در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این باند کلاهبرداری به صورت سازمان یافته در سراسر کشور فعالیت می‌کرده و تاکنون بیش از ۴۰ نفر از هموطنان را مورد کلاهبرداری قرار داده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امورداخلی و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی، از بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان مجلس، در نشست علنی فردا (یکشنبه ۲۹ مرداد) مجلس شورای اسلامی، خبر داد.
سازمان ملل اعلام کرد: در پی واژگونی یک قایق مهاجران در نزدیکی جزیره لامپدوزا ایتالیا، بیش از ۴۰ نفر ناپدید شده‌اند.
حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از نجات ۴۰ دانش آموز اردبیلی از هجوم سیل خبر داد. او خاطر نشان شد: در حال حاضر ۶۴ امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر اردبیل در مناطق سیل‌زده در حال امدادرسانی به حادثه‌دیدگان هستند.
یک مقام مسئول از افزایش تعداد رایزنان بازرگانی به ۳۰ نفر ظرف چند ماه آینده خبر داد و گفت: در حال حاضر مراکز تجاری ایران در خارج از کشور به بیش از ۴۰ مرکز رسیده است.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و برخورد با عاملین انتشار تصاویر خصوصی افراد در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.
رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به برخورد قاطعانه پلیس با انتشار دهندگان تصاویر خصوصی شهروندان در فضای مجازی گفت: برخی افراد سودجو با تبلیغات فریبنده و غیرواقعی و با هدف درآمدزایی در فضای مجازی کاربران را به سمت و سوی این صفحات هدایت کرده و با ترفند‌های مختلف اقدام به تصویر برداری از آن‌ها می‌کنند و بدون درنظر گرفتن حریم شخصی افراد به هر قیمتی قصد رشد و دیده شدن دارند.
مقامات ترکیه در به‌روزرسانی آمار قربانیان زلزله اخیر اعلام کردند امروز شنبه تعداد جانباختگان از ۴۰ هزار نفر عبور کرد.
مدیریت حوادث غیرمترقبه ترکیه اعلام کرد شمار قربانیان زلزله ۷.۸ ریشتری این کشور به ۴۰ هزار و ۶۴۲ نفر افزایش یافت.
شورورزی گفت: خوشبختانه شدت مسمومیت مصدومان این حادثه وسیع نبوده و تنها علایم تهوع و سردرد دارند و در حال ترخیص از بیمارستان هستند.
بر اثر وقوع باران های سیل آسا و رانش زمین در جنوب پرو، تا کنون ۴۰ تَن کشته شده و تعدادی نیز مفقود شده اند.
گازگرفتگی ۴۰ نفر در یک مدرسه روستایی
۷۲ نفر مسافر از جمله ۲ کودک و ۴ تن از خدمه پرواز و ۱۰ مسافر خارجی شامل ۵ هندی، ۴ روسی، یک ایرلندی، ۲ شهروند کره جنوبی، یک استرالیایی، یک فرانسوی و یک آرژانتینی در هواپیمای ۲ موتوره «ای تی آر ۷۲» بودند.
منابع خبری تصاویری از لحظه سقوط هواپیمای مسافربری در نپال را منتشر کرده اند، بر اساس آخرین خبرها این حادثه تاکنون ۴۰ کشته داشته است.
شاهرود- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه طی دو روز گذشته این جمعیت به ۱۰ حادثه مختلف امداد رسانی کرده است، گفت: در مجموع این حوادث، ۴۰ نفر آسیب دیدند.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: امسال قریب به ۴۰ نفر از رزمندگان نیروی زمینی سپاه در جبهه های مختلف در مرزهای کشور، در جبهه مقاومت و اغتشاشات اخیر در شهرهای مختلف به شهادت رسیدند.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی طرح اصلاح جداول حوزه انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
اردبیل- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در یک سال گذشته ۴۰ هزار شغل در پارک‌های علم و فناوری و مجموعه‌های دانش‌بنیان ایجاد شده است.
سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی را در خصوص بازداشت اتباع بیگانه در جریان اغتشاشات اخیر ارائه داد.
بر اثر فروریختن پلی در ایالت گجرات هند، ۴۰ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ تَن مفقود شدند.
بر اثر فروریختن پلی در گجرات هند، ۴۰ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ تَن زخمی شدند.
شیراز- یک کودک در میان شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) دیده می شود.
شورای ملی دفاع مدنی سودان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که ۸۹ نفر در سیل این کشور جان باخته و بیش از ۴۰ تَن هم زخمی شده‌اند.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از مقدمات اجرای ۳۵ پروژه مسکونی و ۵ پروژه خدماتی در محله نفر آباد در منطقه ۲۰ خبر داد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه هفت حادثه رانندگی و دو تصادف زنجیره‌ای در جاده‌های استان رخ داده است، گفت: در مجموع این حوادث ۴۰ نفر مصدوم شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ