اصفهان- ۱۷ خانه محیط‌زیست و هفت خانه فناور محیطزیست در استان اصفهان در آستانه هفته دولت به طور همزمان بهره برداری شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از وکلای دادگستری گفت: در فضای مجازی عنوان شد برای یکی از متهمان، یک سال توقیف خودرو در نظر گرفته شده بود، اما مگر آن فرد خودرو را روی سرش می‌گذاشته که حالا به‌خاطرکشف حجاب، خودرو باید توقیف شود؟؛ مسئله این است که این قانون هم مانند همان تجربه‌ای که در ارتباط با داشتن ویدئو و ماهواره داشتیم، متروکه می‌شود. درحال‌حاضر در قانون برای داشتن سیستم دریافت تجهیزات ماهواره‌ای، مجازات در نظر گرفته شده است اما چون مردم همراهی نکردند، به فراموشی سپرده شد.
سمنان- رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: در سال گذشته ۱۷ نفر در تصادفات درون شهری استان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد بیشتر است.
به عنوان فردی مبتلا به دیابت بزرگترین سوالی که در ذهن تان وجود دارد این است که چه چیزی می‌توانم بخورم؟ خوشبختانه پاسخ این است: مواد غذایی خوشمزه فراوان. مواردی وجود دارد که باید آن را کاهش دهید یا حذف کنی، مانند نوشابه‌های شیرین و غذا‌های سرخ شده، اما فهرست غذا‌های مفید برای قند خون شما گسترده و دلچسب است.
هفده سال از جنگ ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی علیه حزب الله لبنان می‌گذرد و مقاومت با توانمندی موشکی و پهپادی خود آنچنان وحشتی در دل سران تل آویو انداخته است که جرات ندارند دست از پا خطا کنند.
آیا می‌توانید انگشت شست خود را به عقب خم کنید؟ در این صورت شست هیچ‌هایکری دارید. افرادی که این توانایی را دارند یک شست دو مفصله دارند که به آن‌ها اجازه می‌دهد انگشت خود را به عقب خم کنند. هیچ خطری در انجام این کار وجود ندارد و این موضوع برای آن‌ها چندان ناراحت کننده نیست. این کار به لطف مفاصل جدا شده در انگشت شست امکان پذیر است. در برخی موارد، افراد تنها می‌توانند یک انگشت شست را به عقب خم کنند، در حالی که دیگران می‌توانند هر دو را حرکت دهند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از پرداخت ۱۷ میلیارد تومان پاداش همکاری به مشترکان برق پایتخت طی خرداد ماه سال جاری خبر داد.
سیاه دانه (سیاهدانه) دانه گلی با خاصیت دارویی و درمانی است که به‌عنوان ادویه هم استفاده می‌شود. این گیاه فو‌ق‌العاده بومی آسیا و مدیترانه است و در جنوب غربی آسیا، خاورمیانه و جنوب اروپا می‌روید و به آن زیره سیاه و گشنیز رومی هم می‌گویند.
مشهد ـ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: تصادف زنجیره ای هفت دستگاه خودرو سواری و سنگین در جاده تربت حیدریه به مشهد ۱۷ مصدوم برجا گذاشت.
شاید تا به حال اسم رژیم غذایی BRAT را نشنیده باشید. BRAT مخفف موز، برنج، سس سیب و نان تست است. ادعا می‌شود که دنبال کردن این رژیم غذایی در درمان اسهال اثرگذار است. موز و سس سیب استفاده شده در این رژیم غذایی یک ترکیب خوشمزه را تشکیل می‌دهند. حواستان باشد در مصرف مواد غذایی زیر زیاده روی نکنید، چون این کار ممکن است ناراحتی بیشتر معده را به دنبال داشته باشد.
محسن نژاد، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس تخریب ۱۵ پلاک از بافت تاریخی را تکذیب کرد و گفت: تنها یک خانه آن هم به دلیل خالی از سکنه بودن مورد سرقت قرار گرفته است.
بابایی که مادرم رو ۱۰ سال مجبور به...... کرده، وقتی از مادرم دفاع می‌کنم بهم میگه از خونه برو مثل مادرت.... دیگه برنگرد خونه من.
اهواز - سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه پزشکی اهواز گفت: یک خانم ۱۷ ساله در شهرستان باغملک در رودخانه اعلا غرق شد.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در خیابان مینا واقع در محدوده هفده شهریور باید ۶ میلیارد تومان پرداخت کرد.
ماسیس، جواهرفروش ۶۷ ساله بازنشسته‌ای که پس از ۱۷ سال شهرنشینی در استانبول به زادگاهش بازگشته، می‌گوید: «واقیف‌لی تنها روستای ارمنی در ترکیه است. این روستا خانه ماست. دیدن آن به این شکل قلبم را می شکند.»
بدن باید بتواند در مقابل هوای سرد مقاوم باشد. اگر به دنبال انواع نوشیدنی مفید و سالم به عنوان نوشیدنی داغ برای گرم شدن بدن در روز‌های سرد هستید، در این مقاله به معرفی برخی از این انواع نوشیدنی گرم برای زمستان پرداخته‌ایم.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت یک نفر در اثر آتش‌سوزی در یک ساختمان در خیابان ۱۷ شهریور جنوبی خبر داد.
امروز ۴۵‌امین سالگرد پرتاب فضاپیمای وویجر۱، یکی از دوقلو‌های نمادین بشر است که به کیهان فرستاده شده‌اند. (یکی دیگر از این دوقلوها، وویجر ۲، چند هفته زودتر پرتاب شده بود.) این دو فضاپیما اکنون در فضایی تاریک، و در دوردست‌ها و فضایی بین‌ستاره‌ها- با فاصله‌ای بیش از ۱۷ میلیارد کیلومتر دورتر از خانه، جایی که خورشید ما همانند هر ستاره درخشان دیگری به نظر می‌رسد، هنوز در حال انجام کاوش‌های علمی هستند.
پس از پایان بازی فینال ۱۹۵۰، بیمارستان های برزیل ده ها مورد از مردم را دریافت کردند که نتوانستند شوک را تحمل کنند. حداقل ۱۷ نفر کشته شده و ده ها نفر اقدام به خودکشی کردند.
نبرد تیم های مس کرمان و آلومینیوم اراک درحالی از ساعت ۱۷ شروع می شود که این دو تیم در رده های یازده و چهارده جدول قرار داشته و برای جدا شدن از انتهای جدول تلاش می کنند.
لیگ دسته اول بانوان باشگاههای کشور در حالی با حضور ۱۷ تیم در خانه تکواندو آغاز شد که در میان درخشش تیم های مدعی، تیم تازه وارد پارت نوین با درخشش جوانان با آتیه به جمع مدعیان پیوست.
رقابت های لیگ بانوان باشگاههای کشور از ۱۹ مهرماه با حضور ۱۷ تیم در سالن خانه تکواندو آغاز می شود.
پرونده کودکی مهسا امینی از بیمارستان مربوطه اخذ و به مجلس آورده شد و حاضرین و کسانی که در ماشین بودند شهادت دادند که هیچ اتفاقی از نیروی انتظامی برای این خانم رخ نداده این در جالی اسا که گزارش را منتشر و با جراید مصاحبه کردیم اما از دختری که خانواده اش داغدار بودند به بی شرمانه ترین شکل سواستفاده کردند
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ با سه سرنشین شامل دو آقا ۱۷ و ۱۸ ساله و یک خانم در مسیر غرب به شرق طبقه اول بزرگراه در حرکت بودند که به دلایل نامشخص این خودرو از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردرریل‌های محافظ بزرگراه خودرو به پایین بزرگراه سقوط کرد.
یک مبارز انقلابی خاطره‌ای از ۱۷ شهریور ۵۷ بیان کرد و گفت: خانم‌ها می‌رفتند و می‌آمدند. شعارشان این بود که اگر آقایان غیرت راهپیمایی ندارید بروید در خانه و خانم‌هایتان را بگویید بیرون بیایند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ