کریستیانو رونالدو بابت هر ثانیه حضور در النصر، شش یورو دستمزد می گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ به صورت رسمی و با دریافت دستمزد 40 میلیون یورو در سال، به تیم فوتبال النصر عربستان پیوست.
مهاجم فصل گذشته بایرن مونیخ دستمزدی نجومی در تیم جدید خود دریافت می‌کند.
موسی مارگا هیچکدام از پیشنهادات باشگاه الهلال برای جدایی از این باشگاه را نپذیرفته و تمام دستمزدش را می‌خواهد.
مهدی تاج به داوران وعده داده که دستمزد آنها برای فصل جدید دو برابر شود.
بمب سال: جلسه بیرانوند با استقلال، پیشنهاد ۳برابر دستمزد پرسپولیس / جزئیات جدید تابناک: بیرو از اول استقلالی بود! ، دلیل تغییر مسیر گلر شماره یک تیم‌ملی در جوانی / حسینی در راه پرسپولیس
با اینکه منچستریونایتد از خرید دروازه‌بان جدید منصرف شده ولی از امضای تمدید قرارداد با داوید دخیا خودداری کرده و قصد دارد دستمزد او را کاهش دهد.
آلمان قرار است براساس توصیه‌های جدید کمیسیون حداقل دستمزد این کشور، حداقل دستمزد‌ها را از اول ژانویه ۲۰۲۴ میلادی به ۱۲.۴۱ یورو (۱۳.۵۱ دلار) در ساعت افزایش دهد. حداقل دستمزد فعلی ۱۲ یورو در ساعت است. یک سال بعد، در ژانویه ۲۰۲۵ هم حداقل دستمزد به ۱۲.۸۲ یورو خواهد رسید.
برخلاف ادعای فابرزیو رومانو، رقم قرارداد کریم بنزما بسیار پایین تر از 100 میلیون یورو است.
قانون ممنوعیت عقد قرارداد دلاری و یورویی با مربی و بازیکنان خارجی به باشگاه های دولتی ابلاغ شده و مشخص نیست مجموعه متمول سیرجان چگونه می‌خواهد دستمزد این مربی را تسویه کند.
سرمربی پرتغالی در نامه‌ای که به هواداران استقلال نوشته و به طور اختصاصی در اختیار "ورزش سه" قرارداده درباره شایعات مطرح شده پیرامون خودش توضیح داد.
مسی در آخرین فصل حضورش در بارسلونا یعنی دو سال پیش دستمزد سالیانه ۱۰۰ میلیون یورویی دریافت می‌کرد، ولی در دستمزد جدید یک چهارم این مبلغ را دریافت خواهد کرد.
یکی از دلایل مهم انتخاب فلیکس سانچز به عنوان سرمربی جدید اکوادور دستمزد او است که قرار است سالانه ۲.۵ میلیون دلار از این فدراسیون دریافت کند
یکی از دلایل مهم انتخاب فلیکس سانچز به عنوان سرمربی جدید اکوادور دستمزد او است که قرار است سالانه 2.5 میلیون دلار از این فدراسیون دریافت کند.
شرق نوشت: با احتساب دقایقی که یزدانی برای تیم بانک شهر کشتی گرفته، او چهار دقیقه مبارزه کرده است. حالا با احتساب همان رقمی که او برای حضور در این تورنمنت گرفته، مشخص می‌شود که او به طور میانگین به ازای هر یک دقیقه ۱۵۰ میلیون تومان درآمد داشته است.
مادر نیکولو زانیولو با انتقاد از دو باشگاه میلان و تاتنهام گفت پسرش بعد از مشکلاتی که با رم پیدا کرد حاضر بود با دستمزد کمتر به یکی از این دو تیم منتقل شود ولی با بی‌اعتنایی آن‌ها مواجه شد.
باشگاه النصر عربستان با پیشنهاد دستمزد سالانه ۴۰ هزار یورو مذاکرات جدیدی را برای جذب لوکا مودریچ هافبک کُروات رئال مادرید آغاز کرد.
مدیران باشگاه منچستریونایتد تصمیم جدیدی را درباره دستمزد پرداختی به بازیکنان این تیم اتخاذ کرده‌اند.
قرارداد سه ساله جدید کیلیان امباپه با پاری‌سن‌ژرمن باعث شده او به صدر جدول پردرآمدترین فوتبالیست‌های سال جهان برسد. امباپه مجموعا ۱۱۰ میلیون دلار دستمزد و پاداش امضای قرارداد از پی‌اس‌جی دریافت می‌کند و ۱۸ میلیون دلار نیز از شرکای ثابتش چون نایکی، دیور و هابلوت به حسابش واریز می‌شود تا درآمد سالانه‌اش به ۱۲۸ میلیون دلار برسد.
راموس ۱۲.۵ میلیون خالص در مادرید دریافت می‌کرد در حالی که پیکه با امضای قرارداد جدیدش دستمزدش به صورت سالیانه به ۱۵ میلیون یورو رسید.
رادیو کاتالونیا امروز جزئیاتی جدید از قرارداد چهار ساله روبرت لواندوفسکی با بارسلونا فاش کرد. جزئیاتی از دستمزد، پاداش‌ها و نیز حق فسخ یک‌طرفه بارسلونا که در نوع خود جالب است.
فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، آماده است تا با کاهش دستمزد به حضورش در این باشگاه ادامه دهد.
بوژیدار رادوشویچ گلر سابق پرسپولیس در تیم جدیدش ماهی ۵ هزار یورو دستمزد می‌گیرد.
فصل جدید لیگ امروز با جدال پرستاره‌ترین تیمها آغاز می‌شود. باشگاه‌های ایرانی در حالی‌که مهدی تاج، تحریم‌ها را دلیل عدم توانایی در پرداخت دستمزد ویلموتس اعلام کرده، بدون مشکل و مانع ده‌ها بازیکن و مربی خارجی استخدام کرده‌اند!
سری گوشی های میت 50 هوآوی احتمالاً از چیپست داخلی Kirin 9000S بهره می‌برند. این چیپست، نسخه بهینه‌سازی‌شده تراشه Kirin 9000 می‌باشد که فقط با اتصال 4G عرضه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ