برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم ملی عمان می‌گوید رویارویی با قرقیزستان و کسب مقام سوم مسابقات کافا اهمیت زیادی برای او دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بدون درنظر‌گرفتن اتفاقاتی که بین تماشاگران دو تیم روی سکو‌ها رخ داده، اظهارات تندوتیز محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور، علیه پرسپولیس در فصول گذشته، حسابی جنجالی شده است. زنوزی حتی حاضر به استفاده از اسم پرسپولیس نیست و آن را واژه‌ای خارجی می‌داند. این مورد و اظهاراتی دیگر مانند بهره‌بردن پرسپولیس از داستان داوری یا حمایت‌های پشت پرده، باعث شده تا بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس، پیش از سوت شروع هم بدون حاشیه نباشد.
سرمربی نارنجی‌پوشان رفسنجان معتقد است دوره ای بودن مسابقات لیگ برتر باعث می‌شود که قرعه‌کشی رقابت‌ها چندان اهمیتی نداشته باشد.
پرسپولیس و استقلال در حالی یکشنبه مقابل هم قرار می‌‌گیرند که نتیجه این بازی برای سپاهان هم اهمیت زیادی داردو تساوی در این مسابقه بهترین اتفاق ممکن برای تیم اصفهانی خواهد بود.
بازی یکی از نیاز‌های اصلی و محوری کودکان است که به رشد اجتماعی در کودکان سرعت می‌بخشد و موجب شکوفایی استعداد‌های نهفته و بروز خلاقیت می‌شود.
وحید فاضلی می‌گوید بازی آلومینیوم و مس کرمان برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد و با توجه به حساسیت بازی داور نقش تعیین کننده‌ای دارد.
سلیمانی با تاکید بر اینکه رخداد یک زلزله با بزرگای ۷ در میان کویر لوت اهمیت زیادی ندارد که یک زلزله با بزرگای ۶ در منطقه پر جمعیت رخ دهد، اضافه کرد: بررسی زلزله‌های بازه زمانی ۱۲۰ سال گذشته هم دستگاهی و هم تاریخی منطقه باختری ایران نشان می‌دهد که در این بازه زمانی در این منطقه که شهر‌های پرجمعیتی، چون ری و تبریز در آن قرار دارند، هیچ زلزله بزرگی رخ نداده است که این امر نشانگر طولانی بودن دوره بازگشت است.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، در آستانه دیدار فردای تیمش با اودینزه گفت این بازی برای تیمش اهمیت بسیار زیادی دارد.
دروازه‌بان دوم سپاهان ابراز امیدواری کرد با پیروزی مقابل پرسپولیس به مرحله بعدی جام حذفی راه پیدا کنند.
سرمربی آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد روند خوب تیمش مقابل تراکتور هم تداوم داشته باشد.
ژوائو کانسلو، مدافع منچسترسیتی، به پیشنهاد بارسلونا پاسخ منفی داد چون بازی در لیگ قهرمانان برایش اهمیت زیادی داشت.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند منچستریونایتد با درخواست وستهم برای انتقال قرضی هری مگوایر مخالفت کرده و معتقد است او برای شیاطین سرخ اهمیت زیادی دارد.
کادر فنی پرسپولیس اهمیت زیادی برای بازی با ون پارس اصفهان قائل است تا مانع از خلق شگفتی در جام حذفی فصل جاری شود.
نشست خبری پاکو خمس پیش از بازی استقلال در سالن نشست خبری باشگاه تراکتور برگزار می‌شود.
جدال با نساجی قائمشهر برای دو بازیکن پرسپولیس از اهمین زیادی برخوردار است و احتمالا روی تصمیم آینده آنها تاثیرگذار باشد.
مهمترین ابهام این روزهای تراکتور، کاوه رضایی است که باتوجه به محرومیت محمد عباس‌زاده از دیدار مقابل استقلال، به مهره کلیدی خط حمله سرخپوشان تبریزی تبدیل شده و حضورش در این دیدار اهمیت زیادی دارد.
سرمربی پرسپولیس گفت: بازی سخت و مهمی با تیم خوب پیکان داریم و باید سه امتیاز این دیدار خانگی را به دست بیاوریم.
گل‌محمدی می‌گوید اهمیت سه امتیاز خانگی بازی با پیکان با توجه به شرایط جدول خیلی زیاد است.
در فاصله ساعاتی مانده به دیدار مقابل ولز که از اهمیت زیادی برای ایران برخوردار است، بزرگترین نگرانی در خط دروازه وجود دارد؛ آیا بیرانوند به دروازه بازخواهند گشت؟
دیه‌گو آلونسو، مربی اروگوئه، می گوید که برای رقم زدن یک جام جهانی خوب پیروزی در اولین بازی اهمیت زیادی دارد.
پرسپولیس در این هفته باید در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف سپاهان برود که بسته ماندن دروازه بیرانوند از اهمیت زیادی برای او و کادرفنی برخوردار است.
دو بازی تیم ملی انگلیس در هفته پیش رو برای هری مگوایر اهمیت بسیار زیادی دارد و بازی کردن او در جام جهانی قطر وابسته به عملکردش در این دو دیدار است.
دو بازی تیم ملی انگلیس در هفته پیش رو برای هری مگوایر اهمیت بسیار زیادی دارد و بازی کردن او در جام جهانی قطر وابسته به عملکردش در این دو دیدار است.
الساندرو کاستاکورتا، ستاره سابق میلان، می‌گوید دیدار امشب مقابل ناپولی برای روسونری اهمیت زیادی دارد و نشان می‌دهد که آیا میلان امسال هم فاتح اسکودتو خواهد شد یا نه.
تولید برق با استفاده از انرژی باد در دنیای انرژی‌های تجدید پذیر اهمیت زیادی دارد، اما عمر پره ‌های توربین‌های بادی محدود است و برای حل این مشکل پره ‌های قابل بازیافت ساخته شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ