اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بورس فردا سه شنبه ۲۴ مردادماه در حالی آغاز خواهد شد که این اخبار می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
بورس فردا در سومین روز معاملاتی هفته در حالی آغاز خواهد شد که این اخبار می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
بورس فردا یکشنبه ۲۲ مردادماه در حالی آغاز خواهد شد که این اخبار می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
ماسیمیلیانو آلگری، در صحبت‌هایش اعلام کرد که یوونتوس پیشنهاد چلسی برای دوشان ولاهوویچ را ارزیابی می‌کند. این درحالی است که هواداران این تیم در تمرینات از مهاجم صرب حمایت کردند و علیه روملو لوکاکو شعار دادند.
بورس فردا در سومین روز معاملاتی هفته در حالی آغاز خواهد شد که این اخبار می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
بورس امروز شنبه ۱۷ تیرماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
بورس فردا چهارشنبه ۱۴ تیرماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
بورس فردا چهارشنبه ۲۴ خرداد در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
زیدان که ترجیح می‌دهد در یکی از پنج لیگ معتبر اروپایی فعالیت کند، پیشنهاد حضور دو ساله در النصر با قراردادی ۱۵۰ میلیون یورویی دریافت کرده است، اما گفته می‌شود او تصمیم برای ورود به فوتبال آسیا ندارد.
زیدان که ترجیح می‌دهد در یکی از پنج لیگ معتبر اروپایی فعالیت کند، پیشنهاد حضور دو ساله در النصر با قراردادی ۱۵۰ میلیون یورویی دریافت کرده است، اما گفته می‌شود او تصمیم برای ورود به فوتبال آسیا ندارد.
بورس فردا سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
مدیران رئال مادرید پیشنهاد جدیدی را برای تمدید قرارداد به مارکو آسنسیو، ستاره این تیم، ارائه کرده‌اند.
فردا بورس در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر احتمالا بتوانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. بنابراین پیشنهاد می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
رئال مادرید پیشنهاد تمدید قراردادی را به مارکو آسنسیو، هافبک این تیم، ارائه کرده اما اولویت این بازیکن پول نیست.
مطرح کردن پیشنهادهایی خارجی از سوی مدیر برنامه های چند بازیکن باعث شده این باشگاه یک شرط مهم و البته تعیین کننده را برای صدور رضایت نامه این بازیکنان در نظر بگیرد.
براساس شنیده‌ها پیشنهاد ابتدایی نرخ ارز در بودجه ۲۶ هزار تومان بوده که مورد موافقت قرار نگرفته است، به‌نظر می‌رسد که نرخ ۲۳ هزار تومان که در بودجه سال گذشته نیز قرار گرفته بود در بودجه سال آینده نیز قرار خواهد داشت.
سازمان غذا و دارو با پیشنهاد شرکت‌های تولیدکننده دارو مبنی بر افزایش قیمت ۵ قلم دارو موافقت کرد.
چند روز پس از تأکید رهبر انقلاب بر اینکه بحث بر سر حجاب نیست، امروز ⁧ هاشمی گلپایگانی⁩ باز همان فایل را با راهکاری از جنس قرار دادن مردم مقابل هم، باز کرد. این موتور تولید نفرت که در ماههای اخیر به سود پروژه قطبی‌ساز دشمن پمپاژ کرد، طبیعی و صرفا از سر نادانی است؟ قرار نیست خاموش شود؟
رئیس هیأت مدیره جامعه راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی از اتصال کارت راهنمایان گردشگری به سیستم بانکی و حذف دهک‌بندی در بودجه ۱۴۰۲ به‌عنوان دو موضوع مهم قابل‌پیگیری نام برد.
مهاجم سابق تیم کلوب بروژ برخلاف شایعات راهی پرسپولیس نخواهد شد.
سوال اساسی و مهم اینجاست ایران چطور می‌تواند این مسابقات را برگزار کند در حالی که بسیاری از تیم‌های خارجی شرکت کننده در این بازی‌ها بدون حجاب شرکت خواهند کرد!
مدیرعامل ساتکاب گفت: از شرکت‌های دانش بنیان تولید کننده کالا یا ارائه کننده خدمات حوزه صنعت آب و برق که در حوزه بومی‌سازی صاحب ایده یا نوآوری هستند حمایت می کنیم.
تبلت آنر ۸ از پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ کوالکام، حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. همچنین به یک دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و تماس ویدئویی مجهز شده است.
محمدرضاپور ابراهیمی امروز طی نامه‌ای از رییس جمهور خواست تا با بسته حمایتی دولت از بازارسرمایه (ذیل موارد مندرج در بودجه ۱۴۰۱) موافقت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ