امشب کالابرگ الکترونیکی به ازای هر فرد در ۳ دهک اول، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان شارژ می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در طرح جدید کالابرگ الکترونیک، سقف خرید ۳۲۰ هزار تومان به ۲۰۰ هزار تومان تبدیل و کاهش یافته است و سوی دیگر سقف هم برداشته شده است چون مبنا، قیمتهای سال ۱۴۰۱ است
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون گفت: در مرحله جدید اجرای طرح ملی کالابرگ الکترونیک، شرط بهره‌مندی از افزایش اعتبار براساس میزان تورم کالاهای اساسی، خرید حداقل حداقل ۲۰۰هزار تومان است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره استقبال مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی، گفت: استقبالی که ما انتظار داشتیم از این طرح صورت گیرد، اتفاق نیفتاده است.
امشب کالابرگ الکترونیکی به ازای هر فرد در ۳ دهک اول، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان شارژ می شود.
وزیر کشور با اشاره به طراحی سامانه‌ای برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، گفت: این طرح آماده اجراست.
وزیر کشور با اشاره به طراحی سامانه‌ای برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، گفت: این طرح آماده اجراست.
مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی از ۱۳ خرداد ماه سال جاری برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی اجرا می‌شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یارانه کسانی که در طرح الکترونیکی یارانه از کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند، از ۴٠٠ هزار تومان به ۴۸۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.
یارانه نقدی و معیشتی یا کالابرگ الکترونیکی در برنامه هفتم توسعه برای خانوارهای تحت حمایت نهادهای حمایتی تاکید شده است.
عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پیش بینی می کنیم امسال قبل از اتمام فصلی که در آن قرار داریم مرحله جدید کالابرگ الکترونیکی را اجرا کنیم.
وزیر رفاه، کار و تعاون اجتماعی گفت: در حال حاضر در پی آن هستیم که بحث کالابرگ الکترونیکی را به شدت توسعه دهیم تا قدری به مهار تورم کمک کنیم.
وزیر رفاه، کار و تعاون اجتماعی گفت: در حال حاضر در پی آن هستیم که بحث کالابرگ الکترونیکی را به شدت توسعه دهیم تا قدری به مهار تورم کمک کنیم.
مدیرعامل شرکت خدمات فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان (فارا) اعلام کرد: با واریز یارانه خردادماه به حساب سرپرستان خانوار، امکان خرید اعتباری ماه بعد نیز برای یارانه‌بگیران فراهم شد.
بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، دولت مجاز شد در سال ۱۴۰۲ علاوه بر یارانه نقدی و معیشتی، به خانواده‌های مشمول کالابرگ الکترونیک دهد.
قزوین- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین گفت: اجرای کالابرگ الکترونیک شامل ۲ مرحله است که مرحله نخست اجرای این طرح در استان قزوین آغاز شده است.
‌مجری پروژه کالابرگ الکترونیکی اطمینان دارد که با اجرای این طرح یارانه هیچ کسی قطع نخواهد شد و کالابرگ الکترونیکی به منظور حمایت از معیشت و کمک به سبد غذایی خانوار در حال اجراست.
توضیحات زمان ثانی مدیر توسعه طرح کالابرگ الکترونیکی، را در خصوص زمان اجرایی شدن کامل این طرح در کشور را مشاهده می‌کنید.
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از آغاز اجرای آزمایشی طرح توزیع کالابرگ الکترونیکی در استان هرمزگان خبر داد.
رئیس جمهور به آغاز اجرای آزمایشی ارائه کالابرگ الکترونیک از استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح توزیع کالابرگ الکترونیک در زمان تصویب و آغاز اجرای قانون مردمی‌سازی یارانه‌ها فراهم نبود، لذا اجرای طرح توزیع کالابرگ الکترونیک به گونه‌ای برنامه‌ریزی شد که در مرحله اجرای سراسری آن برای مردم مشکلی ایجاد نشود.
تقریبا ۷ ماه از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی گذشته و حالا دولت می‌گوید قرار است کالابرگ الکترونیکی به صورت پایلوت در یک استان اجرایی شود. با این حال، محمدرضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس می‌گوید واریز یارانه نقدی تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت و هر چند اجرای کالابرگ الکترونیکی در یکی، دو استان به صورت آزمایشی شروع شده، اما به دلیل آماده نبودن زیرساخت‌های پرداخت کالابرگ الکترونیکی بعید است تا پایان سال به صورت سراسری این سیاست اجرا شود.»
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تکمیل زیرساخت‌ها و لوازم فنی اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داد و گفت: این طرح، هفته‌های آینده در استان هرمزگان به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت و مسئولان اجرایی که برای صدور کالابرگ الکترونیکی کاری نکردند، می‌خواهیم که به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.
معاون سیاستگذاری اقتصادی وزیر اقتصاد در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک اقتصادی مبنی بر اینکه چرا دولت به دنبال ارائه لایحه اصلاحی قانون بودجه در خصوص حذف شرط قیمت گذاری شهریورماه ۱۴۰۰ برای کالابرگ است؟ اظهار داشت: در خصوص جزئیات این لایحه بایستی سازمان برنامه و بودجه پاسخ دهد اما آن چیزی که الان مد نظر دولت است، همان قانون بودجه است.
سلطانی با اشاره به اینکه حال سوال مهم این است که "چرا دولت تن به اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی نمی‌دهد"، اذعان داشت: اگر دولت کالابرگ بدهد، دیگر دستش برای خلق پول و جابجایی پول باز نیست، این درحالیست که حداقل ۲۰ درصد از ارزش یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی که دولت به مردم داده، طی این دوماه اخیر کم شده، مانند همان بلایی که سر یارانه ۴۵.۵۰۰ تومانی آمد، با توجه به تورمی که وجود دارد، در سال ۸۸ این یارانه معادل ۴۵ دلار بود، امروز بعد از ۱۳ سال ارزش آن به کمتر از ۱.۵ دلار کاهش پیدا کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ