مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی به جماران گفت: ما باید دو مشکل را حل کنیم؛ یک، باید وحدت و انسجام داخلی را اصلاح کنیم و از اقلیت و غیر خواص بودن بیرون بیاییم و بر اساس کارشناسی عمل کنیم و دیگری اینکه با دنیا آشتی کنیم. اگر در این وضعیت این مسأله را حل نکنیم مشکل برطرف نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه هم‌میهن خبر داد که علی مطهری، مسعود پزشکیان، محمدباقر نوبخت، علیرضا محجوب برای شرکت در پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس اقدام کرده‌اند.
مسعود پزشکیان گفت: اگر موضوع حجاب را منطقی مدیریت نکنیم روز به روز این تنش‌ها افرایش پیدا کرده و به تقابل بین مردم می‌انجامد.
مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید دو مشکل را حل کنیم؛ یک، باید وحدت و انسجام داخلی را اصلاح کنیم و از اقلیت و غیر خواص بودن بیرون بیاییم و بر اساس کارشناسی عمل کنیم و دیگری اینکه با دنیا آشتی کنیم. اگر در این وضعیت این مسأله را حل نکنیم مشکل برطرف نخواهد شد.
مسعود پزشکیان نماینده تبریز می‌گوید: این روند حاکم به زور در خصوص حجاب می‌تواند خطراتی را برای کشور به بار بیاورد و احتمال اینکه این رویکرد، خود بستری باشد برای اینکه در دام توطئه‌هایی که خارجی‌ها برای ما دیدند، بیفتیم، وجود دارد. به هر حال یک عده از افراد با اسلام و دین مشکل ندارند و شاید رفتار ما کاری کند که آن‌ها با اسلام و دین هم، مشکل‌دار شوند که این کار، حتماً درست نیست.
مراسم بزرگداشت سرکار خانم عالیه روحانی، همسر شهید آیت الله مطهری، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری، آیت‌الله سید مصطفی محقق داماد، اسحاق جهانگیری، محمدجواد ظریف، سید عباس عراقچی، محمدرضا عارف، حجت الاسلام و المسلمین قدرت الله علیخانی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، محمدرضا باهنر، علی جنتی، محمد سلامتی، عباسعلی زالی، یونس شکرخواه، محسن حاجی‌میرزایی، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر نقویان، حسنیعلی امیری، عبدالله جاسبی، حجت‌الاسلام محمدرضا زائری، عبدالرضا رحمانی فضلی، محمد نهاوندیان، محمود واعظی، سید محمد بطحایی، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالواحد موسوی لاری، آیت الله رحیمیان، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی رحمانی، علی‌عسگری، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه، محمد دهقان، حجت‌الاسلام والسملین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، صادق محصولی، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، علی اکبر صالحی، مرتضی الویری، حجت الاسلام و المسلمین اشرفی اصفهانی، مسعود پزشکیان، حسین انواری، حجت الاسلام و المسلمین سید صدرالدین شریعتی، حجت الاسلام و المسلمین احمد مازنی، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، محمدباقر ذوالقدر، حسین میر محمد صادقی، عباسپور تهرانی، حسین علایی، نادر قاضی‌پور، بیژن نوباوه، مرتضی تمدن، امیررضا خادم، عباس جدیدی و ... در مسجد اعظم قلهک برگزار شد.
مسعود پزشکیان با بیان اینکه اگر نماینده مجلس مریض شود او را به بهترین بیمارستان می‌برند، گفت: نمایندگان مجلس بیمه‌های تکمیلی جداگانه دارند و پول‌های کلانی برای سلامت خودشان خرج می‌کنند.
مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما الان طوری عمل کردیم که مردم را عصبانی کرده‌ایم، به جای اینکه خودمان را نقد کنیم می‌خواهیم بگوییم همه تقصیر‌ها در طرف مقابل است. از سوی دیگر تمام شخصیت‌ها را به حاشیه رانده‌ایم و هرکسی هست یک انگی به او چسباندند، مشکل این است که باید اول این انگ چسباندن‌ها را رفع کنیم.
مسعود پزشکیان گفت: هر کسی آمد حرف بزند گفتند با آقا مخالفی یعنی رهبری را مقابل مردم قرار دادند در صورتیکه خیلی از کار‌هایی که این‌ها می‌گویند به رهبری ربطی ندارد.
مسعود پزشکیان گفت: هر کسی آمد حرف بزند گفتند با آقا مخالفی یعنی رهبری را مقابل مردم قرار دادند در صورتیکه خیلی از کار‌هایی که این‌ها می‌گویند به رهبری ربطی ندارد. ناتوانی در پاسخگویی، نداشتن علم و احساسی عمل کردن نتیجه اش این شده است که بیشتر افراد را از نظر اعتقادی با مشکل مواجه کرده اند.
مسعود پزشکیان گفت: به جای اینکه بیایند وحدت و انسجام را حفظ کنند و از تجربه‌ای که پیشینیان داشتند، استفاده شود و با همکاری آن‌ها جلو بروند، آن‌ها را حذف می‌کنند و صفر کیلومتر می‌آورند و یا با کیلومتر پایین‌تر می‌آورند که مشکل ایجاد می‌شود.
مسعود پزشکیان گفت: راه حل شنیدن اعتراضات و جلوگیری از تبدیل اعتراض به اغتشاش برخورد عادلانه و صادقانه با مردم است. با مردم باید صادق بود و با آن‌ها بر اساس عدالت برخورد شود و از رفتار و برخورد جناحی، گروهی، قومی و قبیله‌ای پرهیز شود. اگر بر اساس عدالت و انصاف با مردم برخورد شود بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.
«مسعود پزشکیان»، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه‌ حضور در مسجدی در تبریز، از سوی فردی مورد حمله‌ قرار گرفت.
مهدی پزشکیان: پدرم عصر پنجشنبه برای شرکت در یک مجلس ترحیم به مسجد رسول الله تبریز مراجعه کرده بود. زمانی که نوحه خوان از حضور پزشکیان به عنوان نماینده مردم نام برد و از او تعریف کرد، فرد معلوم الحالی در داخل مسجد واکنش نشان داد، ولی صاحب عزا اجازه اهانت نداد و او را دعوت به آرامش کرد.
در حاشیه‌ی حضور مسعود پزشکیان نماینده‌ در مسجدی در این شهر، یک فرد معلوم الحال ضمن اهانت به او، قصد حمله‌ی فیزیکی داشت اما موفق نشد.
مسعود پزشکیان در بیانیه ای نوشت؛ مبارزه با بی عدالتی و ظلم و تبعیض تنها با ماندگاری در صحنه و پیگیری مطالبات از راه های قانونی تا رفع نارسایی ها امکان پذیر است. نباید اجازه و فرصت میدان داری به رسانه های معاند و برانداز داده شود.
مسعود پزشکیان: توصیه اینجانب پرهیز از ایجاد فضای تشنج و درگیری و دوری از افراد تخریب‌گر و پیگیری خواسته‌ها از طریق قانون می‌باشد.»
مسعود پزشکیان نماینده مجلس در پخش زنده شبکه خبر گفت: در خصوص ماجرای درگذشت مهسا امینی شفاف باشید تا مردم از التهاب دربیایند. همه باید بیایند پاسخ بدهند! از نظر علمی نمی‌شود که کسی همین جوری بیفتد! این طور نباشد که هر کسی خواست حرف بزند بگویید این‌ها ضدنظام هستند! می‌گویید برخورد نامناسب با این خانم نکرده‌ایم؛ خب شفاف‌سازی کنید! یک تیم ارزیابی درست کنید.
مسعود پزشکیان نماینده اصلاح طلب مجلس در پخش زنده شبکه خبر گفت: خبرنگار کانادایی( زهرا کاظمی) را در زندان کتک زده بودند. من پزشکم، کوپنی هم پزشک نشده ام، امکان ندارد که فردی (مهسا امینی) همینطور از بین برود.
مسعود پزشکیان در واکنش به اتفاق های پس از فوت مهسا امینی گفت: می گویید برخورد نامناسب با این خانم نکرده ایم؛ خب شفاف سازی کنید! یک تیم ارزیابی درست کنید. همه باید بیایند پاسخ بدهند! از نظر علمی نمی شود که کسی همین جوری بیفتد! این طور نباشد که هر کسی خواست حرف بزند بگویید اینها ضدنظام هستند!
پزشکیان در بخش دیگری از گفته‌های خود می‌گوید: چهل سال است می‌گوییم الگوی ما و افتخار ما امام حسین و حضرت علی است و این همه شهدا در این مملکت داشتیم، اما با وجود این ادعاها خیلی از مردم ما محتاج نان شب هستند. آیا می‌شود از منِ مسلمان، از منِ دانشگاهی، از منِ مسئول کاری بکنم که مردم ما مشکل داشته باشند؟!
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۷۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۵ هزار و ۹۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن تشریح اهم برنامه‌های گروه خودروسازی سایپا در سال ۱۴۰۱، گفت: تمرکز بر تولید خودروهای شاهین و کوییک یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این گروه خودروسازی طی سال جاری است.
روزنامه جوان با حمله به مسعود پزشکیان نوشت: این سؤال از وی مطرح است که بر اساس کدام تخصص به حوزه ازدواج و مسائل و مشکلات مربوط به آن ورود کرده است؟ او البته ممکن است بگوید در مقام ایفای وظیفه نمایندگی ملت چنین اظهار نظری کرده است، در این صورت باید پرسید صرف طرح مسئله که مشکلی را حل نمی‌کند. راهکار او برای حل مشکل جوانان و ازدواج آن‌ها چیست؟
مسعود پزشکیان گفت: وقتی کسی نتواند زمینی را درست کند می‌گوید من نبودم و دیگری بود. ریشه مشکلات امروز ما در نگاه، سیاست، نوع چینش و برخوردهای ماست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ