بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، دولت مجاز شد در سال ۱۴۰۲ علاوه بر یارانه نقدی و معیشتی، به خانواده‌های مشمول کالابرگ الکترونیک دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت مجاز است نسبت به تسهیل و واگذاری اقامت به اتباع خارجی متقاضی اقامت که حداقل مبلغ مشخصی در بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی ایرانی سپرده گذاری ارزی و یا ریالی کرده و یا در ایران سرمایه گذاری مستقیم و غیرمستقیم می‌کند و یا اوراق بهادار دولتی و یا اوراق بهادار ارزی طرح‌ها (پروژه های) داخلی را خریداری می‌نمایند، اقدام کنند.
با تصویب مجلس شورای اسلامی، دولت مجاز شد نسبت به تسهیل و واگذاری اقامت به اتباع خارجی متقاضی اقامت اقدام کند.
با مصوبه مجلس شورای اسلامی، دولت مجاز شد نسبت به تسهیل و واگذاری اقامت به اتباع خارجی متقاضی اقامت اقدام کند.
شامگاه یکشنبه (۱۹ تیر) برنامه ثریا با حضور وزیر اقتصاد پخش شد و وزیر اقتصاد در رابطه با تورم، فعالیت‌های اقتصادی دولت و تسهیل صدور مجوز کسب و کار توضیحاتی را ارائه داد.
رئیس جمهور پس از ارائه گزارشی از افزایش قیمت محصولات پتروشیمی بدون اخذ مجوز‌های لازم در جلسه هیئت دولت، به وزیر دادگستری ماموریت داد، با بررسی دقیق اسناد و دلایل این افزایش قیمت، با متخلفان برخورد قاطع و مقتضی صورت گیرد.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که در صورت پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری، دولت پنهان را از بین برده و جلوی اعمال محدودیت علیه دارندگان مجاز اسلحه را خواهد گرفت.
معاون مرکز ملی فضای مجازی از ارائه لایحه قضایی مقابله با اخبار جعلی به دولت خبر داد.
طبق مصوبه مجلس، به دولت اجازه داده می‌شود بیست و پنج هزار نفر نیروی خدماتی را برای مدارس دولتی آموزش و پرورش از شروع سال تحصیلی (مهر ماه سال ۱۴۰۲) جذب کند.
با مصوبه مجلس، بانک مرکزی صرفاً مجاز به خرید اوراق بهادار منتشره از سوی خزانه در بازار ثانویه است و خرید اوراق بهادار منتشره از سوی دولت در بازار اولیه توسط بانک مذکور ممنوع است.
مجلس به بانک‌های دولتی مجوز داد تا در سال ۱۴۰۲ معادل ۵۰ هزار میلیارد تومان (همت) اوراق مالی با سررسید تا پنج سال با ضمانت اصل و سود توسط دولت منتشر کنند.
نمایندگان مجلس به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مجوز دادند از طریق اخذ تسهیلات بانکی و حمایت دولت در تامین زمین، نسبت به نوسازی و ساخت منازل نیروهای مسلح اقدام کند.
این معافیت‌های تحریمی که بخش باقیمانده از توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ است، اجازه ادامه همکاری هسته‌ای ایران و روسیه در سایت‌های هسته‌ای ایران همچون فردو و نیروگاه هسته‌ای بوشهر را می‌دهد. از این‌رو، منتقدان می‌گویند که با ارائه این مجوز دولت بایدن به تهران اجازه توسعه برنامه هسته‌ای‌اش را می‌دهد و به مسکو نیز امکان بهره‌مندی اقتصادی از طریق تجارت با سازمان‌های تحت کنترل دولت، همچون روس اتم را می‌دهد.
وزیر صمت ضمن اشاره به اینکه طرح دولت در حوزه خودرو نهایی شده است، گفت: خودروهایی که در مناطق آزاد تردد دارند می توانند در داخل کشور هم شماره گذاری شوند.
دولت روسیه تصمیم گرفته تا سقف مجاز سهم یوآن چین در صندوق ثروت ملی این کشور را دو برابر کند.
دولت روسیه تصمیم گرفته تا سقف مجاز سهم یوآن چین در صندوق ثروت ملی این کشور را دو برابر کند.
دولت روسیه تصمیم گرفته تا سقف مجاز سهم یوآن چین در صندوق ثروت ملی این کشور را دو برابر کند.
موضوع بازگشت دوباره طرح صیانت به مجلس آن هم در روز‌هایی که وزیر ارتباطات و بسیاری از نمایندگان مجلس درباره مدیریت و نظارت بیشتر بر فضای مجازی تاکید می‌کنند؛ نشان از اراده دولت و مجلس برای اعمال محدودیت‌های بیشتر بر اینترنت و فضای مجازی دارد.
وزارت دادگستری آمریکا و گوگل به توافقی درباره دسترسی به داده های کاربران در نتیجه ارائه حکم و مجوز دولتی دست یافته است.
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با بررسی موضوع افزایش غیر مجاز اجاره‌بها در تابستان، دستگاه‌های مسئول را موظف کرد به وظایف قانونی خود عمل کنند تا از افزایش اجاره‌بها در ماه‌های آینده جلوگیری شود.
دولت قبل برای موضوع انتخابات لایحه‌ای داشته و مجلس نیز طرحی برای آن ارائه کرده است. لایحه دولت نیاز به نقاط تکمیلی دارد و مبنای ما در این رسیدگی، سیاست‌های کلی انتخابات است که این لایحه باید بر آن منطبق باشد. این مسائل چندین سال است بر زمین مانده‌اند بنابراین یکی از مسائل جدی ما تهیه این لایحه است.
سخنگوی دولت گفت: تمامی مراکزی که خدمات ناباروری به مردم ارائه می کنند مکلف هستند که با بیمه های پایه قرارداد ببندند و در صورتی که از این کار امتناع کنند، مجوز فعالیتشان تمدید نخواهد شد.
منابع آگاه اعلام کرد: یک شرکت بیمه دولتی در روسیه حالا به اصلی‌ترین مرجع بیمه کشتی‌ها در این کشور تبدیل شده است.
با گذشت ۵۰ روز از آغاز به کار درگاه ملی مجوز‌های کشور، آمار درخواست‌های ثبت شده در این درگاه به تدریج قابلیت تحلیل پیدا کرده است. آمار‌های ارائه شده نشان می‌دهد از میان ۴۵، ۷۱۷ درخواست مجوز کسب و کار ثبت شده در درگاه ملی مجوز‌ها طی این مدت، فقط برای ۱۹ درصد آن‌ها مجوز صادر شده که بدیهی است، این نسبت باید به تدریج افزایش یاید و به صد در صد نزدیک شود.
نماینده مردم تبریز در مجلس، گفت: اینکه به معیشت مردم شوک وارد شود و بعد گفتاردرمانی کنند، این کافی نیست. اقدامات اجرایی مناسب باید پشتوانه این اقناع باشد. وگرنه اینکه بیایند در تلوزیون و فضای مجازی صحبت‌های دانشگاهی ارائه دهند به جای اینکه تصمیمات اجرایی خودشان را توضیح دهند، این به چه درد جامعه می‌خورد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ