشته از سوی مردم نسبت به ماه های قبل افزایش داشته و به بیش از ۲۳۴ هزار نفر طی یک ماه رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ