رئیسی با اشاره به افزایش حجم تبادلات تجاری میان دو کشور از ۶۰۰ میلیون دلار در سال ۱۴۰۰ به بالای ۳ میلیارد دلار در حال حاضر افزود: حجم مبادلات تجاری فیمابین در گام اول به ۱۰ و در گام دوم به ۲۰ میلیارد دلار قابل افزایش است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ویتنام گفت: علی‌رغم وجود ظرفیت‌های بالا سطح روابط اقتصادی‌مان با ویتنام مناسب نیست و حجم مبادلات تجاری‌مان کمتر از ۲۰۰ میلیون دلار در سال است .
بزرگترین خدمت به ایران در عرصه بین‌المللی، بازگرداندن جایگاه واقعی ایران و برقراری رابطه متوازن با تمام کشور‌ها و اجتناب از فرو افتادن در دام کشور‌های معدود، چون چین و روسیه و باز کردن دست‌وپای روابط از قید کشور‌های عقب‌افتاده، منزوی و ضعیف جهان و درنهایت حرکت به‌سوی اعتلای ایران، متناسب با جایگاه واقعی آن است که طبعاً در داخل در پرتو حمایت مردمی و در خارج در سایه یک سیاست مثبت و متوازن با جامعه جهانی و کشور‌های مقتدر منطقه و جهان امکان‌پذیر خواهد بود.
براساس اعلام رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در حال حاضر در بزرگراه های همدانی، حکیم و همت شاهد ترافیک پر حجم هستیم.
رئیسی در نشست مطبوعاتی مشترک با رئیس جمهور اندونزی ضمن اشاره به هدفگذاری انجام شده برای رساندن حجم مبادلات تجاری دو کشور به رقم ۲۰ میلیارد دلار گفت: دو کشور تصمیم گرفته‌اند مبادلات خود را با ارز‌های ملی انجام دهند.
رئیس جمهور با اشاره به هدفگذاری انجام شده برای رساندن حجم مبادلات تجاری ایران و اندونزی به رقم 20 میلیارد دلار گفت: دو کشور تصمیم گرفته‌اند که مبادلات خود را با ارزهای ملی انجام دهند.
پردیس- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از تردد پر حجم خودروها در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در معابر شهر تهران خبر داد.
جانشین رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در کشورهای اروپای غربی که با شرایط سخت زمستانی مواجه هستند اگر قرار بود هر روز این حجم از شن و ماسه بریزند دیگر چیزی از آسفالت خیابان و جاده باقی نمی ماند.
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امروز میانگین مصرف دیتای شبکه های سیار در جهان به ازای هر فرد حدود ۲۰ گیگ در ماه است و در سه سال آینده این مقدار به ۳۵ گیگ در هر ماه خواهد رسید.
معین الدین سعیدی نماینده چابهار در مجلس گفت: از رئیس جمهور انتظار داریم بحث فضای مجازی را جدی بگیرند و پلتفرم‌هایی که فیلتر شدند و باعث بیکاری حجم عظیمی از مردم شدند را باید آزاد کرد نمی‌شود ما و شما دنبال تیک آبی و خاکستری باشیم، اما مردم دسترسی نداشته باشند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران خبر داد و گفت: طرح جناغی به‌منظور نظم بخشی به بزرگراه‌ها در حال اجراست.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حجم ترددهادر معابر اصلی و فرعی شهر تهران روبه افزایش و ترافیک سنگین گزارش شده است.
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه با بیان اینکه شرایط ویژه‌ای برای افزایش حجم مبادلات تجاری ایران و روسیه فراهم شده است، گفت: تمایل داریم میزان صادرات خود را به روسیه ارتقا دهیم.
به گفته رئیس اداره بهره برداری و نگهداری سد نمرود، مجموع حجم آب ذخایر سدهای پنجگانه تهران اکنون ۳۳۳ میلیون مترمکعب است که در مقایسه با حجم ۴۱۲ میلیون متر مکعبی پارسال، با کاهش مواجه شده است
رئیس کل امور بین‌الملل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از افزایش ۶۶ درصدی صادرات محصولات پتروشیمی ایران به ازبکستان در سال ۲۰۲۱ نسبت به سال پیش از آن خبر داد.
شافعی، رئیس اتاق ایران در دیدار با رئیس بنیاد علمی اکو به حجم پایین مبادلات اقتصاد کشورهای عضو اکو اشاره کرد و گفت: باید این کشورها ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هم را شناسایی کنند و در مسیر سرمایه‌گذاری مشترک حرکت کنند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ضمن اعلام اینکه ترافیک در تهران در حال شکل گیری و حرکت به سمت مرکز شهر است، گفت: بزرگراه های نواب، حکیم و همت دارای بیشترین حجم ترددها هستند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران با اشاره به اینکه طرح نظم بخشی به خروجی‌ها در بزرگراه‌ها ادامه دارد، گفت: بزرگراه نواب و همت دارای بیشترین حجم ترددها هستند.
رئیس کل گمرک ایران گفت: حجم تجارت خارجی بین ایران و کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا در ۵ ماهه سال جاری به رقم یک میلیارد و ۳۲۶ میلیون و ۳۹۴ هزار دلار رسید.
جانشین رئیس پلیس راهور با بیان اینکه حجم تردد زائران در مرزهای مهران و شلمچه بالا است از زائران خواست برای خروج از کشور از دیگر مرزها خارج شوند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از شکل گیری ترافیک معابر پایتخت خبر داد و گفت: بزرگراه نواب دارای بیشترین حجم ترددها هست.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح آخرین اخبار ترافیکی تهران گفت: حجم ترددها در نواب زیاد است.
روز گذشته مورخه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ قیمت طلای جهانی با کاهش مواجه شد و قیمت هر اونس طلا با ۰.۳۰ درصد کاهش به ۱۸۱۱ دلار و ۱۱ سنت رسید. حالا پرسش این است که آیا کاهش قیمت طلا تداوم خواهد داشت؟ وضعیت بازار داخلی طلا چگونه خواهد بود؟
نماینده مردم میانه در مجلس گفت: آقای رئیس‌جمهور آیا این فسادها با این حجم عظیم بالاخره نقطه پایانی دارد یا خیر؟ آیا باید نظام اداری، اقتصادی، بانکی و گمرکی ما تا این حد مستعد سوءاستفاده و فساد و بیت‌المال‌خواری باشد؟ اگر در دولت شما هم این بیت‌المال‌خواری‌ها و خبرهای تکان‌دهنده پایان نپذیرد پس چه زمانی پایان خواهد پذیرفت؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ