اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود اینکه حمل سویا از کارخانجات روغن کشی به واحدهای مرغداری در حال انجام است آیا می توان منتظر کاهش قیمت گوشت مرغ در روزهای آینده بود.
ترکیه در موضوع سوریه به روابط مطلوب با روسیه نیاز دارد و آنکارا سیاست موازنه خود را ادامه خواهد داد و برای همگرایی با غرب از مسکو فاصله نخواهد گرفت.
برخی مواضع دولت سوریه به ویژه درخصوص اسلام سیاسی مورد تایید تهران نیست. عربستان سعی کرد مواضع تنش‌زا را با ایران در این نشست مطرح نکند. موضع قطر هم چندان غیرطبیعی نیست، قطری‌ها می‌گویند که هنوز بسیاری از مسائل سوریه حل و فصل نشده است و موضوع‌هایی مانند پناهندگان و گروه‌های معارض همچنان باقی است. بسیاری از بند‌هایی که علیه ایران آمده بود الان حذف شده و روابط ایرانی-عربی رو به پیشرفت است. عربستان سعی دارد بسیاری از مواد تنش‌زایی را که بوده است، کنترل کند. اساس ایدئولوژی حزب بعث اقتصاد اشتراکی و پان‌عربیسم است.
آیا واردات خودروی مستعمل، پس از گذشت ۴ سالِ بسیار سخت بر صنعت بویژه صنعت خودرو، این علامت را به کشور‌های تحریم‌کننده نمی‌دهد که تحریم‌های ایشان اثر خود را گذاشته و آیا این امر باعث تحقیر ملت ایران برای استفاده از کالای مستعمل ایشان نمی‌شود؟ این امر با کدام یک از اصول عزت و مصلحت، سیاست‌های کلی نظام ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و بیانیۀ گام دوم انقلاب همخوانی دارد. متاسفانه تدابیری چنین سطحی نه تنها مشکلی را از مشکلات مردم حل نخواهد کرد، صنعت و بویژه صنعت خودرو را با مشکلات جدیدی مواجه خواهد نمود.
صف‌آرایی جدید، جلیلی‌ها را برای انتخاباتی پرشور آماده می‌کند تا قبل از هر صف‌بندی سیاسی، سربازان جبهه جلیلی‌ها در جای خود قرار گیرند. جلیلی که به‌خوبی دریافته شناخت و هدایت افکارعمومی، رمز موفقیت پیروزی در انتخابات است، با چشم‌انداز انتخابات مجلس ۱۴۰۲، افراد موسوم به «دولت در سایه» خود را در صداوسیما سازماندهی کرده است. چه آن‌که ابزاری قدرتمند هم‌چون صداوسیما در اختیار جناح سیاسی خاص هم‌چون برادران جلیلی، به ابزاری مهم برای آن‌ها تبدیل خواهد شد تا برای اولین بار از پله‌های ساختمان پارک وی به بهارستان بروند.
برخلاف تصوراتی که بعضا از سوی رسانه ها ساخته شده است، در اذهان صهیونیست ها موضوع ساختار قدرت، دموکراسی و حتی اقتصاد نگران کننده تر و چالش برانگیزتر از امینت است.
در حالی که محافل سیاسی در سوریه از توافق قریب‌الوقوع با آنکارا صحبت می‌کنند، دمشق اصرار دارد تا زمانی که ارتش ترکیه به‌عنوان نشانه‌ای از حسن نیت، از تمام سرزمین‌های تحت اشغالش عقب‌نشینی نکند، سوریه با همسایه شمالی خود وارد مذاکره نخواهد شد.
سفر اخیر رئیس جمهور ایران به چین را می‌توان تلاشی از سوی رئیس جمهور چین برای ترغیب واشنگتن به کاهش موضع تهاجمی فزاینده خود در قبال چین قلمداد کرد.
اینکه سرنوشت سد‌های ترکیه و سوریه چه خواهد شد، هنوز مشخص نیست؛ اما با توجه به سوابق قبلی کشور‌ها در کنترل سد‌های آسیب‌دیده به نظر می‌رسد امکان حفظ و نگهداری آن‌ها وجود داشته باشد تا از بروز فاجعه‌ای دیگر جلوگیری شود، اما باید گفت که شکستن سد هم تا حدودی شبیه به زلزله غیر قابل پیش‌بینی است و برای مشاهده سرنوشت این سد‌ها باید منتظر بمانیم.
برخلاف تصوراتی که بعضا از سوی رسانه ها ساخته شده است، در اذهان صهیونیست ها موضوع ساختار قدرت، دموکراسی و حتی اقتصاد نگران کننده تر و چالش برانگیزتر از امینت است.
نوزادان زیر ۱ سال نباید شیر گاو، شیر سویا یا هر شیر گیاهی دیگری بنوشند و فقط به شیر مادر یا شیر خشک (با کمی آب بعد از شروع مصرف مواد جامد) پایبند باشند.
ناباروری از سوی سازمان جهانی بهداشت به عنوان یکی از مهمترین مشکلات بهداشت عمومی مطرح است و آمار‌ها نشان می‌دهد نزدیک به ۸۱ میلیون فرد نابارور در سراسر دنیا وجود دارد.
راشاتودی در مطلبی نوشت دولت سوریه می تواند با از سرگیری روابط با ترکیه، مسیر بازسازی خود پس از جنگ را هموارتر کند.
راشاتودی در مطلبی نوشت دولت سوریه می تواند با از سرگیری روابط با ترکیه، مسیر بازسازی خود پس از جنگ را هموارتر کند.
راشاتودی در مطلبی نوشت دولت سوریه می تواند با از سرگیری روابط با ترکیه، مسیر بازسازی خود پس از جنگ را هموارتر کند.
نامگذاری غیررسمیِ این سویه با عنوان «کراکن» (Kraken) که در شبکه اجتماعی توییتر از سوی "ریان گریگوری"، یکی از متخصصان زیست‌شناسی فرگشتی پیشنهاد و فراگیر شد با هدف تشبیه قدرت این سویه جدید با هیولای دریایی اساطیری صورت گرفت با این حال سازمان جهانی بهداشت (WHO) این نام را برای این سویه مطرح نکرده است.
همزمان با اعلام تشکیل کابینه جدید از سوی نتانیاهو در شرایطی که هنوز اسامی وزرای وی مشخص نشده، اعتراضات در جامعه صهیونیستی علیه نتانیاهو بار دیگر آغاز شد.
در خلاء یک سیاست‌گذاری خارجی عمل‌گرایانه از سوی تهران، چینی با رویکردی اقتصادی محور و مبتنی بر سود حداکثری، همکاری با بازیگران عرب منطقه را بر نزدیکی به تهران ترجیح داده‌اند. امضای قرارداد گازی با قطر و اخیرا امضای تفاهم‌نامه استراتژیک با عربستان، مصداق‌های این سیاست‌گذاری است؛ لذا پیام و درس دیگر برای تهران این است که شرکت‌ها و دولت چین، حاضر به پذیرش ریسک همکاری با ایران تحت تحریم را نمی‌پذیرند و آن‌جا که منافع اقتصادی آن‌ها توجیه کند، در حوزه مسائل سیاسی نیز علیه ایران موضع خواهند گرفت
با وجود ادعای ارتش ترکیه در زمینه تلاش برای مبارزه به عناصر تروریستی در مرزهای این کشور با سوریه، برخی معتقدند عملیات زمینی ارتش این کشور در شمال سوریه به نفع داعش است.
تاکید بر صلح از سوی آمریکا و چین مانند بازگشتی به روز‌های کمتر پرتنش اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی به نظر می‌رسید و دو طرف با تشکیل گروه‌های کاری در آینده در مورد برخی موضوعات کلیدی موافقت کردند امری که می‌تواند به معنای بازگشت به سطوح تماس پیش از شیوع کووید -۱۹ باشد و به جلوگیری از بروز سوء تفاهم‌های فاجعه بار کمک خواهد کرد.
لیست تیم ملی قرار است ساعاتی دیگر به طور رسمی از سوی کادرفنی و کارلوس کی‌روش اعلام شود و این در حالیست که از دقایقی پیش شایعات زیادی درباره شگفتی و خط خوردن برخی چهره‌ها شکل گرفته است.
پس از وقوع دور جدید درگیری‌ها، با وجود اعلام آتش‌بس از سوی دو طرف، اکنون مساله قابل توجه این است که آینده تنش‌ها میان باکو و ایروان به چه سمتی سوق پیدا می‌کند؟ به روایت دیگر مساله این است که آیا درگیری نسبتا شدید اخیر می‌تواند عاملی برای دور جدید درگیری‌ها میان دو طرف باشد یا این‌که بحران به سمت مهار شدن پیش خواهد رفت؟
در صورتی که صدور این رای از سوی کنفدراسیون‌های ملی، فیفا و دادگاه ورزش بود، می‌توانست او را با چالش مواجه کند
در محافل رسانه‌ای و ادبی این‌طور مطرح شد که میان فرزندان هوشنگ ابتهاج برای انتقال پیکر او به ایران یا خاکسپاری‌اش در آلمان اختلاف پیش آمده و به همین دلیل انتقال پیکر این شاعر فقید به ایران با مانع روبه‌رو شده است. برخی هم در تحلیل این اتفاق معتقد بودند افراط‌هایی در رسمی کردن مراسم تشییع و تدفین او در ایران، این تلقی را در خانواده‌اش به وجود آورده که هویت این شاعر مصادره به مطلوب می‌شود، در نتیجه برخی از آن‌ها با انتقال پیکر پدرشان به ایران مخالف شده‌اند.
میزان مرگ و میر سویه فعلی آبله میمون حدود یک درصد است و در زمان نگارش این گزارش سه مورد مرگ بر اثر شیوع بیماری در خارج از آفریقا و پنج مورد مرگ در کشور‌های آفریقایی که این بیماری بومی آن است از ابتدای سال گزارش شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ