سرپرست مرکز تعاملات علمی و فناوری معاونت علمی ریاست‌جمهوری گفت: کشور ایران با خودروی روهام بعد از ۵ سال غیبت مجددا در مسابقات فرمول یک دانشجویی ایتالیا حضور خواهد یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریکاردو ساپینتو در پنجمین حضور خود روی نیمکت آپوئل، باز هم برنده از زمین خارج شد.
جواد نکونام در نخستین حضور خود روی نیمکت استقلال، به مصاف تیم پرانگیزه صنعت نفت رفته است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران گفت: هیچ کدام ساختمان‌هایی که در الان در شهر تهران در حال تخریب است، به صورت اصولی تخریب نمی‌شود. با وجود این‌که مهندسان ناظر تلاش می‌کنند در این فرآیند نظارت داشته باشند. معمولاً بدون حضور مجری ذی‌صلاح و بدون وجود صلاحیت تخریب‌ها اتفاق می‌افتد.
پس از معرفی نسل جدید پرادو، تویوتا دستی روی نسل سری ۷۰ لندکروزر کشیده تا این SUV چهل ساله مدرن‌تر به نظر برسد. سری ۷۰ در استرالیا تولید و به فروش می‌رسید که از این به بعد قرار است در ژاپن هم حضور داشته باشد.
«مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» از ساعت ۱۸ تا ۲۲ روز عید غدیر برگزار می‌شود و همه افراد می توانند با استفاده از خودروی شخصی، اتوبوس و مترو خود را به این ضیافت بزرگ برسانند.
«مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» که از ساعت ۱۸ تا ۲۲ روز عید غدیر برگزار می‌شود و همه افراد می توانند با استفاده از خودروی شخصی، اتوبوس و مترو خود را به این ضیافت بزرگ برسانند.
خودروی دانشجویی ایرانی ساخته شده توسط دانشگاه فردوسی مشهد امروز در نمایشگاه بین المللی با حضور سرپرست مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رونمایی شد.
سرپرست مرکز تعاملات علمی و فناوری معاونت علمی ریاست‌جمهوری گفت: کشور ایران با خودروی فرمول یک روهام بعد از ۵ سال غیبت مجددا در مسابقات فرمول یک دانشجویی ایتالیا حضور خواهد یافت.
خودروی فرمول یک ایرانی ساخته شده توسط دانشگاه فردوسی مشهد امروز در نمایشگاه بین المللی با حضور سرپرست مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رونمایی شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۱ نفر سارق حرفه‌ای خودرو هنگام سرقت با خودروی پژو پارس مسروقه خبر داد.
الهام علی‌اف حضور خودروی توگ در آذربایجان را مظهر روابط دوستانه و برادرانه این کشور با ترکیه ارزیابی کرد.
سرگرد احمدی خاطرنشان کرد: از شروع برف سنگین از محدوده، ولی آباد تا گچسر تیم‌های امدادی و پلیس راه و راهداری در صحنه حضور دارند تا خودرو‌ها را از محور خارج کنند.
گروه بهمن به عنوان سومین شرکت خودروساز بزرگ کشور محصولات خود را در یازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو و قطعات وابسته رشت حضور دارد.
گروه بهمن به عنوان سومین شرکت خودروساز بزرگ کشور محصولات خود را در یازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو و قطعات وابسته رشت حضور دارد. به گزارش واحد ارتباطات این گروه خودروسازی، بهمن در این نمایشگاه با جدیدترین محصولات سواری، تجاری و موتورسیکلت حاضر خواهد شد.
با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش بیش از ۱۰۰ خودروی فوق سنگین تانکبر تاکتیکی و نفربر به ناوگان ترابری و تحرک نیروی زمینی ارتش ملحق شد.
با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش بیش از ۱۰۰ خودروی فوق سنگین تانکبر تاکتیکی و نفربر به ناوگان ترابری و تحرک نیروی زمینی ارتش ملحق شد.
نمایشگاه خودروی اهواز با حضور چندین شرکت خودروساز خصوصی و قطعه ساز آغاز شد.
نمایشگاه خودروی اهواز با حضور سه شرکت خودروساز خصوصی و قطعه ساز آغاز شد.
رئیس‌جمهور ترکیه در مراسم راه‌اندازی خط تولید خودروی ملی کشور «توگ» در پردیس گملیک بورسا تاکید کرد: با خروج نخستین خودرو از خط تولید شاهد تحقق یک رویای ۶۰ ساله هستیم.
ایرانسل با حضور در رویداد فناورانه خودروهای آینده از «خودروی متصل» رونمایی کرد.
ایرانسل با حضور در رویداد فناورانه خودروهای آینده، ضمن رونمایی از خدمت خودروی متصل، تفاهم‌نامه‌ای را نیز با معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و گروه خودروسازی سایپا برای همکاری در این زمینه، امضا کرد.
مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن در حالی در نمایشگاه نظامی نیرو‌های مشترک یمنی حضور یافت که سوار بر خودرویی زرهی بود که نیرو‌های یمنی در خلال نبرد‌ها با نیرو‌های ائتلاف به غنیمت گرفته اند.
فرمانده انتظامی شهرستان ورامین گفت: با حضور مأموران در محل مشخص شد یک دستگاه خودرو شاسی بلند تیگو پنج مورد اسیدپاشی قرار گرفته و خسارت دیده است و فرد اسیدپاش نیز متواری شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ